globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Posouzení čezety 473
6.11.2011 v 20:10
Ahoj, našel jsem na inzerci tuhle čz Má papíry a platnou STK, chce za ni 14 tisíc. Jakou tak má cenu? Chtěl bych jí koupit, ale nevim jestli to neni moc, protože tam ještě chybí kryt řetězu, má jiný řidítka a ten plech pod sedlem se mi zdá nějakej ohnutej. Co na ni říkáte? Dík

Posouzení čezety 473

6.11.2011 v 20:18 | Nahoru | #1
já být tebou, raději si položím otázku: "seženu za ty peníze něco lepšího, co mohu řídit ve svém věku na cestě?" buď ty peníze máš nebo nemáš; buď chceš motorku nebo nechceš... někdo ti řekne, že to tu cenu má, jiný, že ne... to máš těžko, rozhodnutí je jen na tobě.

1 reakcí na tento příspěvek Posouzení čezety 473

6.11.2011 v 21:03 | Nahoru | #2
řek bych že cena není špatná, nicméně zkoukni jí naživo a pak se rozhodni, třeba ještě něco ukecáš a nebo tam bude nějakej problém

(reakce na) Posouzení čezety 473

6.11.2011 v 21:14 | Nahoru | #3
No rád bych se na ní jel jentak podivat, ale mám to docela daleko (asi 100 km), takže když už tam pojedu, tak bych jí rovnou koupil, případně ještě ukecal slevu.
Problém taky je, že nemáme vozík za auto a tak na tom musim domu dojét. Ale 100 km to snad ujede. Jestli myslíte že cena ujde tak jí asi koupim.

Posouzení čezety 473

6.11.2011 v 21:27 | Nahoru | #4
tak si vozejk pujč od někoho známýho nebo myslím že Bikers Crown pučí vozejk na moto za celkem slušný prachy na den

já bych jí bral, nevypadá zase top, ale není to ani vrak, takže ukecat slevu za neorigo a poškozený věci, a za ty peníze celkem slušná motorka na povožení pokud nechceš lítat šílenejma rychlostma, kterou si spravíš doma na koleně a dokáže i zaujmout

Posouzení čezety 473

6.11.2011 v 21:33 | Nahoru | #5
takže na neznámém stroji máš v plánu jet 100 km v půlce listopadu, bez přepsaných dokladů, pojistky atd., jo? frajer !

1 reakcí na tento příspěvek Posouzení čezety 473

6.11.2011 v 21:35 | Nahoru | #6
je to celkem splácaný... maska s řidítkama je z deluxky, kupa stříbřenky.. ale za ty prachy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení čezety 473

6.11.2011 v 21:42 | Nahoru | #7

pospa5 píše: je to celkem splácaný... maska s řidítkama je z deluxky, kupa stříbřenky.. ale za ty prachy



je to dobrej základ na postavení pěknýho stroje v origo stavu, ovšem pokud to chce na každodení ježdění nebo tak, tak proč ne, v tom případě by bylo zbytečný do toho cokoliv investovat. Ale nevíme, tak nesuďme a jak říkáš, za ty prachy . . .

(reakce na) Posouzení čezety 473

6.11.2011 v 22:15 | Nahoru | #8
Chci to spíš jako veterána, takže se občas projedu a postupně to zrenovuju.

Posouzení čezety 473

6.11.2011 v 22:23 | Nahoru | #9
Nebral bych to. Je to slatanina, není to originál ČZ.

Posouzení čezety 473

6.11.2011 v 22:54 | Nahoru | #10
Tachometr,řiditka,přední blatník,vrchní parabola,řiditka. To vše jen tak okem,není originál.

Posouzení čezety 473

7.11.2011 v 08:23 | Nahoru | #11
Upřímně, neoriginální to není,ale poslední dobou se mi zdá, že tyhle straší mašiny ani originál už neseženeš a pokud jo, tak i za vraky chtěj nekřesťanský prachy. Tech pár dílů seženeš na nějaký větší burze na Kladně nebo v Brně, Hobšovicích atd. za pár korun.Nejdražší bude asi chromovanej vejfuk a ráfky s drátama, dělá je třeba monty jawa a spousta dalších, který ale taky jezděj na ty burzy. Mrkni k nim popřípadě na stránky, ať víš, kolik by Tě případná renovace vyšla,ale počítám bez motoru tak za 10tis a GO motoru tak 3-4 tisíce(bez přelisu kliky) i s výbrusem a leštěním vík karterů.Ještě záleží jestli to chceš právě do chromu nebo obyčejně, jako se dělali třeba armádní Péráky.Cena není špatná, protože cena takovejhle mašin už jenom poroste a pokud jí dáš slušně dohromady, jsou to dobře uložený peníze se slušným úrokem jednoduchá údržba a servis, levný a dostupný náhradní díly, menší výkon. Když ještě nějákou kačku srazíš, bude to ok, pokud to nemá vysloveně špatnej motor.

1 reakcí na tento příspěvek Posouzení čezety 473

7.11.2011 v 11:52 | Nahoru | #12
Je to složený asi ze tří motorek,takže neoriginál a jak píše sseba1.že renovace i s motorem by vyšla tak na 13000 - 14000 Kč. Tak to by jsi musel přidat ještě tak 40000 Kč. Když myslím perfektní renovaci.

1 reakcí na tento příspěvek Posouzení čezety 473

7.11.2011 v 13:17 | Nahoru | #13
Za ty peníze bych ji bral, vypadá slušně, pokud by nebyla nějaká zakopaná kočka v motoru, když na ní potřebuješ dojet až domů. Asi bude trošku klepat čep ale to dělá většina zetek, to je spíš norma než závada. Když bude dobíjet, tak sto kiláků bez problémů domů ujedeš, je to stará poctivá práce. Že tam jsou nepůvodní díly? Náhodou, mně by se třeba de-luxkový vršek i s tachometrem líbily víc než to obyčejný co na dváce číze bejvalo. To je navíc podstatně líp sehnatelný. Pojistit můžeš na místě, dnes jsou pojišťováci pojišťoven pomalu v každé vesnici, nebo přes internet, můžeš dojet na malej techničák a ten pak poslat zpět kvůli odhlášení od původního majitele na tebe. Někde ho třeba k tomu ani nevyžadují a jen ho pak dáš na inspektorátě až budeš motorku přihlašovat na sebe a dostaneš nový značky , je-li to už jinej kraj. Rozhodně si ji ale před koupí kousek projeď, nebo ať řídí majitel a sedni si za něj a poslouchej a koukej jak se motorka chová. Kousek ve dvou číza bez problémů zvládne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení čezety 473

7.11.2011 v 13:45 | Nahoru | #14
PEPAFJR> Mrkni ke mě do profilu na moji zetku, když jsem ji přivezl, byl to skoro šrot a renovace mě vyšla, jak jsem psal,a neřekl bych, že jsem jí odflákl!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení čezety 473

7.11.2011 v 15:04 | Nahoru | #15
sseba1> Tak jsem se mrknul na cenu posledně renovované motorky JAWA 250/353

opískování 500 Kč.
chemické čistění hliníku 4800 Kč.
čep do kyvné vidlice + pouzdra 350 Kč.
simerinky,labyrint,lož.řízení 850 Kč.
výbrus nový píst kroužky + klika 3800 Kč.
ložiska motoru 200 Kč.
ložiska kola 170 Kč.
ráfky,dráty,pláště,duše 5000 Kč.
výfuky kolena matice 5000 Kč.
pakny 500 Kč.
kompletní řetězová souprava 1000 Kč.
chromování 11000 Kč.
čalounění sedadla 3300 Kč.
barva,plnič, 2040 Kč.
linky ručně dělané 1500 Kč.
baterie 500 Kč.
různá těsnění,lanka,gumy,šrouby 2200 Kč.

Což je dohromady 42 710 Kč.

Jo a ještě jsem zapomněl parabolu,elektroinstalaci,zapalování VAPE

A kde je práce strávený čas na internetu,cesty na burzy atd.

Naposledy editováno 07.11.2011 15:07:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení čezety 473

7.11.2011 v 17:09 | Nahoru | #16
PEPAFJR> Pokud nemá být renovace odfláklá, je to naprosto přesně tak, jak říkáš. Teď jsem v tom až po uši a ve finále v tom budu suma sumárum stejně Ale ten pocit

(reakce na) Posouzení čezety 473

7.11.2011 v 17:14 | Nahoru | #17
_Mandel_> Mě ty peníze taky nemrzí a ještě je to fajnová zábava. Jen chci upozornit,že za deset tisíc precizní renovace vskutku udělat nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení čezety 473

7.11.2011 v 17:27 | Nahoru | #18

Bimbam píše: Za ty peníze bych ji bral, vypadá slušně, pokud by nebyla nějaká zakopaná kočka v motoru, když na ní potřebuješ dojet až domů. Asi bude trošku klepat čep ale to dělá většina zetek, to je spíš norma než závada. Když bude dobíjet, tak sto kiláků bez problémů domů ujedeš, je to stará poctivá práce. Že tam jsou nepůvodní díly? Náhodou, mně by se třeba de-luxkový vršek i s tachometrem líbily víc než to obyčejný co na dváce číze bejvalo. To je navíc podstatně líp sehnatelný. Pojistit můžeš na místě, dnes jsou pojišťováci pojišťoven pomalu v každé vesnici, nebo přes internet, můžeš dojet na malej techničák a ten pak poslat zpět kvůli odhlášení od původního majitele na tebe. Někde ho třeba k tomu ani nevyžadují a jen ho pak dáš na inspektorátě až budeš motorku přihlašovat na sebe a dostaneš nový značky , je-li to už jinej kraj. Rozhodně si ji ale před koupí kousek projeď, nebo ať řídí majitel a sedni si za něj a poslouchej a koukej jak se motorka chová. Kousek ve dvou číza bez problémů zvládne.



Mě se právě tahle maska taky líbí víc než ta co tam má být. Ten tachometr je super .
Já ji teda koupim, akorát na ni budu muset dojét, je to nejjednodušší. Musel bych jinak někde pujčit vozejk a ukecat někoho aby tam se mnou jel atd.
Jak je to ještě s tím pojištěním? To to musím pojistit už než na tom pojedu? Já myslel že ještě bude platit to pojištění co platil on.

Naposledy editováno 07.11.2011 17:28:39

(reakce na) Posouzení čezety 473

7.11.2011 v 17:31 | Nahoru | #19
Brouk_Malouch> Pojištění platí do té doby než ho původní majitel zruší a to v ten samej den pochopitelně nestihne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení čezety 473

7.11.2011 v 18:11 | Nahoru | #20
PEPAFJR> Vape tam být nemusí i když je samossebou spolehlivější, ale dost nákladné, vejfuk a koleno je tam pouze 1x ne 2x jako na 250tce, chemické čištění? proč? motor se dá krásně rozleštit kotoučem na vrtačce, že je jako zrcadlo a za 200Kč a čas se přece nedá počítat, když to děláš pro sebe, to bys tu motorku nezaplatil nikdy.A člounění za 3300? to je hodně přehnaný, mě dělal komplet nový sedalo na Trasalpa jeden čalouník vedle ze vsi a se středně kvalitní koženkovinu 300 bez molitanu, 3300Kč je cena včetně plechu kytary a molitanu.A pokud píšeš výfuky kolena matice ráfky tak proč potom ještě položka za chromy 11000? za řídítka a za tlumiče? Nádrž nová v bočním chromu stojí 3000Kč tak proč taková skepse
Mimo to 1dcl akrylový barvy stojí do 200Kč tý nejlepší a na celou moto spotřebuješ tak 4dcl + 2-3dcl plniče. Navíc třeba pneumatiky nemusí být nutně spuchřelý nebo zbytečně starý a bez vzorku a dávat tam nový jen pro pocit že tam jsou by bylo zbtečný.

Naposledy editováno 07.11.2011 19:41:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení čezety 473

7.11.2011 v 19:43 | Nahoru | #21
sseba1> Takže -
1-Vape jsem v ceně nezapočítával
2-Rozleštit motor kotoučem je hrůza a na usekání končetin
3-Kvalitní čalounění z pravé kůže má tuto cenu
4-Chromování všech věcí tj.nádrž
řídítka
víčko nádrže
zadní tlumiče
střední díl kapotáže
tahadla pro zadní a přední brzdu + pružiny
přední a zadní šroub pro kolo + matka
šlapka zadní brzdy
rámeček světla
kryt houkačky
kryt ovládání houkačky a světel
kryt rozety
nádrž
5-pokud na opískovanou motorku sporřebuješ 2 dcl plniče jsi kouzelník

(reakce na) Posouzení čezety 473

7.11.2011 v 20:07 | Nahoru | #22
PEPAFJR> po opískování brousím do jemna, jinak to ani nejde! a pak udělat film s 2 deci plniče, kterej se ještě standartně ředí a tuží není takový problém, co se sedla v kůži týče, tak na to,aby to měl mladej kluk na ježdění jako hezkou motorku, rozdíl nepozná ani za 2 roky. Táhla, brzdy a jiný drobnosti má moto dle obrázku v pohodě jen na rozleštění.A nevím co by mělo být na rozleštění hliníku na vrtačku s pastou na useknutí končetin? Výsledek je hladký zrcadlo! Dělá to tak spousta renovátorů a nechají si na rozleštění posílat i věci.
Navíc dle fotek toho zas do chromu netřeba tolik posílat, tlumiče vypadají na pohled dobře, víko klaksonu rámeček světla atd taky(nevím jak zblízka jestli není hrudkovaný)a střední díl by měli být boční kastlíky? ty v origu snad chromovaný nebyli. Pokud chce dělat zcela nové moto, proč ne to už je ale jiná historka,ale i tak je 40000 přehnané na jednobuch čezetu.Pokud bude chtít rozumně zrenovovanou motorku,což mu na ježdení a aby se za ní někdo otočil stačí, bude mu stačit s přeháněním polovina nákladů.

Posouzení čezety 473

8.11.2011 v 12:53 | Nahoru | #23
Za ty peníze nevím. Je to celkem hezké,..ale tak 10-11t. by bylo asi ideální.
Neoriginál jsou :
Maska z typu DeLuxe (prodejná tak za cca 400,-)
Přední blatník (typuju ze 350/634): Seženeš tak od 600,- do cca 1200,-
Kryt řetezu : Seženeš tak od 1000,- do 2000,-, ael teda spíše neseženeš,...
Sedlo: To co tam je je sice v barvách jak má být ale je tvarem zcela dost mimo! Přijde mi to jako sesezená kytara,...

Samo ceny orientační "běžné", jinak ceny typu "na haluz" mohou být závislé od Tvé schopnosti se domluvit, smlouvat a nebo dané okamžitou náhodou.

Podsedlový plech nevím. Nepřipadne mi nějaký poškozený,...

Já sehnal originál komplet pojízdnou s TP za 8000,-, sice olezená štětkobarva, ale bez zásahu i s tažným na PAVa.

(reakce na) Posouzení čezety 473

8.11.2011 v 13:03 | Nahoru | #24

PEPAFJR píše: sseba1> Tak jsem se mrknul na cenu posledně renovované motorky JAWA 250/353

opískování 500 Kč.
chemické čistění hliníku 4800 Kč.
čep do kyvné vidlice + pouzdra 350 Kč.
simerinky,labyrint,lož.řízení 850 Kč.
výbrus nový píst kroužky + klika 3800 Kč.
ložiska motoru 200 Kč.
ložiska kola 170 Kč.
ráfky,dráty,pláště,duše 5000 Kč.
výfuky kolena matice 5000 Kč.
pakny 500 Kč.
kompletní řetězová souprava 1000 Kč.
chromování 11000 Kč.
čalounění sedadla 3300 Kč.
barva,plnič, 2040 Kč.
linky ručně dělané 1500 Kč.
baterie 500 Kč.
různá těsnění,lanka,gumy,šrouby 2200 Kč.

Což je dohromady 42 710 Kč.



Celkem hrkot ty ceny,.....To čalounění sedla je jako jak za 3300??? I kdybych si u ženy v práci nechal sedlo udělat z kvalitného molitanu do postelí (Gumotex a.s) 600,- , nechal to udělat čalouníkem tak u nás tak kolem 1000,-....to sem na půlce...
Chemické čištění bych taky vypustil a udělal to ručně. Chromování (pokud čtu bez ráfků a výfuků s kolenama) je tak celkem hodně....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Veterán - výběr [1, 2] ČZ 125/473, Jawa 250/590, BMW R 35 SombreroMickey 38 22.4.2024 v 13:04 Mario1504
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Cz 125/473 sport ČZ 125/473 Daniiiel 11 1.10.2020 v 10:08 Dolin


TOPlist