1 reakcí na tento příspěvek Jak otevřít Chunlan CL125-3A?
Vsechno ostatni postrada smysl. Otevri 6 piv. Prece je nenechas otevrena. Tak je jedno po druhem vypij. Az je vypijes zjistis ze cinana netreba otvirat; on se otevre diky uklepanejm sroubum a povolenejm svarum uplne SAM.
Naposledy editováno 13.09.2014 21:12:38
4 reakcí na tento příspěvek Jak otevřít Chunlan CL125-3A?
hrnous píše: Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera
Výkon se zvýší dvojnásob ,ale zapoměl jsi dodat ,že životnost motoru se zase dvojnásob sníží
hrnous píše: Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera
dvojitý pružiny na ventilech to má standartně
jinak je fakt, že nemá cenu z toho dolovat další koně, bo by to přišlo dost do peněz i do životnosti motoru - už tak je ten motor turbínka,co potřebuje dost otáčky.
najlacinější tak může být výměna motoru za 250, nebo alespoň dát motor z CSR (vodou chlazenej, vstřikovanej).
...asi to nemá cenu
hrnous píše: Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera
dvojnásob? Jestli se dostane z 11KW na 14KW bude rád i za Humry... až naměříš u číny motoru víc jak 15KW na brzdě dej vědět do Guinessovky... hodně štěstí
ApriliaRS160: Motor nijak neotevřeš už takhle je "vyšponovaný" 4T motory se nijak nezavírají protože víc než 11-13kW nedosahují, podle typu motoru.
Takže ti poradí maximálně tak, pravidelně měnit/čistit vzduch filtr, správně foukat kola, používat správný řetěz a správně mazat.
hrnous píše: Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera
To už bude lepší koupit osterj cross ne??Naposledy editováno 14.09.2014 11:55:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chunlan 125 - brzdove desticky cd-f004 Chunlan CL125, Chunlan CL125-3A | Allien | 2 | 21.7.2020 v 15:25 speedy-gonzales |
Chunlan Chunlan CL125 | Vrahoun | 8 | 12.8.2015 v 01:21 Vrahoun |
Teče benzín Chunlan CL125 | Tumic666 | 8 | 14.10.2014 v 11:48 adamadamec |
Jede jen na rezervu Chunlan CL125 | Tumic666 | 7 | 2.11.2013 v 20:59 DabluvJezdec |