Asi nejlepší kouknout na stránky fazerclubu.
ale zase nechcu stříkačku,karburátor má měkčí chod,než jakákoliv stříkačka...,mam simetrickou kyvku a ne ten banán co je na fz1,dplněnej tím hnusným laufem... :\
Proč FZ1? U mě to bylo jednoduché, fazer s novou maskou se mi nelíbí a tím pádem i FZS 1000 nebyla top kandidátem, no a pak jsem viděl prvně FZ1-N a bylo rozhodnuto, zamiloval jsem se do ní a nebylo co řešit, odpustil bych jí i víc - a ten výfuk se mi naopak velmi líbí .
vloni jsem sháněl rychlýho cesťáka a v jeden den jsem si sjezdil FZ1, FZ1Fazera a potom i FZS1000. Peníze nehrály roli, chtěl jsem na cestování pohodlnou a přitom hodně rychlou motku, co se s ní dá i krásně po zádech.
No a mám v garáži skoro nejetou FZS1000, bylo to jednoznačný a doteď nelituju. A udržím se i mý bandy střelců s gsxry a R1čkami při ostrejch vyjížďkách...
Důvody? U těch novejch stříkaček FZ ani tak nevadila tvrdší reakce na plyn, to si člověk zvykne. Ale mít u litra do 6,5 tisíc ot. sílu bídný šestistovky a nad tím pak do 12ti všechno? To si rovnou můžu koupit ještě silnější R1, která má stejně tuhej podvozek a po sedle aspoň nesjíždím furt koulema na nádrž
A FZS1000? Podvozek plyšovej, v základním setupu (ale je plně nastavitelnej) spíš měkkej. Pobere skvěle všechny díry a i v tomhle nastavení se s motkou dá vyloženě letět. Přední brzda skvělá u všech, je z R1, zadní u FZ už nevím, ale u FZS akorát. Naprosto pohodlnej posez a skvělý jednodílný sedadlo - velkej rozdíl oproti šikmýmu dělenýmu u FZ.
Ale ten motor! Sametovej a silnej zátah už odspodu, předjíždět se dá i na šestku od dvou tis. ot. Naprosto plynulej nárůst výkonu a to manko 7PS nahoře (oproti FZ) je minimální. Po zadním (i s řazením) taky jedna báseň. Normální jízda zkrátka radostnej relax.
Samozřejmě má FZS horší vzhled a žádnej Alu rám, ale po rozjetí je tohle rázem jedno
Od loňska se na něm svezlo dost známejch - a z nich čtyři (!) prodali, co měli a už ho maj teď doma taky... Tož tak
oxygen>tak chlapi, teď přichází "odborník"
vloni jsem sháněl rychlýho cesťáka a v jeden den jsem si sjezdil FZ1, FZ1Fazera a potom i FZS1000. Peníze nehrály roli, chtěl jsem na cestování pohodlnou a přitom hodně rychlou motku, co se s ní dá i krásně po zádech.
No a mám v garáži skoro nejetou FZS1000, bylo to jednoznačný a doteď nelituju. A udržím se i mý bandy střelců s gsxry a R1čkami při ostrejch vyjížďkách...
Důvody? U těch novejch stříkaček FZ ani tak nevadila tvrdší reakce na plyn, to si člověk zvykne. Ale mít u litra do 6,5 tisíc ot. sílu bídný šestistovky a nad tím pak do 12ti všechno? To si rovnou můžu koupit ještě silnější R1, která má stejně tuhej podvozek a po sedle aspoň nesjíždím furt koulema na nádrž
A FZS1000? Podvozek plyšovej, v základním setupu (ale je plně nastavitelnej) spíš měkkej. Pobere skvěle všechny díry a i v tomhle nastavení se s motkou dá vyloženě letět. Přední brzda skvělá u všech, je z R1, zadní u FZ už nevím, ale u FZS akorát. Naprosto pohodlnej posez a skvělý jednodílný sedadlo - velkej rozdíl oproti šikmýmu dělenýmu u FZ.
Ale ten motor! Sametovej a silnej zátah už odspodu, předjíždět se dá i na šestku od dvou tis. ot. Naprosto plynulej nárůst výkonu a to manko 7PS nahoře (oproti FZ) je minimální. Po zadním (i s řazením) taky jedna báseň. Normální jízda zkrátka radostnej relax.
Samozřejmě má FZS horší vzhled a žádnej Alu rám, ale po rozjetí je tohle rázem jedno
Od loňska se na něm svezlo dost známejch - a z nich čtyři (!) prodali, co měli a už ho maj teď doma taky... Tož tak
No nevím..v 6,5 tis. otáčkách má FZ1 90 koní a přes 60 Nm což je sice podobné šestce, ale rozhodně v otáčkách blížících se omezovači.
Zajímalo by mě jaké hodnoty jsou v těchhle otáčkách u FZS 1000, grafy napoví více
A že to cuká?! No mě to sice tolik necuká jak píšete, ale je to věc názoru a citu v rukách - co třeba takový Tuono to je teprve cukadlo lol
... ja totiz furt nevim, k cemu maj ty FZ litry slouzit? Na dlouhy rychly pohodlny cestovani to neni, na strelbu je spousta lepsich masin ssp litru (pocinaje R1) a jako streetak (chybi kroutak) je tu taky dost lepsich... Ale hezky jsou, to jo
PS: a grafy, ty jen napovi. Realita je jina: nechte si, panove, na FZ1Fazer ve meste pred sebou v provozu par metru mezeru, klapnete tam dvojku a dejte v 50km/h plnej plyn - zmeni se zvuk, motka se pozvolna rozjizdi, ale ono se toho zas tak moc nedeje, co? Na dvojku! ... A pak si tam dejte zpatky puvodni trojku, ctyrku nedejboze petku - a zkuste svizne predjet. Hruza
A pak si totez zkuste na FZS - a tam je ten velikej rozdil v motorech
Naposledy editováno 14.09.2008 23:55:15
oxygen>Tuono (07 i 08) je na dvouval prave prekvapive jemny na plynu. A na rozdil od FZ ma s rostoucima otackama pekne linearni zatah - zadny "dole skoro nic, az od pulky". Taky se krasne vodi (i radi) po zadnim. Brzdej podobne, ale podvozkove je Tuono znatelne jistejsi...
Ja totiz furt nevim, k cemu maj ty FZ litry slouzit? Na dlouhy rychly pohodlny cestovani to neni, na strelbu je spousta lepsich masin ssp litru (pocinaje R1) a jako streetak (chybi kroutak) je tu taky dost lepsich... Ale hezky je, to jo
PS: a grafy, ty jen napovi. Nechte si, panove, na FZ1Fazer ve meste pred sebou v provozu par metru mezeru, klapnete tam dvojku a dejte v 50km/h plnej plyn - zmeni se zvuk, motka se pozvolna rozjizdi, ale ono se toho zas tak moc nedeje, co? ... Na dvojku! A pak si tam dejte zpatky puvodni trojku, ctyrku nedejboze petku - a ted zkuste svizne predjet
A pak si totez zkuste na FZS - a to je velkej rozdil
No hele dvouvál samozřejmě tahá od spodu to je jasný proto to je dvouval že ale jezdi si s Tuonem po městě v koloně! Nemožný strašně velkej zátah od spodu a musíš pořád řadit jedna,dva,jedna,dva - to je lepší čtyřvál zařadíš dva a popojíždíš - a pak i z té dvojky jsem vždy rychlejší jak kterýkoliv auto a vo to jde.
myslel jsem, že vyměním H9 za Fazera...pak jsem se projel na FZ1 a motorově mě strašně zklamal (částečně i kvůli nesmyslně dlouhému celkovému převodu)
podvozek je sice jistější (tak do 160), ale stupačky strašně nízko (i oproti H9)
ve 160 jsem začal mít pocit, že otočím řídítkama o 360 stupňů a nic se nestane
navíc se mi nesedělo příjemně, má širokou nádrž
zkrátka než FZ1, tak FZS
teď doufám, že pan Honda vymyslí polokapotovaného CB1000R
FZ1 je více sportovně založený posazem jezdce i výkonem motoru se vstřikováním. V nižších otáčkách se to chová jak šestka, ale když potřebuješ a zatáhneš, tak jede jak z praku, že ti rve motorku z rukou.
FZ1 06' má tu zmíněnou vlastnost trhavého plynu stříkaček, resp. když zavřeš plyn, zavře se i přívod paliva ve stříkačce, tak že když pak plyn otevřeš tak to mírně škubne. To se dá řešit buď doplněním řídící jednotky (Ignitech, Power Commander) nebo za 250$ dokoupit tzv. Fuel Cut Eliminator, který toto cukání odstraní.
FZ1 07-08' již tuto vlastnost nemají.
Praha - Mont Blanc a okolní průsmyky - Praha (tj. CZ, D, CH, I, F, I, CH, D, CZ):
ujetá vzdálenost: 2.480km +-
čas: 46 hodin (necelý dva dny)
a ještě jsem si pak odpoledne doma šel zablbnout na motardu. Z tý ukrutně dlouhý cesty nebolí ani netlačí nic (prdel v pohodě), snesitelná cestovní rychlost je ještě 200-210 km/h (se třemi kufry), ochrana před větrem tak akorát, spotřeba 5,5 až 8 litrů - dle způsobu jízdy, předjede se v mžiku všechno všude, z vraceček jetejch skoro krokem na jedničku odpálí a i po zadním se každou chvíli dá (i s těmi kufry). Zkrátka je to vynikající motorka na rychlý a přitom zábavný cestování...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer | context | 11 | 28.8.2023 v 12:46 honza_biker |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Jak poznat, že se jedná o stejný mo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 5 | 30.7.2023 v 17:40 Ozzy_ |