globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW G450X
Předchozí
1 2
Následující

BMW G450X

16.9.2008 v 18:24 | Nahoru | #1
S radosti bych si ji koupil jako druhou motorku,mit samozrejme peniiiizky .

BMW G450X

17.9.2008 v 09:46 | Nahoru | #2

Fanos Rusicka>S radosti bych si ji koupil jako druhou motorku,mit samozrejme peniiiizky .



Me jen prijde divny, ze se v CR o tyhle motorce vubec nemluvi...ale asi je to i pristupem dovozce... oni asi tak nejak hresi na to, ze se motorky bmw zatim prodavaji samy...

Ja o ni uvazuju, jsem zvedavej az se na ni svezu. Preci jen toho GS v terenu mi prijde obcas i skoda a taky moje zada jaksi budou radeji zvedat 100 nez 250kg ze zeme

BMW G450X

17.9.2008 v 09:59 | Nahoru | #3
enduristi tu o ni v nejakem starsim threadu psali... nejak se to prej dost sypalo ... motory dela kymco tusim.... ramy cina (praskaly, nevim jestli to byly konkretne tyhle na 450)... atd....

takze bych nejdriv prohledal dalsi info... nez jen press zpravy...

BMW G450X

18.9.2008 v 08:58 | Nahoru | #4
Zdravim všechny,poradil by někdo,na co si dát bacha při koupi endura BMW 650 GS z roku 2002??? Může mít nějaký větší mouchy??? Je v Benešově na prodej,ale nikoho tam neznám. Díkes.

BMW G450X

26.9.2008 v 16:36 | Nahoru | #5
chi jí najde se ponzor?

BMW G450X

26.9.2008 v 16:51 | Nahoru | #6
Zajímalo by mě, jak u ní bude fungovat čep uložení kyvný vidlice vedenej skrz rozetu..

BMW G450X

26.9.2008 v 17:07 | Nahoru | #7
alesmoto> taky by mě zajímalo jak moc velká pakárna bude výměna řetězovky.Ale na to,že je to BMW,tak je krásná a mohla by i něco vydržet

BMW G450X

26.9.2008 v 17:11 | Nahoru | #8
Jaká bude asi cena, netušíte někdo? Aby ji stlačili, dělaj motor v Asii. Původně zkoušeli číňany, ale nebyly z toho..

BMW G450X

29.9.2008 v 11:42 | Nahoru | #9
O víkendu startovaly 2ks na CC v Palkovicích

BMW G450X

29.9.2008 v 13:28 | Nahoru | #10
Cena je 205t, ale nas mily dovozce vsechny ktere mel tak prodal svym "lepším" zakzníkům, takže pokud chcete 450 tak hura do poradniku a prej mozna v prosinci... Jinak jsem snad zatim necetl zadnou spatnou zkusenost, samozrejme v zapadni Evrope a USA se na moto jiz nekolik tydnu vesele jezdi, pripadne moto stoji na showroomech...

BMW G450X

1.10.2008 v 17:57 | Nahoru | #11
.. v Reichu ted byly treba u Maiera Enduro Days - paradni stroj s luxusnima vychytavkama - sani na krku rizeni, spojka na klice, retezove kolecko v ose kyvky (nesponuje se retez), nadrz v tezisti, vykon luxusni, vaha musi.....

... vyhrat Lotto a jdu pro nej z fleku.

1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X

2.10.2008 v 10:16 | Nahoru | #12
Čau tak 450 sem na ní jezdil mám X 650 ch. a gs 1200 je to už o proti x fakt něco moc jiného už fakt hodně závodní verze a hlavně je náročnější na servis nějaký možná maj v 2B moto co vím ale. x bych neměni. Už kuli tomu odpružení z HP 2 kdo nevyzkoušel nepochopí ... případné dotazy sem snima

BMW G450X

2.10.2008 v 10:26 | Nahoru | #13
Xchalleng> jo asi to bude zase neco jineho, takze pak to dopadne tak, ze te donuti mit v garazi G450, X650 i GS

BMW G450X

2.10.2008 v 10:30 | Nahoru | #14
asi nějak tak ale normálně jezdim s X z ostra i motokr. a super vákon bomba takže 450 bych si já osobně nekoupil děsí mě servis po motohodinách

BMW G450X

20.10.2008 v 18:23 | Nahoru | #15
Jestli to někoho zajímá, doplňky TT pro G450X jsou už dostupné a v katalogu novinek toho je celkem hodně...

http://www.touratech.com/shops/015/index.php?cPath=24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

22.10.2008 v 02:08 | Nahoru | #16
Xchalleng> No nevím ale hned dva kamarádi vyměnili geniální plynový tlumič za klasický péro, protože spolehlivost není u plynu zrovna silná stránka a nedalo se to nastavit. Je fakt, že alespoň ten jeden má HP2 udělanou na dost extrémní ježdění...
Každopádně PDS tlumič v sériové G450 považuju za jednu z hlavních výhod proti konkurenci, protože PDS na KTM třeba dát nejde. PDS je geniální ale musí se umět nastavit a taky servisovat. Ten tlumič vypadá jako obyčejný ale sakra není. PDS má dva písty v jednom pouzdře. Malá komora nahoře (s malým pístkem) je v chodu jen při extrémním rázu, kdy hlavní píst dojíždí na konec pracovní dráhy. Hlavní píst pracuje poměrně měkce, takže pocit z jízdy je příjemný, zadek neodskakuje a kopíruje terén a když přijde nějaký šok - kámen apod, tak namísto rány se zapojí horní píst a charakteristika celého tlumiče se změní. To samé při extrémní jízdě po valše apod. Je to jako přepínací dva tlumiče. Hodně lidí se pokoušelo naroubovat to na různé KTM (a na další) ale nesmí tam být žádné přepákování a teprve BMW s tím přišlo v sérii u endura. U MX to dělá myslím Husaberg, nejsem si jistý. Ale u endura to považuju za výhodu.

(reakce na) BMW G450X

22.10.2008 v 07:30 | Nahoru | #17
TomasTT> mi stačilo na G450X jen sednout a hned jsem veděl že je to tvrdý pahýl. Tak nevím jax přišel na tu vláčnost "PDS"

Mimochodem dva tlumiče v jednom je běžné uspořádání v kdečem, slouží k tomu přece planžety které se při větším rázu prohnou a uvolní průtoku oleje další kanálky

1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X

22.10.2008 v 10:34 | Nahoru | #18
Já na ní seděl jen v Garmischi vloni, což byla nesériová motorka. Takže to nemůžu hodnotit. Ale to uspořádání se dvěma pístky není totéž jako systém planžet. To mám na zadním tlumiči na BMW a věř mi, PDS je hodně jiný.

(reakce na) BMW G450X

22.10.2008 v 11:03 | Nahoru | #19
TomasTT> jo už jsem to asi pochopil, je to něco na způsob progresivního tlumení během délky zdvihu - takový prodloužený měkčí doraz. To může být dobré

mám pravdu ?

1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X

22.10.2008 v 11:09 | Nahoru | #20
Jojo, přesně tak. Ten nástup druhého "tlumiče" není vůbec znát, jakmile dojíždní první a člověk by čekal ránu, přijde normální relativně měkké utlumení na konci. Já jsem to nechápal na rallye buginách, jak je možný, že taková hmota po skoku tak měkce dosedá a mají ten samý systém. PDS je "progressive damping system", takže přesně jak píšeš - i když pružiny nejsou "progresivně" vinuté, tak se to jako celek chová jako by byly.
Prý je tam jen problém to nastavit. Ono pořádně nastavit normální Ohlins není snadný, tohle bude prima práce :)

(reakce na) BMW G450X

22.10.2008 v 16:07 | Nahoru | #21
TomasTT> Tomasi pises , ze PDS nejde dat na KTM ...Koukni i na n-let stare katalogy EXCecek a vsude budes mit na zadku "PDS-shock" mozna PDS v podani BMW neco zcela jineho nez u KTM
Jde o to jak realizujes progresivitu pruzeni-tlumeni: bud jednoduse upravi drahu tlumice prepakovanim tj. tlumic se stlacuje "nelinearne" vuci pohybu kola a tak dosahnes one progresivity nebo prispendlis central rovnou na kyvku a nechas to na nem = ono PDS. Kazde reseni ma sve pro a proti.
Nejvetsim propagatorem PDS systemu je KTM vsechny jeji EXC prepakovani postradaji ale treba moje LC4 Adv. prepacko ma na rozdil ot veke LC8 Adv.Na ECX 525 mam odjety Kazachstan,Cinu, Mongolsko a cast Sibire a nejaky zasadni rozdil oproti LC4 v tlumeni jsem nezaregistroval . Pro mne - plazive cestujiciho enduraka - staci vychytat predpeti ,kompresi a odskok a zadek (teda muj ) byl absolutne spokojeny.
Jinak mezi ostymi enduraky se vedou nekonecne diskuze : PDS od KTM versus prepacka CRF/Wr atd. Jeste vetsi sranda diskuze typu WP vidle versus Showy/Kayaby atd.....

1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X

22.10.2008 v 17:49 | Nahoru | #22
No jo, to máš pravdu. Sakra. Je to WhitePower ale stejný systém. Jak neznám KTM tak jsem si nevšiml, že to je taky PDS. Já ty tlumiče znám z rallye aut resp. bugin, tam jsem to viděl poprvý i rozebraný. WP neznám prakticky vůbec, myslím ne z osobních zkušeností. Spíš jsem to psal jako srovnání plynového tlumiče (G650, HP2) kde to bylo uvedené s velkou slávou ale i fabrické závodní týmy začaly hned jezdit s klasickým tlumičem a tady namísto původního do sériové výroby dali rovnou PDS. Je to asi celkem jedno ale já mám vzadu namontovaný klasický Ohlins (s jedním pístem a systémem planžet) a progresivita je nulová - jak si to nastavím, tak to tlumí a neumí to právě to, co by se mi líbilo - měkčí chod na mírných nerovnostech a silnější nástup při ráně nebo odskoku apod. Je fakt, že mám motorku s 220kg a je to pekelná rána ale i se 170 pružinou dokážu jít na doraz když to mám seřízené na měkko a přijde nečekaný náraz.
Jinak vidle jsou jasný - když zkusíš Ohlins, nezajímají tě nějaké Showy, WP, Marzzocchi :) Ale že jsou jiné zjistíš hlavně na ceně servisu :) OK. Legrace, neměl jsem jinou možnost - výrobců kteří dělají vidle s 30cm zdvihem na takovou váhu moc není.. Ještě jednou omluva za WP a KTM. Sypu si popel na hlavu.

(reakce na) BMW G450X

22.10.2008 v 18:49 | Nahoru | #23
TomasTT> moc si popel nesypej, protože v KTM možná PDS je, ale o nějakém měkkém dorazu nebo plynulém zesílení útlumu na konci zdvihu moc řeč být nemůže. Buď se to přitvrdí na pětadvacetimetrové lavice, nebo to změkčíš do lesa ale pak se musí počítat s tvrdým dorazem při už jen trochu větším doskoku

BMW G450X

22.10.2008 v 19:57 | Nahoru | #24
No každopádně by to chtělo vyzkoušet na G450 jestli je to jiné. Koneckonců WP a Ohlins jsou konkurence.
Požadavky na těžkých motorkách jsou trošku jiný a co je třeba pro tebe "tvrdý doraz" můžu já vnímat jako docela měkký doskok, protože tlumiče na cestovních jsou obvykle katastrofa. Rozhodně ale můžu porovnávat ten vzduchový s Ohlinsem a tam je rozdíl obrovský. A hlavně nikdo neví, co bude dělat vzduch po měsíci ježdění offroad - každopádně pár lidem už to i u nás kleklo a vyhodili to a vyměnili za klasický tlumič. Na druhou stranu - zlomených klasických tlumičů už taky pár bylo... :)
No nic - G450X testuje jeden časopis teď o víkendu, pozvali mě a když bude chvilka času... budu referovat :)

BMW G450X

22.10.2008 v 22:34 | Nahoru | #25
V pohode Tomasi , ono to s tlumenim je neco jako cerna magie... Taky zalezi na jizdnim stylu - jedna vec cestujici hobik, druha zavodici profik...
Na problemy s nastavenim PDS centralu u EXCecek se stezuji docela dost lidi a zase dost lidi vychvaluje :\ ...
No uvidime jak na tom bude BMW

1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X

27.10.2008 v 21:07 | Nahoru | #26
No asi takhle - pro absolutního začátečníka jako já, to bylo příjemný svezení. Tlumič rozhodně nekope a expert, který s námi jezdil náhodou v sobotu a taky testovací jezdec o den později, tvrdili že to není špatný. Byla to neseřízená série, na zadek nikdo ani nešáhl. Stříkačka příjemná. Jezdili jsme na WR450F (fungl nová kamarádova) a tom BMW a sériová přední vidle Yamahy je lepší a sériový zadní tlumič BMW je taky lepší. Nástup krouťáku má lepší BMW ale nemá prý žádnej vršek, což osobně neporovnám, protože jsem to po poli na maximální otáčky nevalil, takže osobně nemůžu referovat. Každopádně obě motorky jsou vysoko nad moje amatérské znalosti a řekl bych že je to osobní volba, protože cenově jsou na tom teď taky podobně. Jen ty motohodiny u BMW mě odrazují. BMW mimochodem mělo zapnutý chod na nižší výkon - dá se přepnout ještě výkon na racing, což může vyřešit ten vršek co klukům chyběl.

BMW G450X

19.11.2008 v 01:44 | Nahoru | #27
Pár detailů běžně dostupných úprav a méně běžně dostupných úprav :)
Ale vážně - jeden stroj je série s nějakými doplňky (např. nová kola), druhý je továrního racing týmu - kde ale nesměli změnit nějaké další věci, protože motorky mají od BMW a ti si přáli aby třeba nevyměnili přední vidle apod...

http://www.touratech.cz/FOTO/Galerie-2008-03/page00011.htm

(reakce na) BMW G450X

19.11.2008 v 09:13 | Nahoru | #28

TomasTT>No asi takhle - pro absolutního začátečníka jako já, to bylo příjemný svezení. Tlumič rozhodně nekope a expert, který s námi jezdil náhodou v sobotu a taky testovací jezdec o den později, tvrdili že to není špatný. Byla to neseřízená série, na zadek nikdo ani nešáhl. Stříkačka příjemná. Jezdili jsme na WR450F (fungl nová kamarádova) a tom BMW a sériová přední vidle Yamahy je lepší a sériový zadní tlumič BMW je taky lepší. Nástup krouťáku má lepší BMW ale nemá prý žádnej vršek, což osobně neporovnám, protože jsem to po poli na maximální otáčky nevalil, takže osobně nemůžu referovat. Každopádně obě motorky jsou vysoko nad moje amatérské znalosti a řekl bych že je to osobní volba, protože cenově jsou na tom teď taky podobně. Jen ty motohodiny u BMW mě odrazují. BMW mimochodem mělo zapnutý chod na nižší výkon - dá se přepnout ještě výkon na racing, což může vyřešit ten vršek co klukům chyběl.



...dám Ti sjet na HUSABERGu a to si krůpneš-:)... Kam se hrabe 450EXC-:)...

1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X

19.11.2008 v 11:13 | Nahoru | #29
Sqwer: nevím, nejsem odborník abych to posoudil ale věřím že to je lepší než EXC už z principu :)))

(reakce na) BMW G450X

19.11.2008 v 12:47 | Nahoru | #30

TomasTT>Sqwer: nevím, nejsem odborník abych to posoudil ale věřím že to je lepší než EXC už z principu :)))



....myslíš z principu Koupil jsem a tak chválím??? :D:D:D:D:D...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bmw G 450 X BMW G 450 X Motomaniac27 11 22.5.2019 v 09:14 OndraRehor
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... motormichal 22 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz
BMW R17 1935 BMW G 450 X Cycleman 1 27.7.2015 v 15:35 ja1
enduro trasy v okolí Pardubic BMW G 450 X, KTM EXC 450 Racing, Husaberg TE 300 matesxx1100 12 20.7.2012 v 06:52 bavo520i


TOPlist