neprošel jsem STK z důvodu poškození štítku na rámu. Honda VFR je r.v. 2001 vývoz do USA a má pouze jeden nalepovací štítek na levé straně rámu.Potřebuji doplnit (mimo vinka-to mám z techničáku a zřetelných údajů) ty nezřetelné údaje.Budete někdo vědět co tam patří? V reklamních agenturách mi štítek vytvoří ale musím vědět co tam má být. Jinak ta doba projití STK s mašinou za "10 min" je asi pryč.Technik mi to prolez,jako kdyby hledal klíště na 18 leté holce. (to že laďák neměl E a taky neprošel,už neřeším,dám tam origo,naštěstí ho mám )


1 reakcí na tento příspěvek Štítek na rámu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štítek na rámu
1 reakcí na tento příspěvek Štítek na rámu
hned si jdu dát kořalku na tvoje zdraví.Večer vlítnu na manželku a když to bude kluk,tak to bude gugo.

1 reakcí na tento příspěvek Štítek na rámu

1 reakcí na tento příspěvek Štítek na rámu

gugo> kdybys mel k tomu druhymu stitku i motorku,.. byl bys slusne za vodou.. (modri vedi..)

Takže rozhodující je asi vyražené číslo na krku řízení (tam asi bude trošku problém to event přerazit ) Takže to je pouze byrokratická záležitost vyžadovat tyto štítky.

(pro upresneni kdyz vlakno v budoucnu nekdo najde - nejde prvni reg. pred 1.7.2001 konkretne v CR, ale v "nejakem" clenskem statu EU)
BTW ohledne stitku - jj, presne to me zarazi, ze vlastne vyzadujou neco co je v horsim pripade jen nalepeny a vytiskne to (i na plech k nanejtovani) kazda druha lepsi tiskarna.. v ty snemovne holt sedi fakt tlupa naprostejch debilu


1 reakcí na tento příspěvek Štítek na rámu
1 reakcí na tento příspěvek Štítek na rámu
Macomen0 píše: Tak upřesním to cokoliv bylo registrováno po 1.1.2002 v čr. musí mít štítek. tzn nové dovoz atd. ale čitelné na štítku musí být pouze vín. Ale zadna databaze jak maji vypadat stitky neni. A s tím kopanim do prdele bych si to rozmyslel ať pak technik nekopne vás jak budete cucet na známku na třicet dní.
Jo to muze, taky by to mohl kvalifikovat jako vaznou zavadu a nedat ani tech 30 dni. Dle toho predchoziho rozhodnuti , idiot je na to asi dost velkej.
1 reakcí na tento příspěvek Štítek na rámu
1 reakcí na tento příspěvek Štítek na rámu
omlouvám se za chyby píšu z tlf.
Macomen0 píše: Zni to blbě ale záleží jak nebrzdi a co. Myslím normál brzdy nebo ručka. Je závada lehká tj. způsobilé ,vážná tj.zpusobile na třicet dní a nebezpečná tj. nezpůsobile provozu.
omlouvám se za chyby píšu z tlf.
příteli brzdný účinek si počítá technik na každé motorové vozidlo zvlášt, vypočtený limit musí pak nabrzdit provozní a parkovací brzda, rozdíl je povolen max do 30 %
pokud brzdy limit nenabrzdí nebo je rozdíl přes třicet procen je to vždy C nezpůsobilé provozu
1 reakcí na tento příspěvek Štítek na rámu
Tak samo provozní může mít výpočet ok nabrzdí a stejně ho vyhodí pro rezavé kotouče.
Wan píše: Prozatím děkuji všem co měli snahu pomoci,asi to už v poho zvládnu.Dám vědět jak to dopadlo.
co se týče výrobce tak štítky nevydává, snad jediná firma co dává štítky je auto škoda, příklad audi nevydá štítek polákovi a čechovi, musíš mít německé občanství,
fotku štítku máš, změř rozmery zajdi do jakékoliv reklamky a štítek ti tam vyrobí 100 až 800 korun podle složitosti, nalepíš, projdeš stk, to je jediná cesta,

vyžadovat štítek který tam třeba nikdy nebyl je fakt těžká buzerace, nelze ho nikde získat jen padělat, některá motorová vozidla dovezená z usa nemají ani vyražený vin,
paradoxem je že některé státy mají čtečky na štítky a poznají že štítek je neorigo, motorku ti pak zabaví jako podezřelou z trestné činnosti,

Macomen0 píše: Jasný je ale rozdíl jakou brzdu pokud je to parkovací nemusí vždy dostat c.
Tak samo provozní může mít výpočet ok nabrzdí a stejně ho vyhodí pro rezavé kotouče.
tak to nevím, ale vím že pokud parkovací brzda nenabrzdí vypočetený účinek a rozdíl v kolech je víc jak 30% je to závada C nebezpečná vozidlo nezpůsobilé provozu,
b a a u brzd ani moc neznám, jedine koroze trubek která nemá ještě na nic vli,
minulý rok jsem měl tranzita nezpůsobilý provozu pro malý účinek zadní brzdy vyhozeno v lednici, ručka jela flokem tak jsem nechápal co mám spravit tak jsem jel do veselí ukázal protokol o brzdách a technik spočítal že je brzdný účinek špatně vypočítán, ručka brzdá správně , poopravil ten protokol, jeli jsme spátky do lednice vyslechl jsem si pindy dal mi známku a OK
1 reakcí na tento příspěvek Štítek na rámu
Macomen0 píše: To je tak u ruční brzdy se nesoumer nepočítá zkouší se každé kolo zvlášť a pokud každé zablokuje nemusí ani dělat výpočet pokud ne tak se počítá.
tak mi vysvětli co to bylo za blba technika, stk lednice, když jsem za jízdy potáhl ručku čly dvě stejné čáry na silnici a přesto to vyhodil
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Světlo VFR 800 Honda VFR 800 | Pěnda | 9 | 19.4.2025 v 13:26 Pěnda |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |