globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak otevřít Chunlan CL125-3A?
13.9.2014 v 21:02
Potřeboval bych poradit jak otevřít Chunlana CL125-3A. Je to 125ccm 9,2kw 2valec 2006. Děkuji za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

13.9.2014 v 21:12 | Nahoru | #1
Cina se otvira zasadne otvirakem na pivo!
Vsechno ostatni postrada smysl. Otevri 6 piv. Prece je nenechas otevrena. Tak je jedno po druhem vypij. Az je vypijes zjistis ze cinana netreba otvirat; on se otevre diky uklepanejm sroubum a povolenejm svarum uplne SAM.

Naposledy editováno 13.09.2014 21:12:38

Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

13.9.2014 v 21:13 | Nahoru | #2
Tak jedině výměnou motoru za větší..

Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

13.9.2014 v 21:13 | Nahoru | #3
On je otevřený , nevím o tom,že by tenhle motor mohl mít více jak deset kw

(reakce na) Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

13.9.2014 v 21:15 | Nahoru | #4
sered>

Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

13.9.2014 v 21:19 | Nahoru | #5
Neda se treba nejak upravit karbec ?

4 reakcí na tento příspěvek Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

13.9.2014 v 21:38 | Nahoru | #6
Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera

Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

13.9.2014 v 22:01 | Nahoru | #7
Ten neotevřeš.

Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

13.9.2014 v 22:16 | Nahoru | #8
co dodat

Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

13.9.2014 v 22:16 | Nahoru | #9
Otevřít to nejde. Měl sem to, na 125ccm to jezdilo dost dobře. Nic se na tom nes... Na 20k km
jediná závada - gufero řadičky. Asi nejkvalitnější dovážená "čína" co mi prošla rukama. Taky to nedovážela Yuki

Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

13.9.2014 v 22:17 | Nahoru | #10
Otevrit jde vsechno. Kdyz neucinkuje metoda c.1 s otvirakem na pivo, zarucene fungujr tohle:







staci par gramu po vysroubovani svicek do kazdeho valce, missto CDI vhodny zapalny element a je vystarano!

Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

13.9.2014 v 22:45 | Nahoru | #11
Tohle jsi zkoušel?

Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

13.9.2014 v 22:56 | Nahoru | #12
nevim co by jste furt chtěli otvírat budte rádi že to vubec jezdí

(reakce na) Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

14.9.2014 v 07:18 | Nahoru | #13

hrnous píše: Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera



Výkon se zvýší dvojnásob ,ale zapoměl jsi dodat ,že životnost motoru se zase dvojnásob sníží

(reakce na) Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

14.9.2014 v 08:24 | Nahoru | #14

hrnous píše: Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera



dvojitý pružiny na ventilech to má standartně
jinak je fakt, že nemá cenu z toho dolovat další koně, bo by to přišlo dost do peněz i do životnosti motoru - už tak je ten motor turbínka,co potřebuje dost otáčky.
najlacinější tak může být výměna motoru za 250, nebo alespoň dát motor z CSR (vodou chlazenej, vstřikovanej).

...asi to nemá cenu

Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

14.9.2014 v 09:13 | Nahoru | #15

(reakce na) Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

14.9.2014 v 10:51 | Nahoru | #16

hrnous píše: Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera



dvojnásob? Jestli se dostane z 11KW na 14KW bude rád i za Humry... až naměříš u číny motoru víc jak 15KW na brzdě dej vědět do Guinessovky... hodně štěstí

ApriliaRS160: Motor nijak neotevřeš už takhle je "vyšponovaný" 4T motory se nijak nezavírají protože víc než 11-13kW nedosahují, podle typu motoru.
Takže ti poradí maximálně tak, pravidelně měnit/čistit vzduch filtr, správně foukat kola, používat správný řetěz a správně mazat.

(reakce na) Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

14.9.2014 v 11:55 | Nahoru | #17

hrnous píše: Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera

To už bude lepší koupit osterj cross ne??

Naposledy editováno 14.09.2014 11:55:25

Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

14.10.2014 v 11:43 | Nahoru | #18

Jak ti nestačí - kup si novou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chunlan 125 - brzdove desticky cd-f004 Chunlan CL125, Chunlan CL125-3A Allien 2 21.7.2020 v 15:25 speedy-gonzales
Chunlan Chunlan CL125 Vrahoun 8 12.8.2015 v 01:21 Vrahoun
Teče benzín Chunlan CL125 Tumic666 8 14.10.2014 v 11:48 adamadamec
Jede jen na rezervu Chunlan CL125 Tumic666 7 2.11.2013 v 20:59 DabluvJezdec


TOPlist