Téma: Hornet r.v.2009 výkonový propad ve středních otáčkách
12.5.2015 v 16:27
Pomoc....
hornet 2009 během jízdy někdy u 5tis, někdy u 6, někdy u 8tis.otáček přestane reagovat na přidávání plynu.
Drží stejné otáčky a ne a ne přidat. Stačí ale plynu trošičku ubrat, napočítat do tří, čtyř a moto zabere v před jako raketa. Poslední tankování u Globusu Havířov - natural Drive 95 ( ten lepší ). Předtím vše v pohodě. Vzduch.filtr ok.
prosím o radu Martin M.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet r.v.2009 výkonový propad ve středních otáčkách

12.5.2015 v 16:46 | Nahoru | #1
Vyjezdi/vypusť benzín, natoč jinde a pak uvidíš.

(reakce na) Hornet r.v.2009 výkonový propad ve středních otáčkách

12.5.2015 v 19:23 | Nahoru | #2
Dekker.dave> Opravdu si myslíš, že to bude kvalitou benzínu??
Již několik let tam tankuji do auta a bublá jako hodinky. Napadlo mě, jestli nemám koupit nějaká aditiva ( nebo něco takového ) a nalít to tam, ať to projde celým okruhem.

Hornet r.v.2009 výkonový propad ve středních otáčkách

13.5.2015 v 12:58 | Nahoru | #3
Třeba maj nějakou várku s větším obsahem vody nebo babišovských ekosraček a ta motorka na to prostě může být háklivější. Každopádně pokud to dělá po natankování, tak výměna benzinu je to nejjednodušší řešení.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet r.v.2009 výkonový propad ve středních otáčkách

14.5.2015 v 11:54 | Nahoru | #4
No to pozor, tato benzínka patří tady v Havířově k nejhorším každý zkušenější garážmistr a i některé místní servisy by mohli o ní resp o jejím palivu povykládat své
Rada zní vyhýbat se této čerpačce obloukem a to jen tlumočím to co bylo řečeno mne po zkušenosti s mým autem, které tankovalo taky běžně na výše jmenované čerpačce.

(reakce na) Hornet r.v.2009 výkonový propad ve středních otáčkách

15.5.2015 v 07:42 | Nahoru | #5
Binaryhacker> Tobě se to náhodou nestalo???
Zatím žádný problém s Hornetem, kde tankuješ Ty?

M.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet r.v.2009 výkonový propad ve středních otáčkách

15.5.2015 v 17:31 | Nahoru | #6
s Hornetem jsem tam netankoval ani jednou, ale auto fabka 1.4mpi to odsrala, škubala náhodně vynechávala při jakémkoliv zatíženi, nakonec z toho vyšlo, že půlka palivové soustavy včetně vstřiku je zasratá jakousi mazlavou emulzi, filtr palivový u nádrže toho byl nejvíc plný v servise mi bylo řečeno, že nejsem první
Jinač Horneta krmím tady jen vervou z benziny ničím jiným pokud se nejede někde delší trasa kde bohužel všude není po cestě benzina s vervou

(reakce na) Hornet r.v.2009 výkonový propad ve středních otáčkách

19.5.2015 v 17:16 | Nahoru | #7
Binaryhacker> Pánové děkuji,

demontáž nádrže 10 min. Vypuštění obsahu, který připomínal vše, jen ne benzín ( červená mastná tekutina v tmavě šedém benzínu )...
10x propláchnutí horkou vodou. Vyfénování, montáž. Natankoval jsem Shell V-Power Nitro+ 100.

Vše ok, lítá jako raketa ( až do červeného )

díky

M.M.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet SisaFree 6 14.9.2024 v 01:18 Shullin
Karburátory Honda CB 600F Hornet Pavel0112 20 12.8.2024 v 10:51 hycomat
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet kolls 9 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA
Hornet 600 2005 omezený výkon Honda CB 600F Hornet MISTRSVĚTA 21 30.7.2024 v 13:18 MISTRSVĚTA
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 13 26.7.2024 v 14:19 combust


TOPlist