Téma: Honda vfr800 vtec
19.8.2024 v 20:41
Zdarec, zajímalo by mě, jestli má někdo zkušenosti s hondou vfr800 vtec, jestli je tam nějaká často odcházející součástka, jestli je třeba nějaký ročník, kterému je lepší se vyhnout a podobně.
Díky za odpovědi
Díky za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek Honda vfr800 vtec
Más štěstí, že jdu kolem
určitě jsou tady větší odborníci…..ale aspoň mě se u vtec nepokazilo nic, za cca 50t km jsem jen vyměnil oba napínáky , dal progresy do vidlic a zadního tlumiče. Bejvalka je ještě na bazosi asi za 45t , prodává se už cca 3-4 roky
Nicméně je to znatelně horší na odstrojení a servis než starší Fi, skoro nikdo nechce dělat ventily, Fi, tam když se vymění stator a regul nemáš +- problém s ničím . Rozvod ozubené kola. Je to motorka která se líp koupí i případně prodá, pokud trh nestagnuje a vrátí se retro kapoty do módy. Jede to stejně, váží to stejně, sice vtec vypadá modernější , ale to je tak asi všechno.
Naposledy editováno 19.08.2024 22:50:22

Nicméně je to znatelně horší na odstrojení a servis než starší Fi, skoro nikdo nechce dělat ventily, Fi, tam když se vymění stator a regul nemáš +- problém s ničím . Rozvod ozubené kola. Je to motorka která se líp koupí i případně prodá, pokud trh nestagnuje a vrátí se retro kapoty do módy. Jede to stejně, váží to stejně, sice vtec vypadá modernější , ale to je tak asi všechno.
Naposledy editováno 19.08.2024 22:50:22
Statory odchází i na jiných moto, stačí se přeptat v Dolní Čermné kde je převíjí.
Za mne je vtec spolehlivá moto, najel jsem na ní 50k km. Jen to není ta stará vfr . Nenabízí krom mladšího designu (pěkného) nic navíc krom zvýšených nákladů na údržbu. Není to žádné drama, pokud si ventily děláš sám, ale je to dražší a pracnější. A vyměnit nápínáky rozvodů po x letech nebo km? U auta se to bere jako samozřejmost, tak proč se to tak řeší u motorky….
Ročníky se moc neliší, jen změna vstřikovačů a otáček kdy spíná vtec. Lehce design drobnosti
Za mne je vtec spolehlivá moto, najel jsem na ní 50k km. Jen to není ta stará vfr . Nenabízí krom mladšího designu (pěkného) nic navíc krom zvýšených nákladů na údržbu. Není to žádné drama, pokud si ventily děláš sám, ale je to dražší a pracnější. A vyměnit nápínáky rozvodů po x letech nebo km? U auta se to bere jako samozřejmost, tak proč se to tak řeší u motorky….
Ročníky se moc neliší, jen změna vstřikovačů a otáček kdy spíná vtec. Lehce design drobnosti
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |