- karburátor jsem čistila + ho ještě znova vyndaval kamarád, přívod paliva z nádrže do karburátoru taky v pohodě, čidlo stojánku též, svíčka měněna
- ještě vyzkoušim jet bez víčka nádrže ale jinak nevim co jinýho...
Svíčka by s tímhle neměla mít nic společného a spínač stojanu už s tím vůbec nesouvisí (to by zhasínala náhodně, bez ohledu na rychlost a spíše na nerovnostech.
1 reakcí na tento příspěvek Dusí se a chcípe
Jestli to nebude podtlak zkus dat pruhlednou hadicku na vypust z karburatoru, ohni ji smerem ke karbecu a otevri vypousteci sroub. Baj woko to na zjisteni hladidy staci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se a chcípe
2) hladina v karburátoru (zvlášť byl-li rozebraný...nemusel být složený ideálně). bez víčka nádrže nebude moc změna
tyhle věci bych moc netipoval, ale preventivně je můžeš prohlédnout taky
3) nečistoty v palivovém kohoutu
4) vzduchový filtr
Zkusím ještě to víčko nádrže a pak se mrknu na ten kohout a pak už nevim do rozebírání karburátoru se mi už moc nechce
Díky za rady
Edit: filtr jsem profukovala, každopádně mám doma novej tak ho tam můžu hodit
Naposledy editováno 13.06.2012 11:55:10
Takže jestli Ti to takhle blblo po přepnutí, tak asi byl kohout už přicpaný a předpokládám, že při té rozborce šla nádrž dolů, tak pohybem se mohl zkarblovat bordel na dně, který následně kohout zacpal. Takže po něm bych šel prvně, pokud to nebude tím ucpaným dýcháním nádrže. Do karbců bych teď nehrabal, když motorka zhasíná úplně, tak je divné, že by se rozhašily oba najednou, jak už jsem zmínil výše.
1 reakcí na tento příspěvek Dusí se a chcípe
1 reakcí na tento příspěvek Dusí se a chcípe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se a chcípe
1 reakcí na tento příspěvek Dusí se a chcípe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se a chcípe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se a chcípe
Dvořka> WHTRDR má pravdu. Zkus schválně po tom, co motorka zhasne, ji nechat několik minut stát (s kohoutem v poloze PRI, aby karbce mohly dotéct i při stojícím motoru)) a pak zkus nastartovat normálně bez sytiče. Povede-li se to, je ten přiškrcený přítok z nádrže do karbců jasný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se a chcípe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se a chcípe
Vše nasvědčuje tomu, že přítok do karbců není dostatečný a od určité spotřeby (potažmo rychlosti) už zkrátka nestíhá doplňovat plovákovky a benzín v nich za chvíli dojde. Čím méně paliva je v nádrži, tím je nižší jeho tlak a tím i průtok a při stejné spotřebě tak palivo dojde dříve. To vysvětluje to, proč při půlce nádrže motorka zhasíná v nižší rychlosti, než s plnou nádrží. Sice si teď nemohu vzpomenout, jak to u XTčka přesně vypadá, ale hadička od hohoutu by měla být dole napojena na nějaký element, rozdělující benzín do obou karbců. Není v něm třeba nějaký filtr (sítko), nebo není to přicpané někde přímo v něm? Když říkáš, že z hadičky teče šťáva normálně?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 600 E nedobiji Yamaha XT 600 E | XT_600 | 8 | Dnes v 16:59 XT_600 |
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 | Muluri | 15 | 8.1.2024 v 11:17 Muluri |
Liberec Motocentrum Kurt Lindner - ... [1, 2] Yamaha XT 600 E | Fichtlař20 | 34 | 19.12.2023 v 16:30 kokokokoko |
Seřízení ventilů yamaha xt 600E Yamaha XT 600 E | Uhla | 14 | 27.11.2023 v 12:19 Slávek-TDM |
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E | skodas1 | 1 | 27.6.2023 v 21:40 Kohlstein |