Předem díky za každou radu, spěchá to, mám garáž přímo v bytovce a sousedé se mě kvůli zápachu unikajícího benzinu chystají kamenovat
Originál kohoutek u novějšího typu Korada s aretací polohy má uvnitř nádrže sítko s přírubou a na ní až dosedá samotné těsnění.Vše utaženo převlečnou maticí.Po výměně kohoutu vždy došlo po nalití benzinu po čase k uvolnění a tím kapání benzinu na podlahu.Zřejmně plast a fibr reaguje na řepkový benzin.Po druhém či třetím dotažení si většinou vše sedlo,kohout se "zatáhl" a přestal kapat.Mizerný přístup,použit hasák a klíč.
U staršího originálního provedení není aretace polohy a sítko je "našroubováno"přímo na závit pod trubičkou rezervy. Těsní tedy jen samotné fibrové těsnění.Je to z hlediska utěsnění lepší řešení. Jiný průměr sítka.
Kohout z druhovýroby je už kapitola sama o sobě.Při montáži se musí určitě uvolnit motor z rámu. Navíc je zde další problém.Korado kvůli krycímu plastu má ovládání kohoutku značně vysunuté.U tohoto typu stačí lehce zatlačit do boku a benzín teče okolo tentokrát zepředu.Přestane těsnit gumové těsnění.Je zde moc velká vůle na osičce. To jsou mé postřehy.Snad pomůžou. J.B.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM SX 50 zapalování Manet Korado | MikyKorado | 0 | 19.1.2024 v 18:52 MikyKorado |
Čištění nádrže Manet Korado | Ezmo | 4 | 22.12.2023 v 18:52 Zdenalbenal |
Volnoběh - Manet Korado 70CCM Manet Korado | MikyKorado | 7 | 21.12.2023 v 17:14 MikyKorado |
Úprava Manet Korado | Ezmo | 4 | 21.12.2023 v 08:45 rg250 |
Úprava Manet Korado | Ezmo | 0 | 20.12.2023 v 15:16 Ezmo |