Naposledy editováno 27.11.2012 21:27:08
U origo Sachse jsou takové dva excentry, vymezující dorazy šaltpáky,lépe řečeno jejího hébla.
V prvé řadě je nutné se jaksi probojovat k jedničce. Tá se tam zařadí. V poloze "zařazeno" se ustaví jeden doraz. Pak se dá dvojka. Opět, v poloze "zařazeno" se ustaví druhý doraz. Pak se zkusí neutrál mezi 1 a 2. No a pokud to všecko chodí a nezařazuje to naráz dva kvalty, je to v pořádku .
U Dandyny je eště jeden "problémek" - to šaltování je oproti origo Sachsu trochu jinačí, teda ten šnapr.
Kdo to vymyslel, zafackovat mu uši do hlavy!
Tam je jištění kvaltů západkama z plechu stejné síly,které nejsou vůči sobě nijak ustaveny...takže po nějaké době provozu (a jejich opotřebením) se stává, že na volnoběh jedoucí motorka si vlivem vibrací sama zařadí...
Tahle nectnost je odstranitelná úpravou západky.
Simson má taky řazení kvaltů posuvným klínem,takže to seřizování by mohlo být taky podobné, nevím.
Je-li s tím někdo více a detailněji obeznámen, sem s tím!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa dandy 50 sachs kde zohnať novy... Jawa 50 Dandy | Jawak123 | 1 | 1.5.2024 v 16:53 karavanista |
Dandy 50 Jawa 50 Dandy | DRotter | 7 | 6.4.2024 v 18:57 DRotter |
Dandy 50 Jawa 50 Dandy | bukovjan | 5 | 2.3.2024 v 16:26 bukovjan |
Jawa Dandy 50 Sachs nastavenie zapa... Jawa 50 Dandy | Jawak123 | 4 | 8.7.2023 v 04:01 2stroke |
Jawa dandy Sachs odmontovanie kolen... Jawa 50 Dandy | Jawak123 | 0 | 20.6.2023 v 20:38 Jawak123 |