Téma: OT: BMW 3 E36
 
18.3.2012 v 20:04
Zdar chalani
když se nudim občas dostávám blbý nápady jako tenhle ..jak je na tom tohle auto se spolehlivostí? s ND? Jak by schrouplo LPG? prostě sem pište všechny postřehy ohledně tohohle auta nemůžu si pomoct ale tyhle starý báwa jsou užasný
neco takového pro představu
Anketa: Je E36 dobrá?
Ano
42%
14
Ne
3%
1
Jebka stará
15%
5
černá díra na peníze
39%
13
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:12 | Nahoru | #1
Jak mám kliknout na poslední dvě možnosti zároveň?

... co k tomu říct... jsou to starý auta, poplatný svý době, a jsou to poměrně low-cost silný zadokolky, takže jsou v hledáčku různejch individuí s rozkrokem u kolen a kšiltofkou našikmo.
To je ale až druhej největší problém, ten první je koroze Shnilý lemy a prahy, vytrhaný uložení náprav z kastle apod nejsou ničím neobvyklým... vůle v čepech a silentblokách, nápravy jsou dost háklivý na český silnice, kór když jsou na tom ráfky z traktora. Koukal bych po posledních modelech, tj. 323 a 328, v nejhorším případě 325 M52, M50 (ani s vanosem) už nemá cenu.
LPG to schroupne celkem dobře, otázka je jestli se to do takový starý plečky vyplatí - spíš koupit už přestavěný auto.

Btw prodávám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:19 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: Jak mám kliknout na poslední dvě možnosti zároveň?

... co k tomu říct... jsou to starý auta, poplatný svý době, a jsou to poměrně low-cost silný zadokolky, takže jsou v hledáčku různejch individuí s rozkrokem u kolen a kšiltofkou našikmo.
To je ale až druhej největší problém, ten první je koroze Shnilý lemy a prahy, vytrhaný uložení náprav z kastle apod nejsou ničím neobvyklým... vůle v čepech a silentblokách, nápravy jsou dost háklivý na český silnice, kór když jsou na tom ráfky z traktora. Koukal bych po posledních modelech, tj. 323 a 328, v nejhorším případě 325 M52, M50 (ani s vanosem) už nemá cenu.
LPG to schroupne celkem dobře, otázka je jestli se to do takový starý plečky vyplatí - spíš koupit už přestavěný auto.

Btw prodávám


Tak starý jebky to jsou stim se počítá Hmm tak benzín bych bral určitě,ale živit 325,328 nevim nevim (proto ten plyn) ..Co ND ? drahý? ..Kolik toho vydržej ty motory? koukám,že jsou to auta kolem 200tis. km.
BTW. ten tvuj šrot asi fakt ne
BTW2.nemám rozkrok u kolen a nemám to na machrování,prostě se mi jen líbí

1 reakcí na tento příspěvek OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:22 | Nahoru | #3
btw. umíš si to servisovat? Nebo máš někoho kdo ti to bude dělat?

OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:22 | Nahoru | #4

(reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:23 | Nahoru | #5

vonZahn píše: btw. umíš si to servisovat? Nebo máš někoho kdo ti to bude dělat?


No žadnýho kamaráda MECHANIKA nemám ..spíš takový domácí kutili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:28 | Nahoru | #6
The_Kučí> Hele ND drahý nejsou, spoustu toho seženeš na vrakáči, druhovýroba je hojná, leckdy kvalitnější než originál, leckdy je originál i levnější Motory jsou po mechanický stránce prakticky nesmrtelný, ale spousta z nich má nějaký elektronický gremliny, naprosto nepolapitelný, který majitele vytáčej k šílenství Co bejvá problém jsou zakarbonovaný hydra (500 kč/ks x 24) a odcházející dvouhmotový setrváky (12 tis+spojková sada 6 tis). Jinak s tou spotřebou je to individuální, ale rozdíl mezi čtyřválem a šestiválem při normální jízdě je minimální, pokud vůbec nějakej, takže s čímkoli pod 323 (2,5 l) bych se nespokojil. Osobně mám 320i M50 (bezvanos) a bez lambdy jezdím do desíti město střední noha, mimo kolem osmi, s funční lambdou kolem sedmi bez větší námahy, což myslim neni tak zlý. Ale ve městě mě ta desítka sere, no, kilometry naskakujou rychle

Suma sumárum, nebejt to auto dvacet roků starý, tak je zlatý. Jízdní vlastnosti absolutně perfektní, vzhled už dneska žádnej šlágr ale neurazí (civil, Mpaket je krásnej i po těch letech), interiér nepřeplácanej, příjemnej, všecko je na svým místě a orientovaný na řidiče, krásnej zvuk a zátah šestihrnku... Jen to chce hledat nevybydlenej kousek, což už bohužel není moc jednoduchý a pochopitelně ani levný.

OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:33 | Nahoru | #7
... jo ještě jsem zapomněl na rachtající vanos, taky poměrně častá závada... jinak klasika váhy vzduchu, čidla otáček apod... ale nic co by se nedalo čekat no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:37 | Nahoru | #8

FiZzeR píše: The_Kučí> Hele ND drahý nejsou, spoustu toho seženeš na vrakáči, druhovýroba je hojná, leckdy kvalitnější než originál, leckdy je originál i levnější Motory jsou po mechanický stránce prakticky nesmrtelný, ale spousta z nich má nějaký elektronický gremliny, naprosto nepolapitelný, který majitele vytáčej k šílenství Co bejvá problém jsou zakarbonovaný hydra (500 kč/ks x 24) a odcházející dvouhmotový setrváky (12 tis+spojková sada 6 tis). Jinak s tou spotřebou je to individuální, ale rozdíl mezi čtyřválem a šestiválem při normální jízdě je minimální, pokud vůbec nějakej, takže s čímkoli pod 323 (2,5 l) bych se nespokojil. Osobně mám 320i M50 (bezvanos) a bez lambdy jezdím do desíti město střední noha, mimo kolem osmi, s funční lambdou kolem sedmi bez větší námahy, což myslim neni tak zlý. Ale ve městě mě ta desítka sere, no, kilometry naskakujou rychle

Suma sumárum, nebejt to auto dvacet roků starý, tak je zlatý. Jízdní vlastnosti absolutně perfektní, vzhled už dneska žádnej šlágr ale neurazí (civil, Mpaket je krásnej i po těch letech), interiér nepřeplácanej, příjemnej, všecko je na svým místě a orientovaný na řidiče, krásnej zvuk a zátah šestihrnku... Jen to chce hledat nevybydlenej kousek, což už bohužel není moc jednoduchý a pochopitelně ani levný.


Ty p*čo hezký cenovky ..jasný tak s tim,že to bude žrát se musí počítat ...mrkni na to co jsem sem hazel stim vanosem něco takovýho bych si představoval,ale dost se bojím,že mě to sežere za živa Kolik platíš za povinný ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:40 | Nahoru | #9
The_Kučí> hele 320 mám a radši bych 325... 328... kua M3 3,2

povinný je dost individual...platim 3,7 za dvoulitra.

(reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:46 | Nahoru | #10

FiZzeR píše: The_Kučí> hele 320 mám a radši bych 325... 328... kua M3 3,2

povinný je dost individual...platim 3,7 za dvoulitra.


Ty jo pěkný cenovky no ..Ještě něco co by si mi k tomu řekl?

1 reakcí na tento příspěvek OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:48 | Nahoru | #11
Ta e36 bude asi dost dobra, kdyz se k ni vracel i simir, ikdyz uz mel k dispozici e46..

1 reakcí na tento příspěvek OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:52 | Nahoru | #12
Kámoš má e36 320i 6hrnek v kabriu a nestěžuje si... ceny dílů taky v pohodě na to, že je to německý kladivo. Jinak když já vybíral auto, tak jsem se byl na pár aut podívat a nejhorší srá*e byly napadeni tuzerama... čily jak to mělo samolepku nebo ,,lad'ák'' a podobné koko*iny tak jsem hned inzerci zavíral, protože už jsem jich pár viděl a je to jasná past.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:52 | Nahoru | #13
_monty> hehe, super, nejsem jedinej kdo si toho všimnul vždycky hoňka na autobahn, seděj v e46, pak to přehoděj přes náklaďák a kouzlem tam najednou kutálí e36...

(reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:59 | Nahoru | #14

FiZzeR píše: _monty> hehe, super, nejsem jedinej kdo si toho všimnul vždycky hoňka na autobahn, seděj v e46, pak to přehoděj přes náklaďák a kouzlem tam najednou kutálí e36...


Taky jsem si všimnul

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 20:59 | Nahoru | #15

Dman píše: Kámoš má e36 320i 6hrnek v kabriu a nestěžuje si... ceny dílů taky v pohodě na to, že je to německý kladivo. Jinak když já vybíral auto, tak jsem se byl na pár aut podívat a nejhorší srá*e byly napadeni tuzerama... čily jak to mělo samolepku nebo ,,lad'ák'' a podobné koko*iny tak jsem hned inzerci zavíral, protože už jsem jich pár viděl a je to jasná past.


Co se ti na nich nezdálo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 21:03 | Nahoru | #16

The_Kučí píše: Co se ti na nich nezdálo?



... že tahle sorta "majitelů" radši investuje do křídla z cessny než do novýho oleje a brzdovejch desek...

1 reakcí na tento příspěvek OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 21:03 | Nahoru | #17
Dobry...jen neber 1.9 is.............

(reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 21:03 | Nahoru | #18
FiZzeR> Jo prej toho meli predtoceno dost dopredu a sestrihali to kuli penezum..aspon je naka sranda..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 21:04 | Nahoru | #19

pitbullter píše: Dobry...jen neber 1.9 is.............



No tak zrovna iso bych řekl že je jedinej rozumnej čtyřvál.... ale v našich končinách se pravděpodobnost že to bude vylítaná mrdka rovná téměř jistotě... navíc zpravidla bejvá v kompaktech a radši než kompakta tak chodit pěšky

1 reakcí na tento příspěvek OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 21:06 | Nahoru | #20
ghetto car

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 21:08 | Nahoru | #21

FiZzeR píše: ... že tahle sorta "majitelů" radši investuje do křídla z cessny než do novýho oleje a brzdovejch desek...


Myslíš spíš,že to byli mladí vocasové který neměli na údržbu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 21:08 | Nahoru | #22

VlastíkPlamínek píše: ghetto car



ale prd, ghetto car je votuzená e34 518i

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 21:09 | Nahoru | #23

FiZzeR píše: No tak zrovna iso bych řekl že je jedinej rozumnej čtyřvál.... ale v našich končinách se pravděpodobnost že to bude vylítaná mrdka rovná téměř jistotě... navíc zpravidla bejvá v kompaktech a radši než kompakta tak chodit pěšky

Proč vůbec dělali compact? levnější báwo?

(reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 21:10 | Nahoru | #24

FiZzeR píše: ale prd, ghetto car je votuzená e34 518i



občas mám pocit, že ghetto car = báwo

(reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 21:11 | Nahoru | #25

The_Kučí píše: Myslíš spíš,že to byli mladí vocasové který neměli na údržbu?



Ne, byli to zpravidla mladí vocasové co na údržbu srali zcela programově ("olej? to je longlife, ten tam vydrží celou životnost motoru!" - ano i tuhle perlu už jsem osobně slyšel )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 21:12 | Nahoru | #26

The_Kučí píše: Proč vůbec dělali compact? levnější báwo?



Jo. Bávo pro socky. Půlka komponentů z o generaci starší řady. A navíc je to hnusný jak cigánská prdel

(reakce na) OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 21:19 | Nahoru | #27

FiZzeR píše: Jo. Bávo pro socky. Půlka komponentů z o generaci starší řady. A navíc je to hnusný jak cigánská prdel


Jojo líp bych to neřekl

OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 21:58 | Nahoru | #28
Trochu odbočim, s timhdle skušenosti nemám, ale BMW E39 530D při koupi mělo 198000km, nyní 310000km apsolutně bez problému leju tam jen oil a měnim pneu.

OT: BMW 3 E36

18.3.2012 v 22:10 | Nahoru | #29
vedel bych o 328 rok 95 a nebude tak draha jako tohle

1 reakcí na tento příspěvek OT: BMW 3 E36

19.3.2012 v 10:41 | Nahoru | #30
325 E36 spotřeba okolo 8 litrů když jezdíš normálně a vychutnáváš si zvuk 6hrnku... Kdyš šlápneš tak klidně 15.. :)
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist