1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Kdyby si jeden z nich dal čelo s jedním z protijedoucích motorkářů, hned by to bylo na všech bléé serverech v kategorii blééé
2 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
a pak musim uznat ze borci z (japonska nebo ciny nebo coto je) docela umej hlavne ten na ty motorce
edit: japonsko asi ne kdyz tam jezdej napravo, hong kong taky ne tim padem. na koreu to nevypada takze cina? taiwan?
Naposledy editováno 21.03.2011 09:48:18
2 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
SensationBlaack píše: To je stary uz aspon 8let... v zatackach je vykon uz zanedbatelny... To je uz pak o ridici... Na rovince by ale Porsche 911 horce zaplakalo... Predloni jsem potkal 911 na hlavnim tahu CV-Most... nevim jeslti to byla te nejsilnejsi verze 911... Videl akorat rychle se vzdalujuci cernou tecku jinak co se tyce tohoto videjka tak v zatackach si takhle hrat na zavodniky neni moc dobry ale.... Libi se mi jak tady kazdej vzdycky vse moralizuje za monitorem a je kazdej chytrej jako radio ale na silnicich uz to pak vypada trosku jinak takze asi tak
nejsilnejsi verzi bys videl mizet v dalce pro zmenu ty :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Horten píše: Jéééééžiš to jsou zase řečičky...Jedou úplně na pohodu. Dvojitá plná?!? Kdybych nepředjížděl na dvojitý, tak jedu Dubou půl hodiny...
ty seš mi nějakej znalec. Kde je na Dubé kde dvojitá?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Horten píše: seikos> Je tam na dvou místech, minulý rok jsem to měl za 1000,-
Za dvojitou plnou se platí? Já myslel, že dvojitá plná je vyhrazený pruh pro motorkáře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Horten píše: seikos> Je tam na dvou místech, minulý rok jsem to měl za 1000,-
nojo, tak to jsem jel asi tak rychle ze jsem si ji nevsiml, asi jako ty Tak gratuluji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Horten píše: seikos> Je tam na dvou místech, minulý rok jsem to měl za 1000,-
ja ti teda nevim, ale podle me predjizdeni na dvojite plne je předjíždění vozidla v případech, ve kterých je to zákonem zakázáno a to NELZE projednat blokove (6-12mes odebrani RP).. kamose takhle vychytali a az ve spravnim rizeni se musel odvolat na to, ze nikoho neomezil ani neohrozil, tak dostal jen 5tis.
po zastaveni s nim sepsali zapis o prestupku a VUBEC se s nim nebavili.. ze tohle se resi ve spravnim..
koukam jinej kraj, jinej mrav
e: me kdyz chytli pro prekroceni o vic jak 40, tak zrovna takovy pristup, sepsali zapis a o nicem se se mnou nebavili..
Naposledy editováno 21.03.2011 12:18:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
SensationBlaack píše: assassin> Nejsilnejsi verze ma tusim obsah 4.2 ne? zaklad u 911 je 3.6 obsah.... a myslim si ze ta nejsilnejsi verze by mi neujela neni to 4x4... a navic maximalku ma taky mensi... a vetsi odpor,vetsi vaha rozpocitej KW na vahu... neujelo by... Aby neco ujelo masine o obsahu 1100 tak to musi byt uz nejaka Pagani Zonda Rko apod sportaci a ne auto se 400konickama...
nejsilnejsi verze od 911ky je GT2(GT2 RS) s 530 respektive 620PS.. ale je fakt ze tech GT2 moc jezdit nebude, z beznejsi produkce je top verze 911 turbo ktery ma 480PS a 4x4 ...
vsechny tyhle 911ky umi pres 300kmh ..doopravdickejch, ne jako blackbird kterej sice na tachu ukaze 300 ale od skutecnosti to ma daleko... tzn vsechny vykonejsi verze 911ky maj vyssi maximalku nez black, navic smerem k maximalce tzn nekde od 250 nahoru budou zrychlovat lip nez motorka... motorka tyhle superauta pojezdi tak maximalne na kratkym sprintu...
na dalnici nema motorka sanci... nekde v zatackach/provozu je to uz o pilotech... ale rekl bych ze i obycejna carrera zatopi se slusnym ridicem skoro kazdy motorce...
3 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Hayabuse ujede i obyčejný Nissan
auta co dělají 300km/h a víc , začínají motorkám při dosažení 270km/h ujíždět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
dejf. píše: nevim co furt delate z prejizdeni dvojty plny takovej mega hrich...dyz tam vidis a mas misto tak nevidim jedinej problem...a v danou chvili je to maximalne risk se svejma papirama
To ne my. To zakonodarci. Ja v tom taky takovy peklo jako oni nevidim.1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
No-limits píše: Já bych řekl, že Busa je takový spíš autobus... má sice výkon, ale zase je těžká a tedy poměr váha výkon nebude nějak oslnivá.
Těžká? něž 6-ka. O kolik? 20 kilo? To bude znát oproti autu Jinak na busu v základu má hodně málo aut v základu. Na uzavřený trati možná,ale v provozu mezi auty nemá na motku nic. A busa má tu výhodu, že za poměrně málo peněz z ní dostaneš o hodně víc aniž by motor hned umřel. A to by se pak ani tyhle auta nechytaly. Viz Busa s turbem a 500 koní a pod. Využitelnost v zatáčkách je věc pak druhá ...2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Durex píše: Těžká? něž 6-ka. O kolik? 20 kilo? To bude znát oproti autu Jinak na busu v základu má hodně málo aut v základu. Na uzavřený trati možná,ale v provozu mezi auty nemá na motku nic. A busa má tu výhodu, že za poměrně málo peněz z ní dostaneš o hodně víc aniž by motor hned umřel. A to by se pak ani tyhle auta nechytaly. Viz Busa s turbem a 500 koní a pod. Využitelnost v zatáčkách je věc pak druhá ...
No já nevim, pokud se podívám do rodiny Suzuki, tak busa váží 260 a má 198 koní, tj. 0,76 koně na kilo váhy. GSX-R 1000 váží 205 kilo a má 185 koní, tedy 0,9 koně na kilo a GSX-R 600 má 125 koní a 187 kilo, tudíž 0,67 koně na kilo. Z toho vyplývá, že poměr váha výkon má litrové GSX-R lepší než busa. Podobný poměr váha/výkon má GSX-R 750. Tam to vychází na 0,79 koně na kilo. Rozdíl váhy busy a šestky je v tomhle případě celých 73 kilo, to už je rozhodně znát.
BTW: je fakt, že busa nemá tak točivej motor jako ty ostatní supersporty. Jejich výkon je naměřen v otáčkách nad 12000. U busy je to "jen" 9500.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
No-limits píše: No já nevim, pokud se podívám do rodiny Suzuki, tak busa váží 260 a má 198 koní, tj. 0,76 koně na kilo váhy. GSX-R 1000 váží 205 kilo a má 185 koní, tedy 0,9 koně na kilo a GSX-R 600 má 125 koní a 187 kilo, tudíž 0,67 koně na kilo. Z toho vyplývá, že poměr váha výkon má litrové GSX-R lepší než busa. Podobný poměr váha/výkon má GSX-R 750. Tam to vychází na 0,79 koně na kilo. Rozdíl váhy busy a šestky je v tomhle případě celých 73 kilo, to už je rozhodně znát.
BTW: je fakt, že busa nemá tak točivej motor jako ty ostatní supersporty. Jejich výkon je naměřen v otáčkách nad 12000. U busy je to "jen" 9500.
no spocital si to hezky, co z toho ale vyvozujes za zaver? ze busa jede hur nez 750? nebo jak:) pro zavodeni se sportakama po dalnici bude ta hmotnost vedlejsi a proste bude zalezet jen na max vykonu..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |