před týdnem jsem vezl do servisu svýho mazla (FZ6 N rv.2004) na rozvody a podobně a v servisu měli k prodeji R1100S. Docela rychle jsem se zamiloval i když sem se ještě nesvezl. Postupně jsem začal číst články a motorka se mi docela líbí. Je mi asi jasný, že na plynulost řazení a klidný čtyřtaktní chod můžu zapomenout ale vzhledem k tomu že jezdím 70% času s batůžkem tak mě eSko přijde jako dobrá pokračovací motorka. Navíc chci něco co má objem a dá se jet přitom i "relativně" sportovně, když je chuť (žádný okruhy). GS je na mě moc lenošný, jinak bych se díval po něm.
Nějaký rady proč bych si esko neměl koupit ? A pokud měl na co si dát pozor popřípadě jaké roky koupit.
Slyšel jsem že od roku 2003 mají eska dvojité zapalování a má to snížit vibrace při chodu ale dost lidí říká že to nebrat protože to znamená 4 svíčky a 4 cívky a víc problémů.
1 reakcí na tento příspěvek Z Fazera na R1100S
miguel323 píše: Dvojity zapalovani=vic problemu......to je ale kravina....spis dvoji zapalovani= dvoujiskrna jistota.....tim chci rict ze kdyz ti nahodou odejde svice,nebo civka,tak zvesela frcis dal...pac tam mas vsechno double....
No to jo, jen říkám že mi takhle víc než jeden člověk řekl že prý to nedělá dobrotu ty dvojzapalovací eska.
1 reakcí na tento příspěvek Z Fazera na R1100S
1 reakcí na tento příspěvek Z Fazera na R1100S
Naposledy editováno 13.10.2013 07:27:55
knedlo píše: r1100s ma vyborny podvozek a brzdy jinak je to tezka lina motorka, fakt to nejede byla to jedna z konkurenci VTRku ale po projeti jsem ji okamzite zavrhl jinak je to velmi pohodlny i pro dva
No to je mi jasný, že to nebude letadlo, ale VTR pro dva a na 14-ti denní dovolenou asi nebude to pravé ořechové ne ?
seikos píše: A což teprve chudáci co mají čtyřhrnky. 4 svíčky a 4 cívky
A to si predstav ty zniceny milionare s 12V, kdyz si predstavi jak trpi jejich osobni serviceman pri vymene svicek!
Tak teprve ted mi doslo, proc se mi tak libi muj 2V italskej traktor s volne pristupnrjma svicema!
Nemůžu nějak zatím moc chválit moc jsem nenajel,ale momentálně jsem spokojen.Základní servis si uděláš,ventily je hračka.....
Naposledy editováno 14.10.2013 11:39:23
Na R1100S jsem přestoupil z F650 před třemi léty. Ano, je to těžší stroj, ale snad jen co
se týče manipulace na místě nebo při tlačení.
Můj subjektivní názor: motor má dostatečný výkon, zátah odspodu a nad 3000ot. paráda. Se
slušnou spotřebou do 6 l. Oleje si vezme cca 1/4 litrů na 1 000km. Řazení je typické pro
baworáky, sice hlučnější ale naprosto přesné. Lehce jsem si zvykl. Podvozek naprosto
čitelný, který odpustí i nějakou tu chybičku v zatáčkách, na nerovnostech nebo dírách na
silnici. Brzdy fungují přesně, (díky konstrukci baworáckého odpružení se moto při brždění
vůbec nepotápí). Pro mě je to motorka na hezké svezení a po vybavení kufry je to i skvělý
a pohodlný cestovní stroj.
BMW je vybavené bezkonkurenčním podvozkem. Absolutně neřešíš, jestli solo, nebo socius, nebo socius a kufry - já si jen otočím kolečkem na odskok na zadku - toť vše. Při brzdách se nepotápí, ale pozor kam parkuješ - houpnout si na vidlích s mašinou při potřebě couvnout prostě nejde.......takže dolů z kopce vždy zadek.
Mojí paní dvouvál nevyhovoval z důvodu cukání při řazení - na čtyřválu se při cestování řadí podstatně méně. A šestka na BMW je snad jen na dálnici.
BMW je silně návykový stroj a i přesto, že nyní jezdím tříhrnek, opět se jednou k vrtuli vrátím - tak dobrou ruku při výběru.
Po přesednutí na BMW jsem až čuměl jak to vibruje!!! Prostě se to klepe jak to nastartuješ a při jízdě žádná změna, furt to vibruje....ale po čase jsem si zvykl a už to ani nevnímám.
Co dál mě zarazilo byla mechanická hlučnost boxeru, po několika ujištěních, že to je prostě vlastnost jsem se trochu zklidnil a po pár tisících km tomu dokonce přestal věnovat pozornost,
Co se týče výkonu, boxer jede méně, pokud nevyžaduješ sportovní jízdu (nějakej výkonovej kopanec, top speed na rovinkách apod.) tak je ten motor ideální. Nízká spotřeba, pěkně si pobručuje a jede tak jak po něm chceš. Krouťák je famózní a z náklonu tě vytáhne medvědí silou. Je potřeba více řadit, protože ani nízké, ani vysoké otáčky pro něj nejsou to pravé.
Podvozek má BMW vychytanej. To se musí zažít. Možná až při hodně sportovní jízdě bys došel na jeho limity, ale při běžném užívání je to super a návykový. Uvidíš případně sám, že ty protektory na ventilovym víku tam nejsou zbytečně a to se nemusíš ani vyválet :)
Brzdy - to samý jako o podvozku, na běžný ježdění super, já mám ABS a integral a ani jednoho bych se už nevzdal.
Celkově: po přesednutí na boxera jsem byl mírně řečeno dost rozčarovanej (čti zklamanej a nasranej). Ale je to hodně podmanivý a netrvá to ani dlouho a zvykneš si a budeš využívat jeho přednosti. Dneska už bych zpět na 4V nešel.
Naposledy editováno 17.10.2013 13:54:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní blatník BMW R 1100 S | Obdélník | 8 | 6.9.2023 v 11:40 Obdélník |
Palivo do hlinikovej nadrze [1, 2] BMW R 1100 S | dasto | 32 | 6.12.2022 v 07:55 FJRPEPA |
R1100S - krovka BMW R 1100 S | VeryAngryMan | 3 | 4.11.2022 v 16:34 VeryAngryMan |
Nabíječka - konektor do ní BMW R 1100 S | Obdélník | 18 | 30.10.2022 v 10:41 smitth |
Nepravidelný chod, cukání a zhasnín... BMW R 1100 S | Jarjik | 11 | 23.10.2022 v 03:48 finekohana45 |