paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přední brzda
5.2.2013 v 16:48
Ahoj, nemá někdo náhodou tento díl přední brzdy doma navíc? Vyklepal se mi tam jeden závit. Je to podobné u víc typů motorek. Popř. jestli máte nějaké rady jak to opravit.





Přední brzda

5.2.2013 v 16:58 | Nahoru | #1
kup si od firmy groskopf adaptér na kotouč 270mm(to je ten díl co potřebuješ) a kotouč 270mm a máš tuning přední brzdy a opravu v jednom. Sice to stojí peníz, ale učinek př.brzdy je velkolepý. Opravovat bych se nepokoušel, možná najdeš někoho kdo adaptér koupil a doma se mu válí tenhle originál.

1 reakcí na tento příspěvek Přední brzda

5.2.2013 v 17:01 | Nahoru | #2
Přesně někoho takového hledám :)

Přední brzda

5.2.2013 v 17:21 | Nahoru | #3
Aha? takže si měl napsat že to má být do 500kc a nemusíme se tu namáhat. Ty jsi ten tip co to chce vyvařit a udělat novou díru. Tak to se na mě nezlob. Já jsem jen zastánce toho že nez vymýslet svařovat frézovat(a doufat že se to povede) radši zalést do garáže a vydělat na nový kvalitní opravu. Je to jen můj názor a asi sním nebudeš souhlasit, ale myslím že spoustu lidí bude souhlasit. Ještě ti poradím nejdi si na netu kontakt na Láďu Zámečníka, ten má spousty dílů a tohle by mohl mít originál.
A ještě mi vadí že si mě slušně poslal doprdele.

Přední brzda

5.2.2013 v 17:25 | Nahoru | #4
Jo a je to kovaný dural, takže vyvařená díra bude mít určitě stejnou pevnost.

Přední brzda

5.2.2013 v 18:04 | Nahoru | #5
kovaný dural?
možná se moc díváš na americké filmy.....

vyvařit a udělat nový závit....,pokud to bude dělat člověk,který to umí,tak bych se toho rozhodně nebál....

PS: je třeba si uvědomit,že to je jen vodící čep,brzdná síla se přenáší přes destičky a ty se opírají přímo o ten držák....

Naposledy editováno 05.02.2013 18:05:08

Přední brzda

5.2.2013 v 18:47 | Nahoru | #6
Pardon za ten kovaný dural omlouvám se , asi se fakt moc koukám na ty filmy. Myslel jsem žíhaný. Tak posílám podrobně.
Materiál sem, materiál tam. Tady dural, tady hliník, tady eloxovaný, tady tvrzený. Co víme o slitině 7075? Kdy vznikla, z čeho se skládá?

Nejvíce se setkáváme s materiálem označovaným jako 7075. Drtivá většina výrobců tento materiál používá a nezapomíná zmínit v informacích o výrobku, že má daný díl vyrobený z hliníkové slitiny 7075. Co to ovšem přesně je za materiál a jaké má vlastnosti, to už ví málokdo. Výrobci marketingově využívají těchto informací a snaží se zákazníkovi dokázat, že zrovna ten jejich výrobek je ten nejpevnější a nejkvalitnější.
Historie slitiny 7075
Tento materiál byl poprvé vyroben v Japonsku v roce 1936 firmou Sumitomo Metal. Bohužel, v této době byly všechny skvělé materiály používány na úplně zbytečnou věc – zbraně. Slitina 7075 si tedy odbyla premiéru v trupu bojového letounu japonské výroby – Zeru, kterým se zásobilo před válkou japonské námořnictvo.
Základní vlastnosti
Především se jedná o velmi pevný materiál, který nevyniká jen svou pevností, ale i nízkou hmotností. Hliníková slitina 7075 obsahuje okolo 1.6% mědi, 023% chromu 2.5% hořčíku a 5.6% zinku. Tak jako všechny hliníkové slitiny, tak i materiál 7075 má specifickou hmotnost (značí se SG a je to podíl hustoty daného materiálu ku hustotě vody při teplotě 4°C a tlaku 1 atmosféra) – 0.098lb/krychlový inch. Vysvětleme si ta čtyři čísla v názvu slitiny:
7 – označuje hlavní legující prvek – v tomto případě je to Zinek
075 – indikace specifických slitin

Struktura materiálu 7075 T6
Obrázek: Struktura materiálu třídy 7075

Další mechanické vlastnosti jsou závislé na typu popouštění (nebo chcete-li tepelného zpracování). To je to druhé číslo za názvem materiálu, tedy například T6, T73 nebo T76. Písmeno T znamená způsob výroby materiálu. Konkrétně naše T zamená, že materiál prochází žíháním při vyšších teplotách. Dále materiál může, ale nemusí, být tvářen za studena. Aby toho materiál neměl dost, projde ještě tzv. stárnutím (rozuměj tomu jako další zpevnění materiálu). Číslo 6 na úplném konci vyjadřuje další výrobní operace, konkrétně u číslo 6 vyznačuje 3 procentní tahovou deformaci materiálu, díky které se odbourají zbytková napětí v materiálu.

(reakce na) Přední brzda

5.2.2013 v 19:19 | Nahoru | #7
Řezňa747> Nehledej problémy kde nejsou šikovný strojař(né kovář )Ti tu "vyžvejkanou" díru převrtá na stojanové vrtačce nebo fréze(jde o to, trefit původní střed) a aplikuješ tam vložku HELI-COILL a vzhledem k dimenzování odlitku se u YZ žádného zeslabení neboj

Naposledy editováno 05.02.2013 19:20:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kroska 450 Kawasaki KX 450, Honda CRF 450R, Yamaha YZ 450F, Kaw... Pangamin213 10 11.8.2022 v 22:28 Pabol
Oprava motoru Yamaha YZ450f Yamaha YZ 450F Atmos 2 6.5.2022 v 09:24 Atmos
Alpinestars Yamaha YZ 450F habrman 0 30.4.2022 v 06:46 habrman
450 jaký převodový poměr Yamaha YZ 450F hugo12 3 19.2.2022 v 19:23 assassin
Motokros hobby Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250, KTM 250 SX, Honda CRF ... vojtano91 19 19.1.2022 v 19:13 assassin


TOPlist