1 reakcí na tento příspěvek Úprava pístu
Naposledy editováno 22.04.2016 20:09:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava pístu
2Strokepowerbrapp píše: ja1> a co kdybych uřízl i ten spodek? Nebo je tam potřebný?
pokud chceš zlepšit výkon a vyplachování motoru ve vysokých otáčkách,tak navrtej do středu pístu dírku 0,8-0,9mm.
lehce to zvedne spotřebu,ale točí to pak cca o 2tis ot.víc.
1 reakcí na tento příspěvek Úprava pístu
2 reakcí na tento příspěvek Úprava pístu
1 reakcí na tento příspěvek Úprava pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava pístu
Dolph-cz píše: pokud chceš zlepšit výkon a vyplachování motoru ve vysokých otáčkách,tak navrtej do středu pístu dírku 0,8-0,9mm.
lehce to zvedne spotřebu,ale točí to pak cca o 2tis ot.víc.
a co to udělá za efekt? já bych to na minibike klidně zkusil už takhle točí kolem 13K
1 reakcí na tento příspěvek Úprava pístu
Ubráním hmoty pístu u dnešních motorů se bude zvyšovat nevyváženost a tím nedosáhneš maximálních otáčel.
Boční plochy pístu se nesmí leštit a musí zůstat porovité, protože v nerovnostech pláště pístu zůstává olej. Olej píst maže, aby se ve válci nezadřel a utěsňuje píst ve válci. Pokud by byl plášť pístu vyleštěný, olej se nebude mít kde zachytit a olejový film se přetrhne. To bude znamenat zadření pístu.
Leští se však písty, ale jen u nejvýkonějších 2 T motorů. V MX a podoně to nemá smysl.
Leští se vrch pístu a spalovací prostor v hlavě válce protože, vyleštěnín se snižuje usazování karbonu ( vrstva karbonu- uhlíku se při hoření rozžhaví a zůsobuje samozápaly.)
Dále... karburátotr rozpráší směs vzduchu a benzínu na mlhovinu, kde jsou ve vzduchu co nejmenší kapičky benzínu. To je proto, aby směs v horní úvrati co nejrychleji hořela a tím ve válci udělala co nejvědší tlak (výkon) Na hrubém povrchu kanálů, pístu válce se srážejí kapičky benzínu které pak následně ztrhává proud směsi do spalovacího prostoru.Velké kapičky benzínu prodlužují dobu hoření. Čím je kratší doba hoření, tím dosáhneme s násátě směsi větší výkon. Okamžité zhoření směsy je jen terorie a prakticky nemožné, proto se směs zapaluje před horním úvratí (předstih), aby největšího hoření (tlaku) dosáhla krátce po horní úvrati. Pohyb pístu od horní úvratí k spodní zvětšuje objem prostoru kde směs hoří a tím se snižuje tlak - výkon.. Nejsložitější je to správně vysvětlit..
Snad jsem to napsal srozumitelně, protože ono je to ještě složitější....
-
Naposledy editováno 24.04.2016 21:36:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava pístu
IvoTregr píše: jako kluci jsme ladili pionýry......... Nejsložitější je to správně vysvětlit..
Snad jsem to napsal srozumitelně, protože ono je to ještě složitější....
-
ty vole,vysvětli mi,proč máš v profilu uvedeno,že jsi ženská??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava pístu
Dolph-cz píše: ty vole,vysvětli mi,proč máš v profilu uvedeno,že jsi ženská??
no nejsem snad ani vůl