Nabij baterku, připoj měřák nastartuj.
Pokud pri startování padne napětí pod 10V, bude baterka k.o.
S nastartovanym motorem by na ni melo byt min. 13.5V, pokud ne, je k.o. dobijeni.
Tam to může byt regulátor nebo alternator.
Zkontroluj taky dráty od baterky, očisti kontakty jak na baterce tak na kabelech, nejlépe jemným smirkem.
Změř nabitou baterku zátěžákem a poznáš, jak na tom je, nebo odpoj regulátor (od baterky i od alternátoru) a jeď s nabitou baterkou - s vypnutými světly by měla zvládnout "krmit" zapalování cca 50km jízdy (pochopitelně, ať Tě doprovází někdo s připravenou záložní baterkou). I tak se dá v nouzi odhalit vadný regulátor.
Jinak...
Měření magneta
Měření zkratového regleru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 7 | Dnes v 15:21 ViraxRider |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |