mám problém s nastartováním Tuona, baterka je OK a startér točí, ale nechce naskočit.... Zvláštní je to, že druhý den jsem přišel a motorku nastartoval, ale nějak se mi to stává častěji a opětovně... Nerozumím kde by mohla být chyba... Díky za radu
1 reakcí na tento příspěvek Točí ale nestartuje...
1 reakcí na tento příspěvek Točí ale nestartuje...
Kup nový svíčky nebo je zkus nechat vyschnout jako nouzovku do druhýho dne. Jinak co se týče startování otoč klíčkem nech proběhnout ručičku otáčkoměru a až potom startuj se sytičem bez plynu . Kolik si dáš sytiče je potřeba vychytat. Jinak pokud ti nechytne nebo se motor jen pootočí a nic (většinou se vynulujou i hodiny) znova vypnout zapnout klíček jinak to většinou nenastartuješ
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Točí ale nestartuje...
Dekker.dave píše: jorgemike> Ty vole to jsou procedury. Oběť novorozeněte před startem to už nevyžaduje?
To píše někdo s hornetem Kolik já se toho s hornetem naběhal po dvorku, než se na jaře naplnily karbecy bez polohy PRI na podtlakovym kohoutu
2 reakcí na tento příspěvek Točí ale nestartuje...
napsal jsem si návod jak postupovat abys to nastartoval..
1) otevři benzín
2) čekej na naplnění karbce
3) čekej na karbec
4) prostě ještě chvíli čekej
5) sytič
6) zjistíš že to nemá sytič
7) hledej v manuálu co dál
8) najdeš škrtící klapku na vzduch, uplně ji zavři
9) startuj cca 6x šlapni tak aby se nasal benzin do valců
10) vrat polohu škrtící klapky do polohy 3 z 5 otevřeno
11) připrav si motor před uvrať " našlapanim komprese
12) levou rukojetí otoč, předstih nastav na co nejmenší
11) zapni spínačku ( zapalování)
13) celou vahou šlápni na nakopávaču až dolů
14) pokud nechytne vypni zapalování
15) opakuj body 8-14 dokud nechytne.
16) pokud chytne přidej předstih a lehce plyn. někde sem viděl i video
taky jsem měl tuono a musím říct, že než jsem přišel na ty starty, tak to byl očistec
Jinak u RSVček je to běžná věc a prošel si tím asi každý, kdo RSV má.
1.) na plno nabitá baterie!! i kyž jsem měl novou, tak jsem vždy 1 za 14dní pernamentně
nabijel
2.) já jsem při startu vždy dával plný sitič a start bez plynu.
Po zimě jsem si jí taky párkrát uchcal, nebo když dlouho stála bez ježdění. Pomohlo
vžy vyndání svíček a výměna za jiné (někdy jsem nechal do druhého dne odvětrat i válce)- pokud tam máš NGK tak je stačí jednou uchcat (ikdyž jsou nový) a
bez vyschnutí do min.druhého dne se už nevzchopí - néjlepe je vypálit nad nějakým
hořákem.
To víš Aprilie nejsou Japonci, ale za ty problémy se startováním ta jízda stojí za to!!
Chce si to tu mašinu osahat a přijít na ten grif.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R | Paul-ch | 5 | 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R | Modra_Vafle | 13 | 3.3.2022 v 18:19 pies |