paolo_novy Přidat reklamu

Téma: kterou z těch tří?
3.2.2011 v 15:52
Předběžně se rozhoduji mezi GSXR 1000, GSXR 600 a CBR 600RR. Potřeboval bych názor lidí kteří mají praktické zkušenosti, tyto motorky jezdí a mají s nimi vlastní zkušenosti.

Motorku chci na běžné výlety po republice, max. nějaký Alpy apod.Nicméně chci aby se s motorkou dala občas jet i střelba a nechci žádnou turistickou machnu vážící čtvrt tuny. Dost podstatné je pro mě pohodlí (je mi jasný že jsou to SS ale...)a nezanedbatelná je spotřeba protože jezdím téměř denně.Motocykl bych kupoval nový.
Z té trojice jsem jezdil jen na GSXR 1000. Z té mě záda nebolely a dost se mi líbila.
Nicméně výkon samozřejmě moc nevyužiji.
Nebráním se ani jiným motorkám ale výběr je velmi mizerný

Každou rozumnou připománku zařadím do "rozhodčího listu"
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:00 | Nahoru | #1
toho litra, sice nevyuzijes jeho vykon ale je prijemny ze to trochu jede i v nizkejch tockach, ty sestky musis tocit aby to jelo..tzn na strelbu super, ale na vylet nebo denni popojizdeni nic moc...

mel sem sice K1 ale na to co popisujes mi sedla, jedina nevyhoda mi u ni prijde (a soucasnej model si tu vlastnost urcite ponechal) ze ten mazec co se del nad 8tis byl navykovej a jezdil sem jako debil ikdyz jsem nechtel, protoze sem proste musel takze u sebe bych se bal ze z toho udelam barevny trsatka

jinak predpokladam ze chces novou moto.. nejspis lonskej model... jeste bych zkusil zx10 ...

Naposledy editováno 03.02.2011 16:01:44

2 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:04 | Nahoru | #2
A co GSX-R 750? nebude tam tolik brutální výkon a zase se to nebude muset tolik točit.

kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:06 | Nahoru | #3
babajezi: hele a z tech rychlejch nahacu by sis nevybral? ja zkousel CB1000R a jezdilo se mi na tom fakt prijemne... fz1 bude myslim na tom podobne, jen vykon posazenej vejs, ale na tom sem nejel...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:07 | Nahoru | #4
burak> Výkon mi nevadí. Mám dost naježdíno abych už měl v mých letech rozum Spíš bych věnoval pozornost pohodlí a hlavně spotřebě. Najezdím toho za sezonu hodně.

naháče nechci. Mám dvě endura a ještě skútr

Naposledy editováno 03.02.2011 16:08:43

(reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:08 | Nahoru | #5
babajezi> Přečti si recenze motorek Suzuki GSX-R 600 K7 a GSX-R 1000 K7 u mě v profilu. Máme na motorku podobné požadavky, tak Ti to snad trochu pomůže. Kdyby Tě cokoliv zajímalo, klidně se zeptej.

Naposledy editováno 03.02.2011 16:09:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:13 | Nahoru | #6

babajezi píše: ...Spíš bych věnoval pozornost pohodlí a hlavně spotřebě. Najezdím toho za sezonu hodně....



Zrovna tve pozadavky, hlavne to pohodli, se vubec neslucuje se SS motorkami.
Uroven ovladatelnosti, jizdni pozice, komfort... to neni na dlouhe pohodlne cesty.

(reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:17 | Nahoru | #7

babajezi píše: burak> Výkon mi nevadí. Mám dost naježdíno abych už měl v mých letech rozum Spíš bych věnoval pozornost pohodlí a hlavně spotřebě. Najezdím toho za sezonu hodně.

naháče nechci. Mám dvě endura a ještě skútr



zrat to bude vsechno podobne... jakoze litrovej gixxer jako sestka.. ja s tim jezdil ve vsech rezimech cca o litr min nez s TL, tzn klidny cestovni tempo solo kolem 6ti litru.. ale to je spis teoreticka hodnota, to turixticky tempo se mi nikdy nepodarilo udrzet:)

no s tim nahacem nevim, jediny co to umi hur nez cistej sport je rychlost nad 180 .. a to v cechach zrovna moc nehrozi na tech tankodromech a pri tom provozu.. enduro riditka jsou na ovladatelnost velky plus....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:19 | Nahoru | #8

Dawe02 píše: Zrovna tve pozadavky, hlavne to pohodli, se vubec neslucuje se SS motorkami.
Uroven ovladatelnosti, jizdni pozice, komfort... to neni na dlouhe pohodlne cesty.



cece me tyhle moderni sporty prisly proti tem starejm i celkem pohodlny.. ty vylozene cestovni stroje ala FJR jsou hrozny parniky.. takze v tomhle ho docela chapu... navic jestli je mensi jak pise tak na sportu nema tak nalamany nohy a vahu na riditkach.. takze to muze bejt i pohodlnejsi nez se nekomu se 190cm muze zdat

2 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:21 | Nahoru | #9
Vsecko to zere i travu kolem cesty Trosku ostrejsi jizda a je 8-9 litru v tahu. Tudiz tohle na spotrebu nebrat

(reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:24 | Nahoru | #10

Creck píše: Vsecko to zere i travu kolem cesty Trosku ostrejsi jizda a je 8-9 litru v tahu. Tudiz tohle na spotrebu nebrat



a co pri stejne "ostre" jizde bude zrat min? cokoliv co se te v tu chvili bude drzet bude zrat minimalne stejne...

aspon co jsme kdy jezdili ve vice lidech, ruzny motorky V2 litry, busa, motardy, 600 SS vzdy plus minus stejny spotreby (+- litr)

1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:28 | Nahoru | #11
Z toho litra budeš otrávenej,pořád bude chtít ject,pořád,pořád,pořád...až ti najednou dojde,že to není zábava.6tiklíště zas pojede málo ta FZ1 by ti mohla vydržet déle,ale chápu,že prahneš po SSu,mám to stejně,ale silnice jsou fakt na H!

kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:33 | Nahoru | #12
Pokud supersport, který chci používat i na cestování, tak GSXR1000 je správná volba.

Já tedy teď jezdím K7, ale v porovnání s CBR a R1 před tím, je GSXR i na cestování uživatelsky nejpříjemnější a nejpohodlnější. Já mám 193cm a hodně jsem ocenil nastavitelnou výšku stupaček. Dobrá je volba jízdních režimů. Např. za mokra stačí přecvakat na "C" a ze vzteklý hyeny je rázem jen 130 koňový beránek

Spotřebu neřeším, tak v tom ti neporadím

Každopádně bych uvažoval jednoznačně o litru, šestka se musí točit a točit a točit...

1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:33 | Nahoru | #13
co kawa Z1000SX ... je sice o fous težší

kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:34 | Nahoru | #14
šestku Gečko mam,to tak na vyblbnutí,furt se to musí točit a točit,chtělo by to trošku živější spodek GSX-R 1000 k1 sem jezdil,super,ale toho výkonu je tam kotel,cbr sem nejel.... osobně bych volil kompromis, GSX-R 750

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:41 | Nahoru | #15
Ďuričko> Minulý týden jsem byl na chatě a taky jsem kroutil hlavou co se s těma silnicema stalo. Jenže jezdit jen na enduru a stovkou se mi nechce. To můžu pomalu jezdit na skútru. Ve finále se naštvu a nekoupím nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:47 | Nahoru | #16

rezetka píše: co kawa Z1000SX ... je sice o fous težší



Teˇjsem se jedný takhle těžký putny zbavil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:53 | Nahoru | #17

babajezi píše: Teˇjsem se jedný takhle těžký putny zbavil


jenže váha je i otázkou těžiště a celé konstrukce motorky, takže není putna jako putna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:55 | Nahoru | #18

rezetka píše: jenže váha je i otázkou těžiště a celé konstrukce motorky, takže není putna jako putna



Váha (hmotnost) není otázkou těžiště.

kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:57 | Nahoru | #19
Osobně bych si nejdřív ujasnil zda litra nebo šestku a pak bych pokoukal a zvažoval možnosti... Já byl vždy zastánce do běžného provozu šestky, ale dnes bych si možná koupil litra. už kvůli krouťáku když náhodou nemáš náladu moc řadit ... Pak už je to jen věc vkusu a servisního zázemí...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 16:57 | Nahoru | #20

Danielos píše: Váha (hmotnost) není otázkou těžiště.

Z fyzikalniho hlediska ne ale kdyz to mas drzet nebo st im manipulovat tak to teziste sakra poznas.

kterou z těch tří?

3.2.2011 v 17:00 | Nahoru | #21
Jak už tu zaznělo zařadil bych do výběru i GSX-R 750. Pohotovostní hmotonost pod 200 kg.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 17:00 | Nahoru | #22
babajezi> Hele ono to je právě s těma endurama trošku jinak,zjistíš,že proto aby ses vyblbnul nemusíš mít rafičku na dvou kilech.Taky jsem k tomu byl skeptickej,ale když jsem pak zkusil dát Africe torchu počoudit u nás na fsi,byl jsem happy uplně stejně,vletíš nekam na štěrk a vono to hrabe a práší ,pak se vrátíš na to čemu se unás říká silnice a ta motka se jen tak pohupuje nad tím u čeho bys musel na silnici přemyšlet kudy díru objet.A ty nový cendura jsou už docela pěkný...mrni na to třebas tě nějaká osloví Ty nový SS chtěj hrozně moc na okruh,běžná jízda je fakt nuda a i když lítáš jako vymázlo,pořád cítíš že to není strop toho co ta mašina dokáže.Ale to ty určitě víš

(reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 17:01 | Nahoru | #23

pylot píše: Z fyzikalniho hlediska ne ale kdyz to mas drzet nebo st im manipulovat tak to teziste sakra poznas.


dík, tak to přeně bylo myšlené

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 17:01 | Nahoru | #24

pylot píše: Z fyzikalniho hlediska ne ale kdyz to mas drzet nebo st im manipulovat tak to teziste sakra poznas.



Ale hmotnost není otázkou těžiště. Ovladatelnost jo.

kterou z těch tří?

3.2.2011 v 17:02 | Nahoru | #25
Já jen že ta hmotnost tam furt je, i když je dobře položené těžiště. Přeci když to má o 80 kg méně a je taky nízko těžiště tak je to rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 17:07 | Nahoru | #26

Danielos píše: Ale hmotnost není otázkou těžiště. Ovladatelnost jo.

Tak predpokladam ze jsi pochopil co tim basnik chtel rict a tak slovickareni je zbytecny. Ja bych to uvedl na prikladu. Ja jezdim na SV coz rozhodne neni tezka motorka a mel jsem moznost pohrat si se ZX6R rok nejakejch 99 tusim takze vaha podobne mozna i vic a bylo to pocitove vyrazne lehci prave proto ze to melo teziste o kus niz. Poznas to na vsem. Na ovladani, pri strkani to nema tendenci se porad prevracet na nejaou stranu, kdyz na tom sedis tak se to snaz drzi... proste na manipulaci je to znat.
E: Ale to jsme dost OT takze bych to nechal.

Naposledy editováno 03.02.2011 17:09:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 17:08 | Nahoru | #27
pylot> Já jen, že autor vlákna chce SS a nechce parník

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

3.2.2011 v 17:11 | Nahoru | #28
Danielos> a jaké jsou tedy charakteristiky parníku? ... pomilu-li komín

kterou z těch tří?

3.2.2011 v 17:11 | Nahoru | #29
Jinak taky bych šel do 750ky

1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?

3.2.2011 v 17:13 | Nahoru | #30
Nebo ještě se MV Agusta F3. Sice zatím není v prodeji, ale cena by měla být okolo 330 tKč. Vycházím z informací na agusta fóru v UK a cenu jsem jenom přepočet dle kurzu.

edit: Jen nevím jak to bude s pohodlím. To asi nebude úplně "cesťák".

Naposledy editováno 03.02.2011 17:20:29
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 Včera v 22:26 Ghostik
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist