No aspoň základní požadavky:
1) kombík
2) diesel
3) tyrkysová modrá ( jako na obrázku níže )
4) denně s tím nalítám tak min. 60 km ( převážně přes město ) + výlety na víkendy
5) mělo by vydržet min. 5 let
6) cena max. do 150 tis. to už je velkej strop
Tak cooo, čekám na rady
Naposledy editováno 07.10.2011 09:32:13
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
2LEKO píše: ...jen pro přehled a orientaci
No takhle jsem začala taky, jenže pak když se člověk ptá, tak na každou značku někdo nadává a tím pádem zase nevim.
Naposledy editováno 19.09.2011 12:00:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
vysokejbatůžek píše: No takhle jsem začala taky, jenže pak když se člověk ptá, tak na každou značku někdo nadává a tím pádem zase nevim.
..a o tom to je...neexistuje rada a jednotný názor..cc člověk to vše jinak!..takže si ještě "užiješ"...a víš jak to skončí..spočítáš peníze a koupiš si nakonec to, co se ti bude "líbit"! ...a budeš spokojená,když se necháš "ošálit" moc radama,tak pak můžeš litovat a být nespokojená,že jsi udělala chybu!
..a kolik chceš plus mínus investovat!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
1100Virago píše: Nenapsala jsi předpokládaný finanční rozpočet. Ale festovní držák je třeba staré Volvo V70.
typické dámské autíčko to přece nechce :)
edit: dámské autíčko pro dámy nad 60 let. typicky duchodwagen :)
Naposledy editováno 19.09.2011 12:31:39
my jsme zene kupovali C-maxe, cca 5 let stare, kompletni vybava cca 200tkc
kazdopadne neber diesel jako dogma. jestli s tim budes jezdit jen velmi kratke trasy (treba 5km do obchodu, 10km do prace a zpet), tak ten diesel odfachnes. Ten motor se na takhle kratke trasy vubec nestaci zahrat a trpi.
Naposledy editováno 19.09.2011 12:56:52
a vypadá to na 1.6ku se 100 kobylama.
Naposledy editováno 19.09.2011 12:48:08
Chce to jenom počkat jak dovezou nové z itošky a pak to lítá...
http://www.autoimport-brno.cz/
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
Představa je, že bych chtěla, aby mi to auto vydrželo minimálně 5 let, proto radši Diesel a hlavně je to levnější než benzín.
Co se týká ceny tak moc nevim, bazarový mě docela šokovaly, ale u novejch je to ještě horší, myslim že max. strop si dám tak do 150 tis. ( víc bych byla ochotná dát snad jedině kdyby to bylo opravdu super auto )
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
vysokejbatůžek píše: Takže doplňující informace: Pravidelně s tim budu jezdit trasu 2 x ( tam a zpět ) Čimice - Čestlice + občas po Praze navíc - tak myslim, že denně s tim třeba 60 km nalítám a na víkendy na výlety, takže najedu asi dost.
Představa je, že bych chtěla, aby mi to auto vydrželo minimálně 5 let, proto radši Diesel a hlavně je to levnější než benzín.
Co se týká ceny tak moc nevim, bazarový mě docela šokovaly, ale u novejch je to ještě horší, myslim že max. strop si dám tak do 150 tis. ( víc bych byla ochotná dát snad jedině kdyby to bylo opravdu super auto )
no hele, pokud budeš jezdit kraťasy, tak počítej s tím že jakejkoliv turbochrocht bude šíleně trpět, a spočítej si při svým ročním nájezdu, jestli tě ušetřenej benzín bude stát míň jak repas turba jednou do roka. jo, nižší spotřeba je fajn, ale "mít auto" nejsou investice jen za PHM... navíc nižších provozních nákladů se dá dosáhnout i jinak, třeba přestavbou na LPG.
Naposledy editováno 19.09.2011 14:14:21
3 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
Passat, Audi A4 nebo ta V70 jsou podle mě dobré volby. Akorát německá auta se hodně kradou plus ty nápravy z lehkých slitin dostávají na českých cestách slušně zabrat. Zvláště když nesou ten těžký dieselův motor.
edit: Nafťák se vyplatí hlavně pokud má člověk přístup k "alternativním zdrojům" od zemědělců nebo ukrajinských kamioňáků
Naposledy editováno 19.09.2011 14:30:00
chanchez píše: FiZzeR> Pokud jí někdo vysvětlí jak se k turbu chovat a ona to bude dodržovat, tak bych z repase strach neměl. A s plánovaným nájezdem se jí nevyplatí nechat udělat přestavbu a tankovat LPG (a to nepočítám náklady na revize).
to je docela dobře možný, ale turbo neni Kostěj, jednou prostě umře. Slušným zacházením se to jen oddálí, ale u jetýho auta je to tak jako tak sázka do loterie, když nevíš jaký prase v tom jezdilo před tebou přestavba na nějaký normální auto stojí do 30kkč, což se jí při ročním nájezdu cca 20kkm (viz výše) zaplatí za rok a něco. píše že si ho chce nechat pět let, bomba má životnost tušim deset roků, jak často se dělaj revize nevím, nějak moc se o to nezajímám bo mě tyhle jakožepaliva do auta nesměj (alespoň prozatím, se současným trendem vývoje cen benzínu tam asi skončim taky )
1100Virago píše:
edit: Nafťák se vyplatí hlavně pokud má člověk přístup k "alternativním zdrojům" od zemědělců nebo ukrajinských kamioňáků
nebo hospodskýho co má velkej friťák... ale na to spíš TD (bez íčka)
ještě tu taky nikdo nenahodil problematiku dvouhmoťáků, který teda už serou do všeho... akorát u těch dehtů jdou do kopru o něco dřív no
Naposledy editováno 19.09.2011 14:34:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
chanchez píše: Pokud nevadí zvuk ala traktor, tak bych šel do klasických tdi motorů, bez zbytečných cipovin navíc. V dané cenové relaci by se dal v pohodě sehnat Golf, Octavia a podobně. pokud by už byla nouze tak klidně i atmosferickej diesel.
Zvuk mi nevadí, chtěla bych hlavně spolehlivější motor a jak jsem tak koumala tak benzíny zase tolik nevydržej. Takže do dieslu nechci jít jen kvůli spotřebě, ale i delší výdrži. Říkám že tomu zase tak nehovim, jen to co jsem tak vyčetla a odposlouchala. Golf by snad šel, ale Octavia v dieslu za 150 tis. bude mít šíleně nalítano, na ty už jsem koukala a popravdě mě se Octavky nelíbí aspoň ty starý teda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
vysokejbatůžek píše: Golf by snad šel, ale Octavia v dieslu za 150 tis. bude mít šíleně nalítano, na ty už jsem koukala a popravdě mě se Octavky nelíbí aspoň ty starý teda
každá správna Octa TDi má najetých 100 tis km mrkni do bazarů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
vysokejbatůžek píše: ... a jak jsem tak koumala tak benzíny zase tolik nevydržej. ...
to se nedá takhle paušalizovat, záleží to na mnoha faktorech... na tom co je to za motor, kdo s tim jezdil, jak se o to staral apod... a pokud koukáš po malejch objemech, tak ty budou uhoněný téměř všecky.
FiZzeR píše: to se nedá takhle paušalizovat, záleží to na mnoha faktorech... na tom co je to za motor, kdo s tim jezdil, jak se o to staral apod... a pokud koukáš po malejch objemech, tak ty budou uhoněný téměř všecky.
A když by to bylo tak v 1,6?
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
Každopádně při výběru bych si stanovil nižší finanční limit. Povinná údržba po koupi (rozvody, olej a podobně) taky něco stojí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
han píše: každá správna Octa TDi má najetých 100 tis km mrkni do bazarů
Když mě se prostě Škodárny nelíbí, jako nový řady už ujdou, ale tam to je zase o jinejch investicích... A já vim člověk nemá koukat jen na vnějšek, to taky nedělám, ale přece jenom když to má bejt moje první auto tak bych chtěla nějakej kompromis
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
Co se týče toho, že bys těma 60km denně ulítala turbo, jak píše Fizzer, tak je to nesmysl. Jak se chovat k turbu je psaný v mnoha diskusích
Novější fordy nebrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
vysokejbatůžek píše: Když mě se prostě Škodárny nelíbí, jako nový řady už ujdou, ale tam to je zase o jinejch investicích... A já vim člověk nemá koukat jen na vnějšek, to taky nedělám, ale přece jenom když to má bejt moje první auto tak bych chtěla nějakej kompromis
ono úplně jedno co je to za značku, musíš posuzovat kus od kusu podle stavu. Někdo ti napíše Fordy nebrat, někdo VW nebrat, někdo Fiaty nebrat, frantíky nebrat... Je to o tom jak se k tomu chovali majitelé předtím a jak to doprasil ten daný bazarník. Vem mechanika, projdi pár bazarů... Aut je dost, jen vybrat to nejmín doprasený
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
han píše: ono úplně jedno co je to za značku, musíš posuzovat kus od kusu podle stavu. Někdo ti napíše Fordy nebrat, někdo VW nebrat, někdo Fiaty nebrat, frantíky nebrat... Je to o tom jak se k tomu chovali majitelé předtím a jak to doprasil ten daný bazarník. Vem mechanika, projdi pár bazarů... Aut je dost, jen vybrat to nejmín doprasený
A jak to vlastně funguje, pučej mi to auto aby mi ho prohlíd technik? Nebo jenom tam na místě?