globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Breva 750
30.12.2016 v 18:05
Ahojte som dost nerozhodný rozmyslam nad kúpou malej Brevy
není to moja prvá mot predtým som mal Ducati ST2 a Monstra hladam niečo pohodove
na vozenie teda konkretne niečo od Guzzi viem ze je slapsia ako Duc ale zasa mi ani tak nejde o výkon ako o charakter neviem otec vlastni suzuki VX800 sem tam sa na tom zveziem a neni to také najhoršie co sa týka výkonu
a je to podobne výkonovo ako breva.
Alebo neviem co by bolo fajn ešte od Guzzi rozpočet mam asi 90t .
Dakujem.

1 reakcí na tento příspěvek Breva 750

30.12.2016 v 18:39 | Nahoru | #1
Ako myslíš škubat akože sa prieči kardan?O tom som este nepočul že by mal niekto taký problém o veľkej Breve som uvažoval žiaľ cenovo som zatiaľ žiadnu priatelnu nenašiel .

(reakce na) Breva 750

31.12.2016 v 00:03 | Nahoru | #2

MATEJJ. píše: Ako myslíš škubat akože sa prieči kardan?O tom som este nepočul že by mal niekto taký problém o veľkej Breve som uvažoval žiaľ cenovo som zatiaľ žiadnu priatelnu nenašiel .

no ano, je to do jisté míry tak. Stará Breva, jako staré BMW nebo nová Honda s kardanem nemají proaktivní zavěšení finálního převodu. Tzn že nemají nad kardanem (pod kardanem) takzvaný klacek, který dělá reakci na výkyv kardanu a tím pádem pootočení ozubených kol finálního převodu kardanu. To mají až Guzzi s kardanem označeným CARC (Guzzi 1100 a vyšší, Daytona 1000 apod.), případně BMW 1100 a vyšší, nebo nové motorky jako Triump Tiger 1200, Kawasaki GTR1400.

Třeba Honda a Yamaha tohle vůbec neumí. Přispívá to ke klidné reakci zadního kola při silném propružení. Proto se to nejčastšji objevuje u cestovních endur, kde se počítá že to bude lítat ošklivé cesty.
Na silničních motorkách to není tak časté, protože při silničním provozu to není moc cítit. Proto to některé kardanové silniční motorky nemají. Cíleně třeba Yamaha FJR 1300, Honda VFR 1200.

U malé Brevy bych to neviděl jako problém. Motorka je to jako taková skvělá. Nenáročná. Ale opravdu do značné míry holčičí. Jak psali kluci, za 90k se blížíš k 1100, tak neváhej a vezmi 1100. Je to výlet do úplně jiné dimenze.

Zásadní výhoda té 850-tky není jen v jejím motoru. Jasně, ten je výrazně lepší a silnější. Ale také má 6-ti kvalt a má hlavně silný a festový podvozek (CARC kardan), brzdy a zpracování jako dospělá veliká Breva 1100.

Ano, v Olmíku byla 750 za 90k. Od Standy Krátkého. Vymazlená, ale podle mě cena totálně přestřelená. Nevím jak teď, ale obvykle se dala koupit pěkná 750 za 60k

Naposledy editováno 31.12.2016 00:09:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Počítadlo kilometrů - STK Moto Guzzi Breva 750 sanstefan 14 22.4.2024 v 20:33 Pedl
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Sháním Moto Guzzi Breva 750 Moto Guzzi Breva 750 jincom 13 30.12.2023 v 09:28 jincom
MOTO guzzi hlučná rychlostka na 5 s... Moto Guzzi Breva 750 hrosik777 11 23.8.2023 v 22:05 MarioV2
Svítí mazání při vypnutém klíčku... Moto Guzzi Breva 750 Clostridia 7 18.8.2021 v 20:50 kerut


TOPlist