1 reakcí na tento příspěvek Přistrojová deska Ford Focus 2005
zaks píše: Tak jedině pokud bys měl k dispozici jiný budíky tak to vyzkoušet s jinejma, na 80% to bude tím... Akorát je s tím sraní, páč se musej sesynchronizovat se zbytkem auta přes počítač.
no tak to nehrozí protože nemám diag originál diag ,a vím 100% že jsou v hajzlu budíkyNejdřív zkontroluj, jestli někde nemáš hozenou pojistku s větším limitem než tam má patřit, může se tam tvořit přepětí, který děla bordel v přístrojovce.
Pokud to je ok, tak potom:
Rozeber přístrojovku u budíku a vytáhni si je ven (ford by to měl mít taky, že jdou vyndat samostatně), ze zadu bys měl mít jednotlivý patice, který jsou připejný asi do cca 4 částí budíku (je to tacho, otáčkoměr, obecně žárovky a napájení ř.j. budíků). Tyhle patice jsou z plastu a maj někdy tendenci prasknout a ty přívody v nich se zkřížej, taky je možny že dráty co vedou do tý patice uhnily a hážou ti tam studenej spoj. Jestli je to uhnilý tak to ti dal neporadim, to bys musel rozebrat cely a natahat novej svazek.
Ale pokud je jenom prdlá patice tak se dá koupit z vrakáče kus svazku, ze který to odstřihneš a přepájíš.
Naposledy editováno 22.05.2014 17:16:21