1 reakcí na tento příspěvek Větší tryska v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší tryska v karburátoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší tryska v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší tryska v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší tryska v karburátoru
Coax píše: byla tam 85 a ted davam 100
A to je divný? Proč by to mělo jet, když to ulíváš jako prase. Tryska se mění v reakci na něco - otevřený výfuk, prostupnější sání,.. Když to uděláš jen tak, není to k ničemu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší tryska v karburátoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší tryska v karburátoru
Coax píše: FiffiQ> Ja sme tam ted daval sportovni filtr.
Tak to bohatě stačí zvednout jehlu o jeden zářez. Takováhle změna trysky by byla vhodná při otevření výfuku, ostré vačce a přímém sání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší tryska v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší tryska v karburátoru
FiffiQ píše: Tak to bohatě stačí zvednout jehlu o jeden zářez. Takováhle změna trysky by byla vhodná při otevření výfuku, ostré vačce a přímém sání.
A ostrá vačka se dává do dvojtaktu kam? To se zasune do vejfuku?
Pokud jenom hne s jehlou a filtr je prostupnější než originál, tak to bude chudý při plným plynu. O chlup větší tryska asi nutná bude. Akorát bych na jeho místě koupil spíš sadu a začal laborovat, než koupit jednu trysku a doufat, že jsem se trefil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší tryska v karburátoru
Enthropy píše: A ostrá vačka se dává do dvojtaktu kam? To se zasune do vejfuku?
Pokud jenom hne s jehlou a filtr je prostupnější než originál, tak to bude chudý při plným plynu. O chlup větší tryska asi nutná bude. Akorát bych na jeho místě koupil spíš sadu a začal laborovat, než koupit jednu trysku a doufat, že jsem se trefil.
Zas tak vtipné to není, neboť Jawa Robby je motorka s jednoválcovým ležetým 4-taktním motorem čínské provenience (myslím, že je to Leihin) - koncept Honda Monkey.
Nevím co tam dal za sportovní filtr, ale jestli to je klasický na pitbike nebo tak za 200,- tak bohatě stačí dát jehlu o zářez výš.
Coax> Když zvedneš jehlu, tak to bude bohatší, což bude kompenzovat fakt, že přes sportovní filtr se tam dostane sa stejný čas více vzduchu, protože je prostupnější, než orig. airbox.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší tryska v karburátoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Jawa betka nebo Jawa robby Motoscoot Jawa Betka, Jawa 100/587 Robby | Jarda8770 | 7 | 24.10.2020 v 23:35 DYK77 |
Jaká je v dnešní době dobrá motorka... Jawa 125 Dandy, Jawa 100/587 Robby | Vlada98 | 22 | 3.3.2020 v 11:03 mito7 |
Jakou motorku k AM řidičáku Jawa 50/585 Mosquito, Jawa 100/587 Robby | Vlada98 | 4 | 11.5.2019 v 18:03 Massakra |