1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)
1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)
Naposledy editováno 04.05.2011 21:49:01
Milosek.m píše: 0 je v poho 1 nebo -1 je spatne nastavenej potenciometr skrtici klapky +je moc oevrena - moc zavrena kdyz ji povolis a budes natacet potak se dostanes na nulu
tady bych si dovolil nesouhlasit. jednomístný číslo ok - dvojmístný kod chyby
1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)
KedaR_K píše: Mohly by jste du diagnostiku celkově nějak lépe popsat? Díky.
čti zde http://www.rsv.wz.cz/rsv_home.htm
v sekci technika -diagnostika
Naposledy editováno 04.05.2011 21:57:07
1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)
O co tam jde?
1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)
KedaR_K píše: a jak se ladí to -1,0,+1 ?
O co tam jde?
o nastavení ofsetu TPS.
ve zkratce, pokud to funguje tak se do toho neser pokud je blbej volnoběh nebo se z něj motor neochotně sbírá, tak postup je následující
1) povolit lanko plynu a štelovátko volnoběhu
2) seřídit doraz klapky tak, že ten šroubek vyšroubuješ tak aby byla klapka uplně zavřená, a pak ho dotáhneš na kontakt (třeba přes tenký papírek) + půl až třičtvrtě otáčky
3) spustíš diagnostiku, která v ideálním případě ukáže "DIAG 0" - v tom případě goto 7)
4) pokud ukáže +1 nebo -1, povolíš dvě hvězdičky na TPS (pozor, TPS nesundávat - prej se tam blbě vrací) a pootočíš s nim na potřebnou stranu (je to intuitivní, sleduj v kterém směru se otáčí osička dyž kroutíš heftem - -1 je moc zavřeno, +1 moc otevřeno) - a POZOR, má to velkou "setrvačnost", dlouho trvá než přeskočí čisílko na displeji.
5) utáhneš šrouby na 2,5 Nm.
6) goto 4), protože se ti to utažením šroubů zase rozhodí ale jednou se tam dostaneš a ukáže to nulu i po utažení
7) odpojíš diagnostiku, zašroubuješ krouťátko volnoběhu, o něco víc než si myslíš že bylo původně
8) nastartuješ motor a necháš zahřát na provozní teplotu, seřídíš volnoběh a vůli plynu
9) enjoy.
Je nutný, aby při seřizování TPS bylo vyšroubovaný krouťátko volnoběhu a povolený lanko plynu, jinak se klapka nedostane do základní polohy a diag bude ukazovat zpravidla jedničku. (proto to taky zpravidla všem ukazuje DIAG 1, protože je pootevřená klapka dorazem volnoběhu)
Naposledy editováno 04.05.2011 23:42:06
FiZzeR píše: to by se vskutku stát mohlo
já byl línej i do toho manuálu se podívat, založit téma je snadnější práce a člověk si ještě pokecá
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | Včera v 14:11 alpiniště |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |