není to moja prvá mot predtým som mal Ducati ST2 a Monstra hladam niečo pohodove
na vozenie teda konkretne niečo od Guzzi viem ze je slapsia ako Duc ale zasa mi ani tak nejde o výkon ako o charakter neviem otec vlastni suzuki VX800 sem tam sa na tom zveziem a neni to také najhoršie co sa týka výkonu
a je to podobne výkonovo ako breva.
Alebo neviem co by bolo fajn ešte od Guzzi rozpočet mam asi 90t .
Dakujem.
1 reakcí na tento příspěvek Breva 750
1 reakcí na tento příspěvek Breva 750
Edit. gramatika.
Naposledy editováno 30.12.2016 19:10:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 750

MATEJJ. píše: Ako myslíš škubat akože sa prieči kardan?O tom som este nepočul že by mal niekto taký problém o veľkej Breve som uvažoval žiaľ cenovo som zatiaľ žiadnu priatelnu nenašiel .
no ano, je to do jisté míry tak. Stará Breva, jako staré BMW nebo nová Honda s kardanem nemají proaktivní zavěšení finálního převodu. Tzn že nemají nad kardanem (pod kardanem) takzvaný klacek, který dělá reakci na výkyv kardanu a tím pádem pootočení ozubených kol finálního převodu kardanu. To mají až Guzzi s kardanem označeným CARC (Guzzi 1100 a vyšší, Daytona 1000 apod.), případně BMW 1100 a vyšší, nebo nové motorky jako Triump Tiger 1200, Kawasaki GTR1400.Třeba Honda a Yamaha tohle vůbec neumí. Přispívá to ke klidné reakci zadního kola při silném propružení. Proto se to nejčastšji objevuje u cestovních endur, kde se počítá že to bude lítat ošklivé cesty.
Na silničních motorkách to není tak časté, protože při silničním provozu to není moc cítit. Proto to některé kardanové silniční motorky nemají. Cíleně třeba Yamaha FJR 1300, Honda VFR 1200.
U malé Brevy bych to neviděl jako problém. Motorka je to jako taková skvělá. Nenáročná. Ale opravdu do značné míry holčičí. Jak psali kluci, za 90k se blížíš k 1100, tak neváhej a vezmi 1100. Je to výlet do úplně jiné dimenze.
Zásadní výhoda té 850-tky není jen v jejím motoru. Jasně, ten je výrazně lepší a silnější. Ale také má 6-ti kvalt a má hlavně silný a festový podvozek (CARC kardan), brzdy a zpracování jako dospělá veliká Breva 1100.
Ano, v Olmíku byla 750 za 90k. Od Standy Krátkého. Vymazlená, ale podle mě cena totálně přestřelená. Nevím jak teď, ale obvykle se dala koupit pěkná 750 za 60k
Naposledy editováno 31.12.2016 00:09:55
http://www.motorkari...eva-850-1066762.html
1 reakcí na tento příspěvek Breva 750
1 reakcí na tento příspěvek Breva 750

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 750
Kawa75 píše: jdi do Brevy 1100 je to bomba, udělá v pohodě přes 160km/h se 100 kilovým řidičem, sajdou a v ní rozpláclým 115 kg hovádkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 750



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 750
seikos píše: tvoje žena váží 115 kilo? OMG


1 reakcí na tento příspěvek Breva 750
MATEJJ. píše: Diki za názory uvidím co ako osobne mi príde 750ka taká klasickejsia zatiaľ co veľká breva ani tak nie skôr nadupaná elektronikou :) samozrejme ten motor je krása to sa musí nehat a ten zatah musí byť silne návykový
Není v ní o nic víc elektroniky, jen to Ital přehnal s množstvím drátů (třeba proti Californii). Ale žádné elektronické vyfikundace se mimo vstřikování nekonají. Pánové to pěkně shrnuli a já bych jen dodal, že, v mých očích, jediná výhoda 750 a tím obecně všech Guzzin s tímto motorem je hmotnost, takže pokud by ji člověk měl primárně na dojíždění do práce, tak je to super volba a nezadýcháš se při garážování, jinak je velká daleko univerzálnější a jakože fakt dospělejší.
2 reakcí na tento příspěvek Breva 750

rockparadise píše: 850 bych bral v Tvém případě.....na Brevě 750 jsem měl možnost se svézt a chybí tomu výkon, a ikdyž říkáš, že Ti stačí tak lepší je mít rezervu výkonu pro příležitostní dálkovou štreku ve dvou. O 1100 toho moc nevím, ale bude asi těžšší než 850....
Ty motorky jsou naprosto stejný, jediný rozdíl je 200ccm navíc, takže váha cca +2kg u 1100 oproti 850 pokud se nepletu, nechce se mi hledat TTD-čka..
Matejj - jdi do velký, ta 750 je pro holku nebo pro někoho s čerstvým řidičákem na velkou moto..

1 reakcí na tento příspěvek Breva 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 750

som bol až prekvapený ako v kľude dokazem prejsť cez mesto :) nieže by som teraz nadával na Duc. ale ten motor je naozaj doma v zákrutách kde moze neustale tahat alebo naopak brzdit to mu sedí asi najlepšie.
2 reakcí na tento příspěvek Breva 750

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Občas svítí EFI kontrolka Moto Guzzi Breva 750 | Petrxxl | 4 | 25.4.2025 v 12:33 Ducháček76 |
Breva 750 A2 Moto Guzzi Breva 750 | Musa04 | 3 | 25.4.2025 v 12:23 Ducháček76 |
Breva 750 a štítek Dart Flyscreen Moto Guzzi Breva 750 | cer-mi | 15 | 18.4.2025 v 20:50 cer-mi |
Zkušenosti s provozem Moto Guzzi Breva 750 | Vasa85 | 6 | 7.4.2025 v 16:14 cer-mi |
Počítadlo kilometrů - STK Moto Guzzi Breva 750 | sanstefan | 14 | 22.4.2024 v 20:33 Pedl |