1 reakcí na tento příspěvek Pumpička CO2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2
talku tam je habakuk, tak no-problem
trochu teorie .. prumyslove plyny se plni do lahvi tlakem 200Atm ... kdyby mela pneumatika objem cca 15L ... tak potrebujes necele deci pro nafoukani :) na jednu atmosferu tlaku ... dve deci na jednu atmosferu pretlaku ... a na dve ATM potrebujes presne 0,25L plynu .. a to je kurna hooodne lahvicek :)
1 reakcí na tento příspěvek Pumpička CO2
1 reakcí na tento příspěvek Pumpička CO2
2) ja pouzivam tohle z cykloshopu redukci s ventilem (umelohmotnym)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2
na predni ti staci 1 bombicka
na zadni by byly treba dve, ale kdyz tam fouknes jednu, tak s tim dokazes dojet k nejakemu kompresoru napr u pumpy.
takze vozim jen COcka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2
1 reakcí na tento příspěvek Pumpička CO2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2
vsak neni nic jednodussiho pro neverici tomase aby zakoupili a vyzkouseli. BTW BMW dava 3 takoveto bombicky (ale bez uzaviratelneho ventilu) do zakladni vybavy motorky!
Dobrý den, na Váš dotaz sděluji:
Sada V seal KIT za 385,-Kč + 19%DPH obsahuje 5 opravných knotů, 2 tuby lepidla + nářadí, což je oboustranný protahovák knotů (z jedné strany špička na pročištění průpichu bezdušové pneumatiky , samozřejmě i motocyklové, a z druhé strany jehla na protažení knotu.) Toto nářadí lze složit z téčka (pracovní poloha ) do přepravní pozice velikosti šroubováku. Sada slouží k opravě průpichu např. hřebíkem v běhounu pneumatiky (ne k opravám z boku). Hřebík vyjmete, díru začistíte jehlou, namažete lepidlem pokud možno i dovnitř otvoru, knot zbavíte obalu, provléknete do jehly, namažete také lepidlem a vtlačíte silou do otvoru po hřebíku až na doraz. Pak nářadí vytáhnete (jehla je na konci otevřená) a knot zůstane v pneumatice a ven vykukují pouze jeho 2 volné konce. Ty uříznete a můžete dohustit a pokračovat v jízdě.
Nejlépe se pracuje s plnou pneu,vzduch sice syčí okolo nacpávaného knotu, ale guma alespoň neuhýbá před vtlačovaným knotem. Automobily je proto dobré opravovat třeba u kompresoru u benzínové pumpy, nebo ssebou motoristé vozí malý kompresor na 12V. <strong>Na motocykly také dodáváme hustící bombičky na jedno použití, cena je 86,- + DPH za kus a k tomu adaptér na ventilek (ten je na vícenásobné použití) za 46,-Kč +DPH.Velikost bombičky je asi jako bombička do syfonových láhví, adaptér jako delší čepička na ventilek.</strong>
Dále máme na skladě spreje na opravu (nouzovou ) a současné nahuštění pneu (ceny 115,- nebo 189,- +DPH). Dražší typ má hadičku na ventilek, levnější se nasazuje přímo.
Jsou zde i montážní páky na motocyklové pneu, čepičky s logem různých motocyklů, malé sady na opravu duší, chromové bezdušové ventilky atd.
Děkuji za zájem.
Jiří Peisar
1 reakcí na tento příspěvek Pumpička CO2
Každopádně - 2 bombičky v pohodě stačí na zadní kolo u BMW. Ale protože se opravovalo pořád, několikrát denně a přehazovaly se do rozedraných bezdušovek gumy, pak zpátky jiné bezdušovky apod - tak bez kompresoru to je peklo. Ty bombičky se šetří jen na největší nouzi a hlavně na nahození bezdušovky na ráfek, aby pak zabral kompresor, který takový přetlak neudělá. Jediný rozdíl mezi jednoduchou redukcí na ventilek a takovou tou "pistolí" nebo co má low tuším ten úhlový ventil je v tom, že se bombička hned nezničí metodou pokus-omyl, když pneu přesně nesedí a je tam někde škvíra.
Ta nejobyčejnější sada se 3 bombičkami a 3 záslepkami a potřebným materiálem stojí asi 530Kč a není pravda, že je součástí dodávky BMW. Pravda je, že BYLA součástí dodávky, když ještě na nás fabrika nebo dovozce nešetřili. Dneska tam už není ani kompletní nářadí... :(
1) když už použijete CO2 na nahuštění, co nejdřív pak gumu vyfoukněte a nafoukejte vzduchem, CO2 je trošku agresivní a kdyby tam bylo dlouho...
2) CO2 se vetsinou přepravuje (i v těch bombičkách) jako zkapalněný plyn, takže proto je to v gramech a pokud se nepletu, musel bych se podívat, tak 1g je cca 0,5l plynu, tak už stačí zjistit objem pneu a vynásobit tlakem..
3) to s tim huštěním místo svíčky - napadlo někoho, že no nastříká dovnitř gumy benzín???