Gianelli z TL1000R, sériový filtr, odstraněná SRAD klapka v airboxu, racing svíčky s obvodovou jiskrou 360°, přední kolečko série 17 zubů, zadní rozeta Supersprox 40 zubů. Výkon neměřen, ale pocitově lepší než se sériovými výfuky, s kterými jsem tento setup taky zkoušel. Nejvíc mi výkon ubíral K&N filtr, tam by se muselo přidat na benzínu a hlavně je už z výroby místy průhlednej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
Důležité je, aby ty výfuky (tělo) bylo aspoň 40 až 50 cm dlouhý, krátký laufy u TL žerou výkon...
![](//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/47/464578_84e988f575e18e6ed815e32201a0ed05.jpg)
![](//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/47/464579_0ca97b86501ac3e17b336f51e630189c.jpg)
Na TL1000R jsem měl komplet systém od Shark a laufy byly 41 cm dlouhý...