1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X
1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X
Jinak se mě to líbí
1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X
Diky
1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
M6>el_tranviero: koukám na tu třetí fotku- neni ňák moc naplej řetěz? Na to bacha, jinak gratulace ke krásný hračce , ještě by mě zajímalo, vidlice je jaký značky? Vzhledově to šacuju na marzošku.
Však ten řetěz může bejt právě takhle naplej díky tomu, že je řetězový kolečko v ose kyvky. Tudíž i když zadek pujde nadoraz, řetěz bude stejně naplej jako v klidový poloze...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
MikiberG>Carlos.> Však on si dělal prdel, ..že jo .
ne ne, nedělal, nevěděl jsem, zajimavý technický řešení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
One thing I don't like though is the fact that the swinging arm has to be removed to change the engine sprocket, although they say "it only takes 15 min."
1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
Naposledy editováno 20.10.2008 19:33:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
kadlec>Vana666> u mojí 250 se klika taky točí v protisměru
a co to teda dělá ve vzduchu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
Vana666>taky by mě zajímalo jak se ta motorka řídí ve vzduchu, když se jí klika točí opačně. Co to vlastně udělá když se při skoku na nižší kvalt přidá plyn
rozumím správně, že narážíš na gyroskopický efekt? Já jsem si myslel, že má větší vliv otáčení zadního kola než "jenom" kliky, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
Vespa>Vana666> já si myslím že to bude mít vliv minimální protože hlavní rotující hmota je zadní kolo, a ani BMW není tak nekonvenční aby s ním točilo obráceně ;)
Mno, dvě minuty... S tím otáčením zadního kola je to taky zajímavý...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
já teda taky sázím na rozhodující vliv zadního kola
ale třeba v diskuzích o novém husaberku všeci tvdili že největší vliv na chování motorky má setrvačnost kliky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
já ani netušil že u ktm se klika taky točí nazpět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw G 450 X BMW G 450 X | Motomaniac27 | 11 | 22.5.2019 v 09:14 OndraRehor |
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... | motormichal | 22 | 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz |
BMW R17 1935 BMW G 450 X | Cycleman | 1 | 27.7.2015 v 15:35 ja1 |
BMW G450X [1, 2] BMW G 450 X | JohnyT | 39 | 2.6.2015 v 19:23 Kamyll |