globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Z Fazera na R1100S
Ahoj,
před týdnem jsem vezl do servisu svýho mazla (FZ6 N rv.2004) na rozvody a podobně a v servisu měli k prodeji R1100S. Docela rychle jsem se zamiloval i když sem se ještě nesvezl. Postupně jsem začal číst články a motorka se mi docela líbí. Je mi asi jasný, že na plynulost řazení a klidný čtyřtaktní chod můžu zapomenout ale vzhledem k tomu že jezdím 70% času s batůžkem tak mě eSko přijde jako dobrá pokračovací motorka. Navíc chci něco co má objem a dá se jet přitom i "relativně" sportovně, když je chuť (žádný okruhy). GS je na mě moc lenošný, jinak bych se díval po něm.

Nějaký rady proč bych si esko neměl koupit ? A pokud měl na co si dát pozor popřípadě jaké roky koupit.

Slyšel jsem že od roku 2003 mají eska dvojité zapalování a má to snížit vibrace při chodu ale dost lidí říká že to nebrat protože to znamená 4 svíčky a 4 cívky a víc problémů.

1 reakcí na tento příspěvek Z Fazera na R1100S

12.10.2013 v 23:38 | Nahoru | #1
Dvojity zapalovani=vic problemu......to je ale kravina....spis dvoji zapalovani= dvoujiskrna jistota.....tim chci rict ze kdyz ti nahodou odejde svice,nebo civka,tak zvesela frcis dal...pac tam mas vsechno double....

(reakce na) Z Fazera na R1100S

12.10.2013 v 23:42 | Nahoru | #2

miguel323 píše: Dvojity zapalovani=vic problemu......to je ale kravina....spis dvoji zapalovani= dvoujiskrna jistota.....tim chci rict ze kdyz ti nahodou odejde svice,nebo civka,tak zvesela frcis dal...pac tam mas vsechno double....



No to jo, jen říkám že mi takhle víc než jeden člověk řekl že prý to nedělá dobrotu ty dvojzapalovací eska.

1 reakcí na tento příspěvek Z Fazera na R1100S

13.10.2013 v 00:14 | Nahoru | #3
A což teprve chudáci co mají čtyřhrnky. 4 svíčky a 4 cívky

1 reakcí na tento příspěvek Z Fazera na R1100S

13.10.2013 v 07:18 | Nahoru | #4
r1100s ma vyborny podvozek a brzdy jinak je to tezka lina motorka, fakt to nejede byla to jedna z konkurenci VTRku ale po projeti jsem ji okamzite zavrhl jinak je to velmi pohodlny i pro dva

Naposledy editováno 13.10.2013 07:27:55

(reakce na) Z Fazera na R1100S

13.10.2013 v 08:38 | Nahoru | #5

knedlo píše: r1100s ma vyborny podvozek a brzdy jinak je to tezka lina motorka, fakt to nejede byla to jedna z konkurenci VTRku ale po projeti jsem ji okamzite zavrhl jinak je to velmi pohodlny i pro dva



No to je mi jasný, že to nebude letadlo, ale VTR pro dva a na 14-ti denní dovolenou asi nebude to pravé ořechové ne ?

Z Fazera na R1100S

13.10.2013 v 10:58 | Nahoru | #6
čau být tebou bych se na ní svezl rozhodně to pojede daleko lépe než co jsi měl dosud aspoň myslím já na ní nejel ale vím že když postavíš dvě stejné mota vedle sebe můžou být sebekrásnější tak tě může překvapit že jedna poletí jek z praku a druhá bude línější, nikdy neposuzuj a neodsuzuj motorku po jízdě na jednom kusu

(reakce na) Z Fazera na R1100S

13.10.2013 v 14:09 | Nahoru | #7

seikos píše: A což teprve chudáci co mají čtyřhrnky. 4 svíčky a 4 cívky


A to si predstav ty zniceny milionare s 12V, kdyz si predstavi jak trpi jejich osobni serviceman pri vymene svicek!
Tak teprve ted mi doslo, proc se mi tak libi muj 2V italskej traktor s volne pristupnrjma svicema!

Z Fazera na R1100S

13.10.2013 v 15:39 | Nahoru | #8
Ale tak bál jsem se, že by se tu neobjevili nějací blbínci co by nepsali kecy ale díky pesator a seikos není se čeho bát

Z Fazera na R1100S

14.10.2013 v 00:51 | Nahoru | #9
zatim jsem nemel na vtr problem s pohodlim dovca ve dvou v pohode, ale samozrejme bmw je zas v tomto jina liga

Z Fazera na R1100S

Skvělá odpověď, děkuji! 14.10.2013 v 11:30 | Nahoru | #10
Koupil jsem R1100S asi před měsícem.Přesedlal jsem z jiné nižší kubatury F650CS.Je těžká to je pravda,ale jakmile se rozjedeš není váha vůbec cítit.Má pěknej zátach od spodu a nemusíš jí nijak extra točit.Je pravda ,že nějaké koníky by jistě snesla ,ale motor je držák.Podvozek super je to jako v autě .Dvě svíce na hrnec dělali jeden čas na více motorkách ne jen BMW a opět se vrátili ke klasice 1svíce na 1hrnec.
Nemůžu nějak zatím moc chválit moc jsem nenajel,ale momentálně jsem spokojen.Základní servis si uděláš,ventily je hračka.....

Naposledy editováno 14.10.2013 11:39:23

Z Fazera na R1100S

15.10.2013 v 17:45 | Nahoru | #11
R1100S je super ,koukni do mého profilů a něco přečti...pro dva na cesty paráda.podvozek nikdy nejde do kolen,motor stačí ,když za to vezmeš ,tak to jede velmi slušně ...luxus spotřeba 5 až 6l zklamání převodovka,ale dá se zvyknout... koupil bych ji klidně znovu

Z Fazera na R1100S

Skvělá odpověď, děkuji! 15.10.2013 v 20:29 | Nahoru | #12
Zdravím.
Na R1100S jsem přestoupil z F650 před třemi léty. Ano, je to těžší stroj, ale snad jen co
se týče manipulace na místě nebo při tlačení.
Můj subjektivní názor: motor má dostatečný výkon, zátah odspodu a nad 3000ot. paráda. Se
slušnou spotřebou do 6 l. Oleje si vezme cca 1/4 litrů na 1 000km. Řazení je typické pro
baworáky, sice hlučnější ale naprosto přesné. Lehce jsem si zvykl. Podvozek naprosto
čitelný, který odpustí i nějakou tu chybičku v zatáčkách, na nerovnostech nebo dírách na
silnici. Brzdy fungují přesně, (díky konstrukci baworáckého odpružení se moto při brždění
vůbec nepotápí). Pro mě je to motorka na hezké svezení a po vybavení kufry je to i skvělý
a pohodlný cestovní stroj.

Z Fazera na R1100S

16.10.2013 v 00:03 | Nahoru | #13
Super díky všem.

Z Fazera na R1100S

16.10.2013 v 07:35 | Nahoru | #14
Fazer má oproti BMW sametový motor a je lehčí při manipulaci na místě. Zkousne i podtočení a při dobrém vedení nechá BMW za zády. O převodovce nemluvě.
BMW je vybavené bezkonkurenčním podvozkem. Absolutně neřešíš, jestli solo, nebo socius, nebo socius a kufry - já si jen otočím kolečkem na odskok na zadku - toť vše. Při brzdách se nepotápí, ale pozor kam parkuješ - houpnout si na vidlích s mašinou při potřebě couvnout prostě nejde.......takže dolů z kopce vždy zadek.
Mojí paní dvouvál nevyhovoval z důvodu cukání při řazení - na čtyřválu se při cestování řadí podstatně méně. A šestka na BMW je snad jen na dálnici.
BMW je silně návykový stroj a i přesto, že nyní jezdím tříhrnek, opět se jednou k vrtuli vrátím - tak dobrou ruku při výběru.

Z Fazera na R1100S

17.10.2013 v 13:28 | Nahoru | #15

já si jen otočím kolečkem na odskok na zadku


myslis predpatie? (preload)

Z Fazera na R1100S

Skvělá odpověď, děkuji! 17.10.2013 v 13:53 | Nahoru | #16
Já šel z FZS1000 na R1200GS, myslím, že bys měl podobné pocity, tak to trochu rozvedu:

Po přesednutí na BMW jsem až čuměl jak to vibruje!!! Prostě se to klepe jak to nastartuješ a při jízdě žádná změna, furt to vibruje....ale po čase jsem si zvykl a už to ani nevnímám.
Co dál mě zarazilo byla mechanická hlučnost boxeru, po několika ujištěních, že to je prostě vlastnost jsem se trochu zklidnil a po pár tisících km tomu dokonce přestal věnovat pozornost,
Co se týče výkonu, boxer jede méně, pokud nevyžaduješ sportovní jízdu (nějakej výkonovej kopanec, top speed na rovinkách apod.) tak je ten motor ideální. Nízká spotřeba, pěkně si pobručuje a jede tak jak po něm chceš. Krouťák je famózní a z náklonu tě vytáhne medvědí silou. Je potřeba více řadit, protože ani nízké, ani vysoké otáčky pro něj nejsou to pravé.
Podvozek má BMW vychytanej. To se musí zažít. Možná až při hodně sportovní jízdě bys došel na jeho limity, ale při běžném užívání je to super a návykový. Uvidíš případně sám, že ty protektory na ventilovym víku tam nejsou zbytečně a to se nemusíš ani vyválet :)
Brzdy - to samý jako o podvozku, na běžný ježdění super, já mám ABS a integral a ani jednoho bych se už nevzdal.

Celkově: po přesednutí na boxera jsem byl mírně řečeno dost rozčarovanej (čti zklamanej a nasranej). Ale je to hodně podmanivý a netrvá to ani dlouho a zvykneš si a budeš využívat jeho přednosti. Dneska už bych zpět na 4V nešel.

Naposledy editováno 17.10.2013 13:54:29

Z Fazera na R1100S

18.10.2013 v 19:10 | Nahoru | #17
Super, diky.

Z Fazera na R1100S

21.10.2013 v 21:24 | Nahoru | #18
RS mam dva roky kdo tvrdí že nejede tak natom neseděl letí jak z praku ale dve sta a konec max 230 .Kde tak ale jedeš Jak je víš psano podvozek. brzdy. spotřeba .beudržbovost samo oleje ventily otom se nebudem zmiňovat.Že je těžška ale těžiště je dole .Sedni svez řyťj a uvidíš ,zasebe po šestce dobra volba
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zadní blatník BMW R 1100 S Obdélník 8 6.9.2023 v 11:40 Obdélník
Palivo do hlinikovej nadrze [1, 2] BMW R 1100 S dasto 32 6.12.2022 v 07:55 FJRPEPA
R1100S - krovka BMW R 1100 S VeryAngryMan 3 4.11.2022 v 16:34 VeryAngryMan
Nabíječka - konektor do ní BMW R 1100 S Obdélník 18 30.10.2022 v 10:41 smitth
Nepravidelný chod, cukání a zhasnín... BMW R 1100 S Jarjik 11 23.10.2022 v 03:48 finekohana45


TOPlist