globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zapalovaní
2.7.2013 v 22:45
Zdravím borci, potrebuji radu, na Husce se mi na jare povolil jeden šroub na rotoru rozmlátil mi cívky a zasekl se medzi rotorem a statorem, a zrejme mi prasklo to pero nebo klínek , protože sem koupil nové cívky, cdi taky, moto nemá vúbec výkon, v malých otáčkach se to kucká , a ve vyšších nad 4tis to zase skáče jako koza. zistil sem že se mi prasklo nebo strihlo to pero anebo klínek nevím co je správny pojem. ted potrebuji zapalko vrátit na správné místo, ale jak nato?? nářadí mám, náladu taky, jen postup co jak a kde nevíím. Nemohl by mi tu nekdo popsat manuál jak nato??
dííky za Váš čas a rady..

Zapalovaní

3.7.2013 v 15:02 | Nahoru | #1
Nikdo neporadíí?

Zapalovaní

3.7.2013 v 23:01 | Nahoru | #2
rotor stáhneš stahovákem, dáš nový pero, očistíš rotor a nasadíš ho zpátky... :) co víc?

Zapalovaní

4.7.2013 v 10:08 | Nahoru | #3
jestli se ti nepootočil magnet na rotoru, někde na netu je popis jakou polohu má magnet mít. Demontáž viz výše.

Zapalovaní

4.7.2013 v 11:35 | Nahoru | #4
Jestli se ti povolilo magneto,tak musíš zjistit proč. Jinak se ti to střihne znova

Už jsem to na dvou huskách řešil.

Na jedné někdo namontoval neoriginální moc vysoké pero, tím pádem si nesedl kužel a pero to samotné neudrželo. Ihned po tom se samozřejmě vytočil šroub.

Na druhé to byla chybějící podložka, nebo neoriginální matka. Matka byla utažená na doraz závitu a magneto bylo stále volné.

Musíš brát v potaz toto: Woodrufovo pero slouží jen k udržení správne pozice magneta při montáži a utažení. Po utažení to už musí držet kužel ! Samotné pero to nikdy neudrží!

1 reakcí na tento příspěvek Zapalovaní

4.7.2013 v 14:38 | Nahoru | #5
ZdeninoTE - tak to sem nevedel, myslel sem že když se posune, tak se to pak musí nejak pres rozvody a rysky rešit.

adamstast - ono mne se povolil jeden ze 6-ti zapustených krátkych imbus. šroubu, rozmlátil cívky na statoru a zapríčil se medzi rot. a stat. a prasklo pero.

btw. kde seženu to pero??

Zapalovaní

4.7.2013 v 20:55 | Nahoru | #6
ten klínek je za rotorem z vnitrní strany??

Zapalovaní

7.7.2013 v 20:21 | Nahoru | #7
znáte nejakého mechanika nebo servis tu okolí hodonín breclav, co by mi dokázal dát trochu dokopy moji husku, rozvody, seladit karbec, pretesnit, atd. ??

(reakce na) Zapalovaní

8.7.2013 v 12:32 | Nahoru | #8
Husky6110>
Pero je mezi čepem klikového hřídele a rotorem. pero se dá koupit v prodejně s ložisky,ale nebude originál a musí se dobrousit. Pokud nemáš vybavení,tak radši objednej originál na partsdepot.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Řetězové kolco Husqvarna Husqvarna SMR 610S/TE 610E Ivaan 4 27.9.2023 v 20:31 Kohlstein
Husqvarna TE610E množství oleje Husqvarna SMR 610S/TE 610E PPKP 7 19.9.2023 v 16:44 Djpepe
Přehrávání motoru při volnoběhu Husqvarna SMR 610S/TE 610E Djpepe 5 15.9.2023 v 18:36 kawar125
prosim o pomoc Husqvarna SMR 610S/TE 610E karloss200 3 10.5.2022 v 08:14 puffybodie
Husqvarna TE610E - Zapalování Husqvarna SMR 610S/TE 610E HSQ610 13 16.2.2021 v 00:52 HSQ610


TOPlist