globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rady k řidičáku A1
18.4.2013 v 18:10
Zdravím.

Budu si dělat papíry na A1 (125ccm), a rád bych věděl, na co si přitom dát pozor, popřípadě nějaké rady. S jízadama apod nebude problém, jezdim odmalička, ale spíš aby mi na něco ti co mi budou zkoušet nenachytali. Možná je to zbytečná otázka, ale tak rád bych byl v obraze :D

Díky moc.

Naposledy editováno 18.04.2013 18:10:38
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 18:31 | Nahoru | #1
nic se neboj instruktor ti řekne na co si místní zkušební komisař potrpí semnou před jízdama projel všechny trasy co obvykle jezdí a řekl na co si dát bacha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 18:34 | Nahoru | #2
Jujing> Myslíš, že by byl tak hodnej? :D

Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 18:35 | Nahoru | #3
Zalezi jak prisny tam mate komisaře:jednou muj kamarad vylit jen proto,ze kdyz se mu mlzilo sklicko tak si ho asi o 1cm otevrel .Druhej termin zas vylit za to ze nejel po kruhaku po vnejsi strane .Ja kdyz jsem delal poprve ridicak tak jsem nezastavil na stopce protoze jsem ji prehled a na krizovatce byl krany vyhled a nikdo nikde .Ale to uz byla opravdu chyba za kterou se vyhazuje...

1 reakcí na tento příspěvek Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 18:37 | Nahoru | #4
je to dost individuální a v autoškole vždycky poradí, na co si dát u konkrétního komisaře pozor

Osobně si myslím, že nejnešťastnější způsob předčasnýho ukončení jízdy je kvůli zapomenutí zavřít si na helmě plexi nebo rozsvítit světla

1 reakcí na tento příspěvek Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 18:38 | Nahoru | #5
Za otevření sklíčka? Tak to ten komisař musel mít hodně blbou náladu Popřípadě, na jakejch strojích se v autoškolách jezdí? Já jsem zvyklej na KMX 125 (23kw) Hhhh, tak, abych nebyl nemile překvapen A musí se tam jezdit s integrálkou?

Naposledy editováno 18.04.2013 18:40:14

Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 18:39 | Nahoru | #6
V autoškolách teď hodně frčej Yukiny nebo Dandy, ale viděl jsem i malýho choppera nebo ČZ - je to případ od případu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady k řidičáku A1

Skvělá odpověď, děkuji! 18.4.2013 v 18:42 | Nahoru | #7
chemicos> je to i v jeho zájmu aby jsi prospěl takže ano bude tak hodnej

(reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 18:43 | Nahoru | #8
Jujing> No.. podle toho co jsem slyšel, tak ten u nás je prej dost dobrej rapl..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 18:45 | Nahoru | #9
chemicos> s integrálkou se jezdit nemusí, ale ta přilby by měla mít homologaci pro silniční provoz Jeden komisař od nás to Ečko fakt kontroloval, ale to je spíš výjimka - ale znáš to, náhoda je blbec

(reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 18:46 | Nahoru | #10
sharkis> No.. tak já mám http://www.uvex-hel...Enduro-Grey-Flat.htm takže není problém přehodit na integrálku, ale sklo (popřípadě plast ) Mi při jízdě hrozně vadí

1 reakcí na tento příspěvek Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 19:06 | Nahoru | #11
já instruktora na motorce ztratil...a stejně mi řidičák dali

1 reakcí na tento příspěvek Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 19:07 | Nahoru | #12
U nás v Rakovníku se nejspíš svezeš na stříbrné YBR 125, karburátorová verze... Teda pokud půjdeš k Tempu. Ale instruktor na 125ky je vážně "rapl", to jsi slyšel dobře Já s ním sice zkušenost nemám (dělám A2), ale co jsem slyšel, tak to stojí za to...

Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 19:07 | Nahoru | #13
Ničeho se neboj,žádnej učenej z nebe nespad a jestli už máš s motorkou ňáký zkušenosti tak máš +.Jinak maj rádi když se na křižovatkách hodně znatelně rozhlížíš,tzn že kroutíš hlavou div že si jí nevyvrátíš z pantu a taky když si před jízdou nezapomeneš sklopit stojan a pošteluješ zpětný zrcátka.Autoškoly většinou používaj 4 takty a to sou hodný motorky.Tak ať se zadaří.

(reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 19:14 | Nahoru | #14
Michael24> Taky jsem slyšel nějaký peprný historky.. Mam dojem, že to bylo něco na způsob - nelíbilo se mu, jak jsi jel, dostal jsi pěstí do helmy či do ramene (a to neni jediný) A ano, asi půjdu k tempu

Naposledy editováno 18.04.2013 19:19:59

1 reakcí na tento příspěvek Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 19:27 | Nahoru | #15
Záleží na tom jak se komisař vyspí a jak se mu líbíš...Já jdu příští pátek k závěrečkám, ale jelikož ví, že jezdím jak hovado, nebude mě to chtít dát, takže počítám s tím, že musím mu ukázat, že jsem vážně dobrej..

Jinak se ničeho neboj, nedáš to na poprvý, dáš to na podruhý, nebo potřetí..
Držím palce

Naposledy editováno 18.04.2013 19:27:28

Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 19:28 | Nahoru | #16
to já když jsem něco podělal tak sem automaticky dostal po helmě.. sem se kolikrát lekl jako svině... ale v autoškole sem se fakt nasmál ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 19:30 | Nahoru | #17

sharkis píše: je to dost individuální a v autoškole vždycky poradí, na co si dát u konkrétního komisaře pozor

Osobně si myslím, že nejnešťastnější způsob předčasnýho ukončení jízdy je kvůli zapomenutí zavřít si na helmě plexi nebo rozsvítit světla


Za to se hned do mě pustil když jsem dělal A1, já se slušně otočil a povídám: ,,Já mám dioptrie" a jeli jsme dál.. Taky mě vyrazil za to že jsem stál málo vlevo v jednosměrce při odbočování do leva. Měl jsam tam metr . Prostě si najde svůj důvod.

(reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 19:34 | Nahoru | #18
Dodo_Terra> Já jezdím jako hovado.. Doma dostávam céres, že budu muset jezdit slušně.. Takže se budu snažit, bude to ale dost zajímavý Hlavně si budu muset zvykat se krotit..

Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 19:43 | Nahoru | #19
Tak v tom případě si ze všeho nejvíc hlídej u komisaře rychlost, 50tka se v obci překročí hned.. Zase naopak mimo obec ocení když to trochu roztáhneš, že aspoň vidí, jak umíš řadit..Jinak klasika, nezapomenout blikat, koukat do zrcátka, na křižovatce se ,,zřetelně,, rozhlídnout, jet co možná nejvíc plynule, tzv. ne ve stylu brzda-plyn a to by bylo, abys to nedal

1 reakcí na tento příspěvek Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 19:51 | Nahoru | #20
u nás třeba hodně vyhazují na najíždění v jednosměrkách (levá, pravá), už se i stalo, že na normální široké křižovatce ten trotl vyhodil holku, protože si při odbočování doleva stoupla k pravému kraji a ne na střed (nebyla to jednosměrka, odůvodnil to nějakým brzděním provozu či co.. Další střípek byl vyhazov za příliš pomalou a opatrnou jízdu Jinak prostě dodržovat rychlost, značky, na křižovatkách kde jsou přednosti prava ZŘETELNĚ otočit hlavou a není se čeho bát

Naposledy editováno 18.04.2013 19:52:18

2 reakcí na tento příspěvek Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 20:02 | Nahoru | #21
Trošku ho svez , dej jedna dva po prdeli, ke křižovatce po předním a věř, že ti to dá, protože podruhý s tebou chtít jet nebude

EDIT: čárky

Naposledy editováno 18.04.2013 20:06:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 20:06 | Nahoru | #22
TomasGSR> Wheelie a stoppie nedělá problém.. Ale u tohodle maníka vážně radši ne..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 20:08 | Nahoru | #23
chemicos> Už vidím tvl, jak tam to YBR trápíš na kost po zadním , komisař má "poserproužek" v kalhotech a ty vysmátej jak rajče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 20:10 | Nahoru | #24
TomasGSR> Nevim, no.. na YBR jsem ještě nejel, zatím jen různý KMX + KTM

Naposledy editováno 18.04.2013 20:10:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 20:14 | Nahoru | #25

Lazzarik píše: u nás třeba hodně vyhazují na najíždění v jednosměrkách (levá, pravá), už se i stalo, že na normální široké křižovatce ten trotl vyhodil holku, protože si při odbočování doleva stoupla k pravému kraji a ne na střed (nebyla to jednosměrka, odůvodnil to nějakým brzděním provozu či co.. Další střípek byl vyhazov za příliš pomalou a opatrnou jízdu Jinak prostě dodržovat rychlost, značky, na křižovatkách kde jsou přednosti prava ZŘETELNĚ otočit hlavou a není se čeho bát



nechci se hádat, ale podle toho co píšeš, tak tu holku vyhodil oprávněně..Při odbočování doleva si máš stoupnout co nejblíž se středový čáře, aby tě případně ostatní mohli zprava objet, jako stoupnout si doprava je absolutni hovadina, to s tou plynulostí provozu měl pravdu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 20:17 | Nahoru | #26
chemicos> já v 16ti dělal jízdu na Yuki "Sport" 125, to sport jsem dal radši do uvozovek, protože, no asi nemusím komentovat a kopec nahoru jsme táhli na dvojku s bídou 20km/h, takže nečekej nic velkýho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 20:20 | Nahoru | #27
TomasGSR> To bude veselý... Zvlášť, když jsem zvyklej na 23kw :D To jen lehce plyn a už to rve.. :D (rve ne řve) :D

Naposledy editováno 18.04.2013 20:24:44

(reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 20:24 | Nahoru | #28
chemicos> stejně, pokud máš rozumného instruktora a uvidí, že fakt umíš jezdit (já to takhle měl), tak ti nechá odjezdit 3 jízdy a houpne tě k závěrkám a navíc do autoškoly nechodíš proto aby jsi se svezl na pořádný mašina, ale abys dostal noty

(reakce na) Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 20:28 | Nahoru | #29
Thoms> SOUHLAS

Rady k řidičáku A1

18.4.2013 v 20:32 | Nahoru | #30
Myslíte, že mi bude/budou trpět, když si budu vyklánět v zatáčce nohu kvůli balancu?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist