1 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - problem s palivovym cerpadlem
- Kdyz zmacknes tlacitko starteru (zarazen neutral, bez zmacknuti packy spojky) cerpadlo cvaka nebo necvaka?
- Oba ventily na nadrzi mas otevrene? Kdyz stahnes vstupni hadici z cerpadla, tece z ni benzin?
Jak je rizeno rele cerpadla jsem nikdy nezkoumal - nejspis tak, ze ho spina ridici jednotka kdyz bezi motor plus ho sepne tlacitko starteru.
Cerpadlo se zapina a vypina samo podle protitlaku - kdyz jsou karburatory plne, tak se vypne.
Zkus vypustit karburatory odkalovacima sroubkama a pak zkus cerpadlo znova.
1 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - problem s palivovym cerpadlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - problem s palivovym cerpadlem
chuan píše: no pokud jsi měl prázdné karbecy tak to čerpadlo je naplní za hroznou dobu = vybiješ baterku. táta má na introši udělanej speciální spínač, který před startem po dlouhé době zapne čerpadlo nezávisle na motoru a naplní karbecy. To čerpadlo totiž začne dávat pořádně až se roztočí motor
Tvuj tata je jiste sikovny clovek - ale VS1400 (o ktere se tady bavime) ma takovou extra vychytavku - kdyz se zarazenym neutralem bez vymacknuti spojky zmacknes tlacitko starteru, rozbehne se ti cerpadlo a naplni ti ty prazdne karburatory. Coz je otazka tak 5 sekund.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - problem s palivovym cerpadlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - problem s palivovym cerpadlem
Medved píše: Tvuj tata je jiste sikovny clovek - ale VS1400 (o ktere se tady bavime) ma takovou extra vychytavku - kdyz se zarazenym neutralem bez vymacknuti spojky zmacknes tlacitko starteru, rozbehne se ti cerpadlo a naplni ti ty prazdne karburatory. Coz je otazka tak 5 sekund.
1 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - problem s palivovym cerpadlem
Pak bych zkontroloval palivový okruh.
Když sundáváš nádrž, musíš zastavit dva ventilky z pod nádrže, abys odpojil hadičky, které do ní vedou, takže se nejprve podívej tady, zda jsi po opětovném nasazení hadiček oba ventily otevřel.
Pak zkontroluj ventil na boku motoru, kde přepínáš na rezervu - aby byl zaplý (ON)
Jestliže tady tohle je vše OK, pak otoč klíčkem, nemačkej spojku! a startuj = motorka nebude startovat, ale čerpadlo bude pumpovat do obvodu benzín - tohle dělej tak dlouho, dokud neuslyšíš, že čerpadlo nečerpá = okruh je naplněn.
Mno a pak nastartuj se zmáčklou spojkou...
A počítej s tím, že než motor chytne, tak to chvilku potrvá, bo po zimě natočit tak velký obsah s velkými zdvihy dá celkem zabrat. (doporučuji pořádně nabít baterku).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - problem s palivovym cerpadlem
Thymallus píše: Prvně bych mrkl do nádrže, jestli tam máš benzín
Pak bych zkontroloval palivový okruh.
Když sundáváš nádrž, musíš zastavit dva ventilky z pod nádrže, abys odpojil hadičky, které do ní vedou, takže se nejprve podívej tady, zda jsi po opětovném nasazení hadiček oba ventily otevřel.
Pak zkontroluj ventil na boku motoru, kde přepínáš na rezervu - aby byl zaplý (ON)
Jestliže tady tohle je vše OK, pak otoč klíčkem, nemačkej spojku! a startuj = motorka nebude startovat, ale čerpadlo bude pumpovat do obvodu benzín - tohle dělej tak dlouho, dokud neuslyšíš, že čerpadlo nečerpá = okruh je naplněn.
Mno a pak nastartuj se zmáčklou spojkou...
A počítej s tím, že než motor chytne, tak to chvilku potrvá, bo po zimě natočit tak velký obsah s velkými zdvihy dá celkem zabrat. (doporučuji pořádně nabít baterku).
Diky za radu. Naplneni karburatoru rozumim, ale cerpadlo by melo cerpat benzin i kdyz tocim motor se starterem ne ? To jsem prave zkousel s vyvedenou vystupni hadickou z cerpadla, abych videl zda s ni potece benzin a nic neteklo. To asi neni v poradku ne ?
2 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - problem s palivovym cerpadlem
Jestli nic neteklo, tak se mrkni na ty ventilky u hadiček na/pod nádrží. Mne se už taky párkrát stalo, že jsem nandal nádrž a zapomněl jsem otevřít kohoutky...
Taky mrkni na přepínač rezevy, jestli není zavřený...
A ještě taková blbost - jesti jsi měl sundané sedlo - zapojil jsi zpátky konektor k řídíci jednotce, co je pod sedlem?
1100Virago by mohl vyprávět, jak jsme si užili startování...
Thymallus píše: Samozřejmě, že čerpadlo musí čerpat i při startování se startérem, jinak by tam nebyl benzín, že
Jestli nic neteklo, tak se mrkni na ty ventilky u hadiček na/pod nádrží. Mne se už taky párkrát stalo, že jsem nandal nádrž a zapomněl jsem otevřít kohoutky...
Taky mrkni na přepínač rezevy, jestli není zavřený...
A ještě taková blbost - jesti jsi měl sundané sedlo - zapojil jsi zpátky konektor k řídíci jednotce, co je pod sedlem?
1100Virago by mohl vyprávět, jak jsme si užili startování...
Benzin do cerpadla jde, to vim :) psal jsem, ze kdyz napojim cerpadlo primo na baterku, benzin strika jako divy. Tak ze problem je v tom, ze cerpadlo nedostane impuls od rele. Ale otazka je zda dostane rele impuls od ridici jednotky :D To bych prave potreboval zjistit. Melo by jit asi zmerit multimetrem ne ? Napojit na vstupni kabely, co jdou do rele. Pak tuknout po starteru a melo by to vykazovat nejake hodnoty. Co myslis ?
(jestli ještě není chyba v cestě ke karburátorům).
Až pak bych koukal na relé...
Kouknul bych se na ty konektory pod sedlem od řídící jednotky - jestli je máš zapojené a jestli tam není špatný kontakt.
pak proměřit kabely které jdou do relé od řídící jednotky a pak výstupní kontakt relé k čerpadlu.
ovšem jestli jsi přes zimu do elektriky nešahal, tak mi přijde celkem nepravděpodobné, že by se porouchalo relé, nebo cokoliv jiného elektrického...
Spíše bude někde špatný kontakt, tak popřemýšlej na co všechno jsi šahal a co jsi poodpojoval a šel bych po tom... Třeba sedlo jsi měl určitě sundané, tak mrkni na ty kontakty řídící jednotky, pojistky apod...
edit: na k1400 bude určitě ke stažení el.schéma, nebo celý manuál s el.schématem...
Naposledy editováno 15.03.2012 10:41:24
Thymallus píše: Samozřejmě, že čerpadlo musí čerpat i při startování se startérem, jinak by tam nebyl benzín, že
Jestli nic neteklo, tak se mrkni na ty ventilky u hadiček na/pod nádrží. Mne se už taky párkrát stalo, že jsem nandal nádrž a zapomněl jsem otevřít kohoutky...
Taky mrkni na přepínač rezevy, jestli není zavřený...
A ještě taková blbost - jesti jsi měl sundané sedlo - zapojil jsi zpátky konektor k řídíci jednotce, co je pod sedlem?
1100Virago by mohl vyprávět, jak jsme si užili startování...
Jasne! To je druhy mozny problem - to se mi taky stalo (asi kazdemu s VS1400 jak tak koukam ).
Kdyz nejsou zapojene konektory do RJ, starter toci jako divej, ale cerpadlo nejde a ani jiskra se nekona.
dlouhanbill píše: Diky za radu. Naplneni karburatoru rozumim, ale cerpadlo by melo cerpat benzin i kdyz tocim motor se starterem ne ? To jsem prave zkousel s vyvedenou vystupni hadickou z cerpadla, abych videl zda s ni potece benzin a nic neteklo. To asi neni v poradku ne ?
Tak neni nic jednodussiho, nez to zkusit bez starteru - neutral, nesahat na spojku a zmacknout tlacitko starteru. Nemusis ani sundavat hadicku, cerpadlo cvaka kdyz bezi a prestane cvakat kdyz natlaci karburatory.
dlouhanbill píše: Medved> Zjistil jsem to tak, ze jsem prave tocil motor starterem, ale spojku jsem mel pri tom zmacklou. Mozna se stal problem tady: mel jsem pres zimu sundanou nadrz, pak to nahodil a zacal tocit. Benzin nesel a ja si uvedomil, ze jsem nepustil prave ventil na nadrzi (jsou dva ? Tak ted si nejsem jisty, zda mam oba otevrene) tim otocnym sroubem. Na vstupni hadici z cerpadla mam pruhledny palivovy filtr, tak ze jde videt, ze benzin tam je. Kdyz prave zkusim napojit cerpadlo primo na baterku, normalne z neho strika benzin. Mozna zkusit ty karbece naplnit timto zpusobem. Co se tyce rele, prave ze jsem nevedel zda ho ridi rid.jednotka ci ten protitlak, jelikoz jde do neho i hadicka od vstupu paliva do prvniho valce. O vikendu se v tom zkusim povrtat :) diky za odpoved , Mira
ventil na nadrzi je jeden, tim druhym jsem myslel ventil co prepina rezervu - ten ma taky polohu OFF a nekdo ho vypina. Ja ne.
Samozrejme cerpadlo bezi i kdyz bezi starter, ale malokdo vydrzi to nechat stekat celou tu dobu, nez se naplni karburatory a motor blafne. Proto je lepsi pred startovanim doplnit karburatory prave tim "startovanim" bez spojky.
Naposledy editováno 15.03.2012 10:51:37
1 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - problem s palivovym cerpadlem
Podle mne to bude fakt blbost - povytáhnutý konektor z RJ...
Tedy jestli je pravda to, jak píše, že do elektriky nešahal
Thymallus píše: Ono jestli už s tím laboroval a naplnik karbce, tak už mu čerpadlo cvakat nebude, tak to tímhle způsobem nepozná...
Podle mne to bude fakt blbost - povytáhnutý konektor z RJ...
Tedy jestli je pravda to, jak píše, že do elektriky nešahal
Jojo - vytazene kabely z RJ jsou klasika. Taky mne jednou vyskolily .
1 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - problem s palivovym cerpadlem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder | Jurda65 | 4 | 16.5.2024 v 05:48 VISE |
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 13 | 27.3.2024 v 10:34 VISE |
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 7 | 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík |
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder | butr | 5 | 18.12.2023 v 19:23 butr |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |