zajímá mě srovnání těhle dvou motorek roky 2001-2002, jak jízdní vlastnosti, dojmy, tak vaše osobní zkušenosti, časté závady, nebo jiný neduhy, takže děkuju všem, za rozumný příspěvky
PS:to že žerou benzín a gumy je mi jasný
madmarty>Na RSV sem jel a je tu super stroj akorát do ní dou velký vibrace a sem tam něco upadne, ale to je jen detail stačí poutahovat a nic upadnout nemusí. O TLku sem slyšel samí špatný věci a prej je na dvouval až moc brutální a nevyvážená. Já bych bral RSV
a ty spatny veci si slysel kvuli tomu ze podobny reci posilaj dal lidi kteri na tom nikdy nesedeli...
k tematu, RSV je modernejsi - pevnejsi ram, asi lepsi podvozek, lepsi brzdy,lehci ... motor ma takovej traktorovitej chod.. 90ti stupnovy Vcko TLR je klidnejsi, plynulejsi chod, vetsi vykon..
u TLR nevim o nejakych castych zavadach nebo o nejake vylozene spatne vlastnosti... maximalne te muze potkat klouzajici spojka..
a potom vicemene veskere veci co jsou spolecne pro vsechny takhle stare moto.. velkej vliv toho jak se k tomu choval majitel atd...
nevyhoda TLR je ze je dost tezky...
vybral bych TLR... ale nejlepsi je vykaslat se na rady a vyzkouset je obe a vybrat si co ti sedi/libi se vic...
PremeT>Ne TL jsem nikdy nejel. Jen můžu říct, že na RSV se otáčky musí držet nad 3000, aby to nějak jelo, takže častějc řadit. Navíc je to velká koza, tak se budeš cítit hodně vysoko. Jinak má papírově menší výkon.
a kde bys chtěl jako držet ty otáčky?? pod 3 tis snad? to neni diesel
Sefo>PremeT>Ne TL jsem nikdy nejel. Jen můžu říct, že na RSV se otáčky musí držet nad 3000, aby to nějak jelo, takže častějc řadit. Navíc je to velká koza, tak se budeš cítit hodně vysoko. Jinak má papírově menší výkon.
a kde bys chtěl jako držet ty otáčky?? pod 3 tis snad? to neni diesel
Myslel jsem v porovnání se 4válem, kterej zvládná i 2tis.
madmarty>Na RSV sem jel a je tu super stroj akorát do ní dou velký vibrace a sem tam něco upadne, ale to je jen detail stačí poutahovat a nic upadnout nemusí. O TLku sem slyšel samí špatný věci a prej je na dvouval až moc brutální a nevyvážená. Já bych bral RSV
Poutahovat??? lol lol lol Tak to je docela dobrý, většinou se musí lepit, jinak musíš utahovat po každé jízdě.
já sem se kousek svez na TLR, ale byla předělaná na street, ale přišlo mi to ovladatelný dobře...nejlíp asi vyzkoušet a uvidim co mi sedne, každopádně díky všem...
ty TLR, RSV byli ve svy dobe mozna slusny superbiky ale dneska uz je tahle kategorie uplne jinde, pro rychlou jizdu po dalnici se najdou lepsi stroje, pro rychlou jizdu na okruhu apod se najdou vyrazne lepsi stroje....
ale trochu vliv to mit bude... ja jezdil na svem tl bez kapot.. tzn zbylo tam svetlo a takovej stitek nad budikama - v podstate neco ve stylu te pidi kapotky na Vraptoru a trochu to funguje jako stitek... lepsi nez samotne kulate svetlo... ale aerodynamika se neda posoudit od oka... ale je klidne mozny ze ta kapotka odklani vitr ok, a mozny je i ze nefunguje vubec... to ti nepovim, nejel sem na nem:) vyzkousej
sel bych do Vraptora... je min okoukanej...
assassin>madmarty>Na RSV sem jel a je tu super stroj akorát do ní dou velký vibrace a sem tam něco upadne, ale to je jen detail stačí poutahovat a nic upadnout nemusí. O TLku sem slyšel samí špatný věci a prej je na dvouval až moc brutální a nevyvážená. Já bych bral RSV
a ty spatny veci si slysel kvuli tomu ze podobny reci posilaj dal lidi kteri na tom nikdy nesedeli...
k tematu, RSV je modernejsi - pevnejsi ram, asi lepsi podvozek, lepsi brzdy,lehci ... motor ma takovej traktorovitej chod.. 90ti stupnovy Vcko TLR je klidnejsi, plynulejsi chod, vetsi vykon..
u TLR nevim o nejakych castych zavadach nebo o nejake vylozene spatne vlastnosti... maximalne te muze potkat klouzajici spojka..
a potom vicemene veskere veci co jsou spolecne pro vsechny takhle stare moto.. velkej vliv toho jak se k tomu choval majitel atd...
nevyhoda TLR je ze je dost tezky...
vybral bych TLR... ale nejlepsi je vykaslat se na rady a vyzkouset je obe a vybrat si co ti sedi/libi se vic...
jj souhlasim jako odborník na TL assassin, mam doma TLR na RSV jsem nikdy nejel ale věřím že je lepší podvozkově než TLR s vahou to nevim ja na tom jsou ale TLR je asi težší tudíž do zatáček kde se stridaj levá pravá jí musís trochu pomoct, o zadných závádách nevim, jak opět píše assassin, když na tu mašinu sere majitel nedává jí to co by potřebovala tak to pak nelze cekat nejakej zazrak,a pak samozřejmě kazej pověst takovy ty kecálkově co v zivotě na tom neseděli a možná ani nikdy na 2V nejeli a delaj závěry jak superbikový jezdci, s takovejma pitomcema bych si vytrel prdel v prvnim vinglu možná jen těma vibracema se občas někde uklepe šroubek na kapotě když neni opravdu pořádně dotáhlej. Já osobně jí mam opravdu jen na jen takovy vyjížkdy protože mi ji je škoda s ní jezdit jak kokot, asi se moc bojim ze bych ji složil a už takovou nesehnal, na kudlu mam alstarku a to je zas opravdu rozdil hlavne ve váze, ve výkonu se to samozřejmě nedá srovnávat...dřív sem přemyslel o rsv, vtr, tlr ale protoze jedu jen suzuki tak to byla jasná volba. je to opravdu mašina která má charizma!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | Včera v 14:11 alpiniště |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |