1 reakcí na tento příspěvek Nová osa krku řízení
2 reakcí na tento příspěvek Nová osa krku řízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová osa krku řízení
kuzmič píše: Čau závodníku, z čeho jsou spodní brýle? Není to ocel? a přivařená trubka osy ??
Ocelový spodní brejle ? Většinou je to slitina hliníku a osa je tam nalisovaná...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová osa krku řízení
Thoms píše: Ocelový spodní brejle ? Většinou je to slitina hliníku a osa je tam nalisovaná...
levny rozpoctovy motorky maji casto spodni bryle jako ocelovej odlitek (vykovek?) a osa je tam pomerne casto privarena - ma to tak treba firestorm...
delali jsme ted se stevem bryle na jeho storma a delalo se oboji duralove - teda abych byl korektni kombinace certal/ergal....
Nalepka: klidne bych tu osu udelal z lepsi alu slitiny EN AW 7xxx - treba vyse zmineny certal nebo ergal. samo s nejakym rozumnym zesilenim steny.
druha moznost je ji udelat ocelovou - to jsem vzdycky delal z nejake lepsi oceli - tusim ze naposled jsem v dilne nasel kousek 11600 tak jsem to udelal z nej....
Triple Clamps:
These are the things that connect the fork/wheel assembly to the rest of the bike through the frame. There is an upper triple clamp that you connect your handlebars/clip-ons to, along with a lower triple clamp that has a rod attached to it that fits in the frame- both of these have bearings installed that allow them to be rotated for steering. Because the forks you will be using will be a different size/type of fork, new triples must be used to accommodate the different sized tubes.
All combinations of the triples listed should work together in terms of fork offset/location
Upper Triples
Z1000
Average Price: $100
Usable Years: All
Upper Clamp Diameter: 50mm
Handlebars: Allows stock use for 12-15 650s
Recommended Fork: 636 or ZX10R
Difficulty to Find: Medium-High
-Small cutting required for 12-15 650s to allow full rotation between steering stops(Refer to Kojiiro's build guide, post 3)
Versys 650
Average Price: $100
Usable Years: All
Upper Clamp Diameter: 50mm
Handlebars: Must use clip-ons (12-15 650s: Must use clip-on risers)
Recommended Fork: 636 or ZX10R
Difficulty to Find: High
636
Average Price: $75
Usable Years: 03-08
Upper Clamp Diameter: 50mm
Handlebars: Must use clip-ons (12-15 650s: Must use clip-on risers)
Recommended Fork: 636 or ZX10R
Difficulty to Find: Low
ZX10R
Average Price: $75
Usable Years: 04-10
Upper Clamp Diameter: 50mm
Handlebars: Must use clip-ons (12-15 650s: Must use clip-on risers)
Recommended Fork: 636 or ZX10R
Difficulty to Find: Medium-Low
Lower Triples
Z1000
Average Price: $200
Usable Years: 03-06 (Other years possible, but not confirmed)
Lower Clamp Diameter: 52mm
Steering Stops: Match stock, no welding required
Recommended Fork: 636
Difficulty to Find: Medium-High
Versys 650
Average Price: $100
Usable Years: All
Lower Clamp Diameter: 52mm
Steering Stops: Match stock, no welding required
Recommended Fork: 636 or ZX10R
Difficulty to Find: High
-Can be milled out to 54mm (2mm larger) clamp diameter to be used with ZX10R forks
636
Average Price: $50
Usable Years: 03-04
Lower Clamp Diameter: 52mm
Steering Stops: Does not match stock, welding required if wanted
Recommended Fork: 636
Difficulty to Find: Low
-Cannot use 05+ as the steering stem is .5" too short (7" vs. the 7.5" required)
ZX10R
Average Price: $40
Usable Years: 04-10
Lower Clamp Diameter: 54mm
Steering Stops: Does not match stock, welding required if wanted
Recommended Fork: ZX10R
Difficulty to Find: Medium-Low
-Steering stem must be pressed out and a 650's stem pressed in to fit
A předtím jsem to nechal dělat z nějaké houževnaté oceli.Bylo to osa do něčeho.Taky to fungovalo.
Naposledy editováno 08.12.2015 07:30:48
1 reakcí na tento příspěvek Nová osa krku řízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová osa krku řízení
1 reakcí na tento příspěvek Nová osa krku řízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová osa krku řízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová osa krku řízení
RUTAN píše: assassin> já bych to přivařil. ostatně i sériové osy jsou k ocelovým brýlím dole přivařené. není to nic proti ničemu:)
proc ne, ja se ale nejak alu svaru bojim to uz bych radsi ty bryl doplnil o svernej spoj se sroubem i na ose
Edit: ještě mě napadla nerez 17 041, taky slušnej materiál a nepotřebuje povrchovou úpravu jako 15 142
Naposledy editováno 13.12.2015 11:38:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N | Sammm7899 | 6 | 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |