mám tuto čezetu a již od začátku mám jeden problém. Motorka prostě pořádně netáhla v nízkých otáčkách. Nevěděl jsem jak přesně táhne 125ka a tak jsem tam hodil kliku, válec, píst, hlavu ze 477čky. Ano, zlepšil jsem se v síle ale také až od poloviny otáček. Pořád mi to připadá, že v nízkých otáčkách táhne prostě málo, jakoby se dusila. Vejfuk jsem čistil několikrát, ale nebyl s tím problém. Jediná poznámka, že na pístu od 477 je kousek odštípnuto a s tím chybý i půl centimetru pístního kroužku (u druhého - prostředního). Nevíte kde by mohl být problém? Nesvádím to jen na to vyštípnutí, protože motorka takto špatně táhla i předtím.
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne
Byt tebou, vratim to vsechno zpatky a zapatram proc to nejede. Vzdyt je to ta nejjednodussi motorka, kterou muzes mit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne
Stoji to za to?
Kazdej z mladochu s AM chce litat kilo, kazdej s papirama na dvacu aspon kilo pade.... Js vim ze je to.otrava, ale nahoda je blbec!
Ale jinak kazdy sveho stesti strujcem! Tuhle v inzerci prodaval nekdo cizu dvacu prevrtaanou na 205 a divil se ze se mu to cely klepe....
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne
Bimbam píše: Synku, za prvý novej píst a nový kroužky, jaký poznáš podle toho co je na pístu a taky podle toho, jstli už to není kór moc vyběhaný. Jinak k posouzení změř si vzálenost konců kroužku u zámku zhruba ve třetině válce - to ti řekne jestli je to zralé na brusírnu nebo postačí nové kroužky a píst. Píst se dává šipkou k výfuku. Rozdíl mezi dvácou a pětasedmou zas tak markantní není - znatelný je to v kopcích, ale na rozjezdy a po rovině u seštelovanýho karbecu to není nějak propastný. Jedný i druhý to na rozjezdu klidně napráská i simál, ten ale pak kolem šedesátky pomalu končí zatímco čízy jdou dál.
jako sory,ale tohle je trošku hodně velká blbost nemyslíš?? Aby simál pojebal na rozjezd 175 čízu,to sem fakt ještě od nikoho neslyšel.Ještě k tomu 477,ta má cca 11kw,simál nějakych 2.6 jak fichtl. Simál nedá na rozjezd ani 125/453 která má 7 koní,natož 477.A jestli máš 477 a předjel tě simson,tak ta číza už to má hodně za sebou. A jezdil jsem jak na simsonu,tak na čz jak 453,450,476 i 477.A rozdíl u 476 a 477 je u dobře seřízených motorek docela dost znát. Ale je to tvůj názor,neberu ti to,jen mi to nedalo nereagovat.
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne
cbr6set píše: Jestli jsi ho dal fakt obráceně, tak začni šetřit... Píst vždy šipkou k výfuku!!!!
no vždyď jo...,výfuky přece vždy vedou dozadu...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
olej do tlumiče ČZ 125/488 | Stapio | 8 | 27.3.2022 v 20:28 cmiral |
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 | Stapio | 9 | 13.2.2022 v 21:46 Stapio |
Válec ČZ ČZ 125/488 | Stapio | 7 | 31.1.2022 v 18:30 Destroyer |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |