1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
P.S. kup si na DT drapáky, nech jí otevřít a máš to.
Naposledy editováno 30.12.2012 22:36:47
1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
Naposledy editováno 30.12.2012 22:50:29
1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
Rempaaaa píše: mira008> Myslim tim enduro jako EXC TE FE ty maj stejny motory jako krosky... nemyslim ty tezky "endura" ,ktery nemam rad, jako XR TTR atd.
Ty motory nejsou stejny, jenom podobny. Hlavne prubeh vykonu a zprevodovani je jine.
Rempaaaa píše: LovoXXX> no ja myslel kdyz neberes moc za 4T tak je to to drzak a sezonu na pist a tak vsechno vydrzi... je mi taky jasny ze jednou za rok se ta 250 4T udelat komplet motor.. i se spotrebou to bude mensi , zadnej olej a 4T obecne ma lepsi spalovani
Kamo menit kazdych deset hodin na krosce olej vyjde draz nez ho lejt u dvoutaktu do benzinu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
Rempaaaa píše: LovoXXX> no ja myslel kdyz neberes moc za 4T tak je to to drzak a sezonu na pist a tak vsechno vydrzi... je mi taky jasny ze jednou za rok se ta 250 4T udelat komplet motor.. i se spotrebou to bude mensi , zadnej olej a 4T obecne ma lepsi spalovani
ano,máš pravdu,4 takt sezónu vydrží,ale víš kolik stojí GO?
píst 4,ojka 4,ventily 2-4 ?,rozvoďák 1,5 ,ložiska na kliku 2,sada těsnění 1,5 ,+ možná nový nikasil a to je jen ten základ,pak tady máš napínák rozvoďáku,vodítka, no a ložiska do převodovky+ nějaké to kolečko a vidličku,spojkové lamely,taky koše dost odcházejí a k tomu cca 3 za práci....+ olej a filtry.a to jsem spíše ubíral....
a to máš jen motor,dále si ugěláš GO tlumičů,přepákování,řetězovku a ostaní dle stavu motorky....
když to sečteš,přidáš nějaké gumy,brzdové destičky,kotouče ,pár zlomených plastů tak to číslo letí hodně vysoko...
2 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
Rempaaaa píše: Dolph-cz> to naprosto souhlasim, jeste o tom popremyslim.. kazdo padne diky a jestli o tomu spravne rozumim tak udrzba ostrejsich endur neni tak zhavajak u krosek?
no,ostré enduro taky není zázrak-sice vydží dejme tomu 2x tolik,ale díly stojí +- stejně,no a ty stejně koupíš za pár korun vylítanou mrdku,takže tě ta generálka bude čekat stejně.
pokud seš student závislý na rodičích,tak si kop nějaké starší endůro ve smyslu DR,XR,KLX,XT a pod,když koupíš pěkný kousek,tak nebudeš sypat do oprav ,ale jen jezdit...
Naposledy editováno 31.12.2012 11:36:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
Rempaaaa píše: Dolph-cz> tak ja zadnou mrdku nechci! jedine neco na projekt , udelat treba stary YZ nebo CR. Ja chci fakt jedine WR,EXC,TE,FE do niceho jinyho jit nechci...
A kolik na to vůbec máš zlaťáčků?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
1 reakcí na tento příspěvek Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
Mrkni na WR250, čtyřtaktní motor s příjemným průběhem, velmi solidní podvozek a spolehlivý držák. Co jsem na tom jezdil tak jsem byl nadšený i příjemnou váhou, super ovladatelností a krásným tahem motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 200 a vejš na hobby jízdy
Dolph-cz píše: ano,máš pravdu,4 takt sezónu vydrží,ale víš kolik stojí GO?
píst 4,ojka 4,ventily 2-4 ?,rozvoďák 1,5 ,ložiska na kliku 2,sada těsnění 1,5 ,+ možná nový nikasil a to je jen ten základ,pak tady máš napínák rozvoďáku,vodítka, no a ložiska do převodovky+ nějaké to kolečko a vidličku,spojkové lamely,taky koše dost odcházejí a k tomu cca 3 za práci....+ olej a filtry.a to jsem spíše ubíral....
a to máš jen motor,dále si ugěláš GO tlumičů,přepákování,řetězovku a ostaní dle stavu motorky....
když to sečteš,přidáš nějaké gumy,brzdové destičky,kotouče ,pár zlomených plastů tak to číslo letí hodně vysoko...
Kdo tohle vsechno udela za 3000? Ja daval za praci na generalce 4T neco pres 5000 a nektere servisy chtely i pres 10000...
SirIndy píše: Kdo tohle vsechno udela za 3000? Ja daval za praci na generalce 4T neco pres 5000 a nektere servisy chtely i pres 10000...
měl jsem na mysli jen ten motor a ještě jsem raději ubíral,ať tady někdo nevytáhne někoho,kdo to dělá za míň...,víš jak,ne?..Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R | Danybomber | 5 | 12.4.2024 v 11:51 Danybomber |
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F | Anti | 8 | 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB |
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R | David_20 | 18 | 20.10.2023 v 16:39 assassin |
250ccm + spacák Honda CRF 250R | trawexis | 1 | 18.5.2023 v 09:20 Danec93 |
Rozměr měrky oleje CRF 250R 2009 Honda CRF 250R | Kopik17 | 2 | 29.1.2023 v 15:48 Kopik17 |