Naposledy editováno 02.09.2015 07:56:54
Stejně nic. Svíčka po pár slapnutich mokrá
Zítra kopím novou svíčku a uvidíme.
mno a myslis, ze na zajizdeni 1:40 staci? Harry ja ti verim :) ale
....jsem nekde cetl ze cim vic tim lip ....ze 1:25 na prvnich 500 km pak 1:33 dalsich 500km a pak 1:40 dalsich 500 az na 1:50
jinak kluci diky za odpovedi. Vazim si toho.
Pokud to střílá kde tam, obvykle je neco v eletrice - može byt třeba velká vzduchová mezera u šmrnccívky - vím já?
Nebo nekde přehozené káblíky.
Nebo špatný kontakt.
To, že má poměr ku 25, nemůže být příčinou nepálení či zde popisovaných psích kusů.
Pavle, pokud mě má paměť neklame, MZty nemajů lisované kliky á la sériové čs. stroje, tam sů půlky vcelku s hlavním čepem...
Ještě jedna praktická připomínka - pokud se udělá výbrus a vymění píst, sice se změní tlakové poměry, ale motor jede i na původní seřízení karburátoru.
Není třeba, krom mírného obohacení směsi, s karbecem nic dělat.
Aby se spíš nerozšteloval, páč co jak se čím seřizuje a ovlivňuje je trochu vyšší dívčí.
Naposledy editováno 04.09.2015 08:57:06
mno mic aspoň mám vycisteny z znovu nastavený karburator.
Poučení?
Nikdy už nebudu věřit švičce co hází krásnou a zřetelnou jiskru. To jsem do teď opravdu netušil.
Za mlada byla svíčka v prdeli když nehazela jiskru nebo dávala slabou. Aspoň co si z mustanga pamatuji. Na MZ jsem snad nikdy se svíčkou problém neměl...
Jj mz world. Tak ale kdy už sem to tu rozepsal...
Třeba to jednou někdo najde a pomůže mu to
Díky a šťastnou cestu
já mám zkušenosti se svíčkama jiný. Je potřeba hlídat usazeniny mezi středovou a vnější elektrodou. Kartáč nic neřeší, je potřeba hrábnout tenkým drátkem na dno díry. To umí zachránit i svíčku po "smrti". Pak vyřešit, proč je tam tolik usazenin = světlý - moc chudá směs, tmavý - studená svíčka nebo olej, kterej se spíš hodí do kamen než do motorky.
Momentálně jezdím na zvenku zkorodovanou svíčku, která na pohled ani moc jiskru nedávala, ale pálí jako vzteklá. Ovšem, vozit s sebou náhradní svíčku spotřebu nezvýší
Občas zlobí kabeláž - špatně nalisované či zaletované fastony, uklepané konektory, procvaklá izolace nebo koroze spojů.
Předstih se mi sám od sebe nehnul ani jednou a to jsem kolikrát jezdil na sladko utažený jeden šroub a druhý na volno. Jedna věc je tovární předstih 2,5 mm a druhá o co si řekne motor.
Po výměně, repasi a to i rozlisování klikovky se předstih nutně hnout nemusí - respektive by ani neměl, pokud původní klika byla vycentrovaná aspoň do 5-ti stovek - ideálně 2 - 3. Samozřejmě po sborce motoru následuje kontrola :)
Jinak kdysi jsem tu četl takovou poučku na opravy, která pro mašiny nepřecpané elektronikou pořád platí: Když se motor točí, je v něm co zapálit a je čím to zapálit, tak musí běžet. Takže pokud není motor zadřený, má kompresi, má přístup paliva a vzduchu (též odvod spalin) a elektrika pracuje jak má měl by běžet
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ 251 neštartuje MZ ETZ 251 | Kolose | 0 | 4.8.2024 v 13:45 Kolose |
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 48 | 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 | Boss.trx850 | 8 | 26.2.2022 v 17:47 2stroke |
MZ 251 MZ ETZ 251 | Petan69 | 7 | 7.2.2022 v 08:54 Petan69 |