Kablík na propojení s NTB mám, EcmSpy jsem stahnul, potřebuji ještě něco dalšího z HW nebo SW?
Pročítal jsem návod co je v EcmSpy, takže motor zahřeju, pak se připojím a pak už nevím
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
U Triumphu mi na diagnostice naťukali kod map pro můj lauf, u Dukny jsem si toho švába, co přišel s laufem, nandal do jednotky sám za 2 pikosekundy, PowerCommander na Haryka to taky má nahraný v kódech, takže mi to trvalo asi 2 minuty,ale tohle fakt ne
Nemáte někdo přes zimu na mě chvíli čas?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy
marnej píše: Otevřít dvakrát program , v jednom načíst eeprom vytuněné v jednom origo - připojeného, pak zkopírovat race mapy v záložce "maps" pro každý válec zvlášť , a vložit do origo map v druhém otevřeném programu , pak uložit - potvrdit Burn a Yes ... a je to , na devítce je ten rozdíl fakt znát , držím palce....
Jako jó, ale osobně bych hodil batoh s noťasem na záda pustil logování dat a tradá na vyjížďku. podle dat si v megalogviewer udělat mapu a zase na vyjížďku a zase doladit mapu a ještě jednou až by to bylo pintlich....sem holt hračička a myslim že ani ty rejsový mapy nebudou stopro sedět na všechny možný laufy a konkrétní podmínky Je to takový dobrodružnější než tam jen smahnout nějaký mapy... už se těšim na jaro
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
Fill oil tank through filler (dipstick) hole with recommended
oil from Table 1-5. Oil tank capacity with filter
change is approximately 2.5 quarts (2.4 liters) and
includes the 4.0 ounces (0.12 liter) poured into the filter.
Always verify proper hot oil level on dipstick. Do not overfill.
2,5 je aji s filtrem deci mas nalit do filtru nez ho zasroubujes ......
transmision 0,95L JInak stahni situ manual na 9 tu je.....
Naposledy editováno 04.02.2012 22:00:50
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
edit: jinak převodový olej se měří ve svislé poloze a motorový na stojánku .....
Naposledy editováno 05.02.2012 21:38:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy
Pjercak píše: 7100 do motoru jsem tez nalil a v prevodovce mam valvoline polo ale asi tam lejnu ten motul na jare uvidime co nato spojka
Fill oil tank through filler (dipstick) hole with recommended
oil from Table 1-5. Oil tank capacity with filter
change is approximately 2.5 quarts (2.4 liters) and
includes the 4.0 ounces (0.12 liter) poured into the filter.
Always verify proper hot oil level on dipstick. Do not overfill.
2,5 je aji s filtrem deci mas nalit do filtru nez ho zasroubujes ......
transmision 0,95L JInak stahni situ manual na 9 tu je.....
čéče já nalil motul 7100 do obého ale z jara bych ho v primáru zkusil vyměnit za předepsnou formuli...
po koupi jsem měnil olej a dal motul...paráda motor tišší, líp se hledal neutrál, hladší řazení (ale nevim co za olej a jak dlouho tam před tim byl)....jenže jak byly ty větší vedra, tak po delší jízdě se mi začalo hůř řadit, prostě ty rychlosti (hlavně trojka)tam ve vyšších točkách nechtěly bez větší razance na páku zaskočit...tak chci zkusit ten origo estli se to zlepší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy
Lihy píše: čéče já nalil motul 7100 do obého ale z jara bych ho v primáru zkusil vyměnit za předepsnou formuli...
po koupi jsem měnil olej a dal motul...paráda motor tišší, líp se hledal neutrál, hladší řazení (ale nevim co za olej a jak dlouho tam před tim byl)....jenže jak byly ty větší vedra, tak po delší jízdě se mi začalo hůř řadit, prostě ty rychlosti (hlavně trojka)tam ve vyšších točkách nechtěly bez větší razance na páku zaskočit...tak chci zkusit ten origo estli se to zlepší.
to víš oni v emerice najedou na cestu tam švihnou poslední kvalt a jedou... nepotřebují řadit bo oni přece jedou rovně
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
HEZKYYYY
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy
tomasNJ píše: to víš oni v emerice najedou na cestu tam švihnou poslední kvalt a jedou... nepotřebují řadit bo oni přece jedou rovně
Že to říkáš zrovna ty...dyk ty bys na to ani nepřišel, bo když jedeš konstantních 120 km/h, tak taky řadit netřeba
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Buell - řemen [1, 2] Buell XB9SX | Werny_xb9sx | 51 | 12.7.2023 v 23:32 fischpis |
Prasknuté lanko spojky Buell XB9SX | bartfox | 18 | 28.9.2012 v 22:24 marnej |
Jaký materiál koncovky Buell XB9SX | bartfox | 3 | 2.8.2012 v 08:53 Lihy |
Napnutí řemene Buell XB9SX | bartfox | 15 | 21.6.2012 v 23:42 Pjercak |
Gufero prevodovky Buell XB9SX | palchi | 6 | 2.5.2012 v 22:36 palchi |