bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Breva 750
30.12.2016 v 18:05
Ahojte som dost nerozhodný rozmyslam nad kúpou malej Brevy
není to moja prvá mot predtým som mal Ducati ST2 a Monstra hladam niečo pohodove
na vozenie teda konkretne niečo od Guzzi viem ze je slapsia ako Duc ale zasa mi ani tak nejde o výkon ako o charakter neviem otec vlastni suzuki VX800 sem tam sa na tom zveziem a neni to také najhoršie co sa týka výkonu
a je to podobne výkonovo ako breva.
Alebo neviem co by bolo fajn ešte od Guzzi rozpočet mam asi 90t .
Dakujem.

Breva 750

30.12.2016 v 18:24 | Nahoru | #1
nevím jak to napsat, ale jdi do velké BREVY, malá má blbéj kardan kde ti to při propérování bude škubat s pneu. Před vánocama jsem viděl v olomouci červenou jako novou.

1 reakcí na tento příspěvek Breva 750

30.12.2016 v 18:39 | Nahoru | #2
Ako myslíš škubat akože sa prieči kardan?O tom som este nepočul že by mal niekto taký problém o veľkej Breve som uvažoval žiaľ cenovo som zatiaľ žiadnu priatelnu nenašiel .

Breva 750

30.12.2016 v 18:51 | Nahoru | #3
Já jsem měl nevadu- stejný kardan a převod, počkej na seikose ten ti to vysvětlí, někdo to necítí, já jsem to cítil při propérování. V olmiku byla za 90tkč, možná sem přijde někdo co bydlí poblíž. Já osobně aji kdybych měsíc nežral tak bych šel do velké.

1 reakcí na tento příspěvek Breva 750

30.12.2016 v 19:06 | Nahoru | #4
Když máš něco nalítáno...být tebou, tak volím velkou Brevu 11ku nebo malou 850ku. Je to proti 750 opravdu hodně velký rozdíl. S cenou okolo 90ky by mohla být 850 reálná.

Edit. gramatika.

Naposledy editováno 30.12.2016 19:10:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 750

30.12.2016 v 19:17 | Nahoru | #5
Lof87> Pozerám ,ze máš Griso krásna mašinka len pre mna by ju bola škoda ked jazdím každý deň do prace aký je ten motor 850 čo viem viem tak 750 ma pekný krutiak v celom pásme ot. ako je na tom ta 850ka

Breva 750

30.12.2016 v 19:46 | Nahoru | #6
Malá Breva je malá, není zlá ani slabá ale přijde mi spíš jako holkomotka... Šel bych do Grisa... Stará 11ka dvouventil ti potahá ruce a má už solidní brzdy i podvozek. Za 90tCZK bys mohl něco sehnat

(reakce na) Breva 750

30.12.2016 v 20:40 | Nahoru | #7
MATEJJ.> 850 m ráda otáčky, pod 3,5tis. se jí moc nechce. Zase ji víc točíš a máš pocit že jedeš víc než je skutečnost. Oproti tomu 11ka táhne od nízkých toček, je bezva na delší cesty a pro dva. Já jezdím jen okolo komína a to mi ta 850 přijde plně dostačující a hlavně zábavná. Jinak je rozdíl ve zdvihu a počtu svíček, 11ka má 2 na válec, 850ka má jednu. Při startovní se nelekni, že se 850 trochu nechce. Mě se zatím snad start na poprvé nepovedl. A pak zvuk rozeplé spojky mě krapet vyděsil...

(reakce na) Breva 750

31.12.2016 v 00:03 | Nahoru | #8

MATEJJ. píše: Ako myslíš škubat akože sa prieči kardan?O tom som este nepočul že by mal niekto taký problém o veľkej Breve som uvažoval žiaľ cenovo som zatiaľ žiadnu priatelnu nenašiel .

no ano, je to do jisté míry tak. Stará Breva, jako staré BMW nebo nová Honda s kardanem nemají proaktivní zavěšení finálního převodu. Tzn že nemají nad kardanem (pod kardanem) takzvaný klacek, který dělá reakci na výkyv kardanu a tím pádem pootočení ozubených kol finálního převodu kardanu. To mají až Guzzi s kardanem označeným CARC (Guzzi 1100 a vyšší, Daytona 1000 apod.), případně BMW 1100 a vyšší, nebo nové motorky jako Triump Tiger 1200, Kawasaki GTR1400.

Třeba Honda a Yamaha tohle vůbec neumí. Přispívá to ke klidné reakci zadního kola při silném propružení. Proto se to nejčastšji objevuje u cestovních endur, kde se počítá že to bude lítat ošklivé cesty.
Na silničních motorkách to není tak časté, protože při silničním provozu to není moc cítit. Proto to některé kardanové silniční motorky nemají. Cíleně třeba Yamaha FJR 1300, Honda VFR 1200.

U malé Brevy bych to neviděl jako problém. Motorka je to jako taková skvělá. Nenáročná. Ale opravdu do značné míry holčičí. Jak psali kluci, za 90k se blížíš k 1100, tak neváhej a vezmi 1100. Je to výlet do úplně jiné dimenze.

Zásadní výhoda té 850-tky není jen v jejím motoru. Jasně, ten je výrazně lepší a silnější. Ale také má 6-ti kvalt a má hlavně silný a festový podvozek (CARC kardan), brzdy a zpracování jako dospělá veliká Breva 1100.

Ano, v Olmíku byla 750 za 90k. Od Standy Krátkého. Vymazlená, ale podle mě cena totálně přestřelená. Nevím jak teď, ale obvykle se dala koupit pěkná 750 za 60k

Naposledy editováno 31.12.2016 00:09:55

Breva 750

31.12.2016 v 08:51 | Nahoru | #9
Tady máš třeba 850tku za 91 ....
http://www.motorkari...eva-850-1066762.html

Breva 750

31.12.2016 v 09:39 | Nahoru | #10
ne v olmíku jsem viděl 1100 u pavelky a měla napsáno 15tkm a byla za 90- pohledejte to musí to tam být, kdo by tam chodil přes svátky.

1 reakcí na tento příspěvek Breva 750

31.12.2016 v 12:09 | Nahoru | #11
850 bych bral v Tvém případě.....na Brevě 750 jsem měl možnost se svézt a chybí tomu výkon, a ikdyž říkáš, že Ti stačí tak lepší je mít rezervu výkonu pro příležitostní dálkovou štreku ve dvou. O 1100 toho moc nevím, ale bude asi těžšší než 850....

Breva 750

31.12.2016 v 12:43 | Nahoru | #12
MATEJJ. , poslal som ti správu

1 reakcí na tento příspěvek Breva 750

1.1.2017 v 19:28 | Nahoru | #13
jdi do Brevy 1100 je to bomba, udělá v pohodě přes 160km/h se 100 kilovým řidičem, sajdou a v ní rozpláclým 115 kg hovádkem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 750

2.1.2017 v 08:08 | Nahoru | #14

Kawa75 píše: jdi do Brevy 1100 je to bomba, udělá v pohodě přes 160km/h se 100 kilovým řidičem, sajdou a v ní rozpláclým 115 kg hovádkem

tvoje žena váží 115 kilo? OMG

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 750

2.1.2017 v 08:24 | Nahoru | #15
seikos> já to tedy nechtěl komentovat...ale takhle mluvit o své životní lásce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 750

2.1.2017 v 16:51 | Nahoru | #16

seikos píše: tvoje žena váží 115 kilo? OMG

vole, občas vozím souseda

(reakce na) Breva 750

2.1.2017 v 16:52 | Nahoru | #17

t_freedom píše: seikos> já to tedy nechtěl komentovat...ale takhle mluvit o své životní lásce...



Pro tebe platí to samé jako pro seikose

Naposledy editováno 02.01.2017 16:53:01

1 reakcí na tento příspěvek Breva 750

2.1.2017 v 18:19 | Nahoru | #18
Diki za názory uvidím co ako osobne mi príde 750ka taká klasickejsia zatiaľ co veľká breva ani tak nie skôr nadupaná elektronikou :) samozrejme ten motor je krása to sa musí nehat a ten zatah musí byť silne návykový

(reakce na) Breva 750

2.1.2017 v 20:58 | Nahoru | #19

Kawa75 píše: vole, občas vozím souseda

ty šukáš 115-ti kilovýho souseda? OMG

(reakce na) Breva 750

11.1.2017 v 11:52 | Nahoru | #20

MATEJJ. píše: Diki za názory uvidím co ako osobne mi príde 750ka taká klasickejsia zatiaľ co veľká breva ani tak nie skôr nadupaná elektronikou :) samozrejme ten motor je krása to sa musí nehat a ten zatah musí byť silne návykový


Není v ní o nic víc elektroniky, jen to Ital přehnal s množstvím drátů (třeba proti Californii). Ale žádné elektronické vyfikundace se mimo vstřikování nekonají. Pánové to pěkně shrnuli a já bych jen dodal, že, v mých očích, jediná výhoda 750 a tím obecně všech Guzzin s tímto motorem je hmotnost, takže pokud by ji člověk měl primárně na dojíždění do práce, tak je to super volba a nezadýcháš se při garážování, jinak je velká daleko univerzálnější a jakože fakt dospělejší.

Breva 750

11.1.2017 v 11:54 | Nahoru | #21
Ještě bych se zastavil u toho hovádka... Kawa75, styď se!!! Takhle se o svých blízkých prostě nevyjadřuje.

2 reakcí na tento příspěvek Breva 750

12.1.2017 v 18:02 | Nahoru | #22
Seikos a Tom-K...neserte mne, nebo to střelim a koupim rejži

(reakce na) Breva 750

12.1.2017 v 18:30 | Nahoru | #23

Kawa75 píše: Seikos a Tom-K...neserte mne, nebo to střelim a koupim rejži

by ses ostudou propadnul

(reakce na) Breva 750

12.1.2017 v 18:37 | Nahoru | #24

rockparadise píše: 850 bych bral v Tvém případě.....na Brevě 750 jsem měl možnost se svézt a chybí tomu výkon, a ikdyž říkáš, že Ti stačí tak lepší je mít rezervu výkonu pro příležitostní dálkovou štreku ve dvou. O 1100 toho moc nevím, ale bude asi těžšší než 850....



Ty motorky jsou naprosto stejný, jediný rozdíl je 200ccm navíc, takže váha cca +2kg u 1100 oproti 850 pokud se nepletu, nechce se mi hledat TTD-čka..

Matejj - jdi do velký, ta 750 je pro holku nebo pro někoho s čerstvým řidičákem na velkou moto..

(reakce na) Breva 750

13.1.2017 v 12:31 | Nahoru | #25

Kawa75 píše: Seikos a Tom-K...neserte mne, nebo to střelim a koupim rejži


Tak zase tolik jsme tě nasrat nemohli, to mi neříkej.

1 reakcí na tento příspěvek Breva 750

16.2.2017 v 09:03 | Nahoru | #26
Tak pani nakoniec som kupil Brevu 1100 rv.06 červena ešte ma caka prihlásenie u nás .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 750

16.2.2017 v 13:02 | Nahoru | #27
MATEJJ.> dobra volba, je to kus mašiny

(reakce na) Breva 750

17.2.2017 v 07:22 | Nahoru | #28
Kawa75> Tak to teda je máš pravdu a je veľmi pohodlná a ešte ma prekvapila proti Ducati ma omnoho kultivovenejši motor
som bol až prekvapený ako v kľude dokazem prejsť cez mesto :) nieže by som teraz nadával na Duc. ale ten motor je naozaj doma v zákrutách kde moze neustale tahat alebo naopak brzdit to mu sedí asi najlepšie.

Breva 750

17.2.2017 v 07:59 | Nahoru | #29
Tak gratulace k novému stroji, myslím že budeš spokojen (pokud ti časem nebude chybět výkon)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Sháním Moto Guzzi Breva 750 Moto Guzzi Breva 750 jincom 13 30.12.2023 v 09:28 jincom
MOTO guzzi hlučná rychlostka na 5 s... Moto Guzzi Breva 750 hrosik777 11 23.8.2023 v 22:05 MarioV2
Svítí mazání při vypnutém klíčku... Moto Guzzi Breva 750 Clostridia 7 18.8.2021 v 20:50 kerut
Servis Moto Guzzi Plzeňsko Moto Guzzi Breva 750 arutha 13 28.5.2021 v 09:30 arutha


TOPlist