paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:41 | Nahoru | #73891
assassin> to já ne, měním ho ob sezónu a i tak má najeto hovno

Naposledy editováno 16.01.2020 10:41:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:42 | Nahoru | #73892

Tifone píše: assassin> viskozita se udává většínou při 100°C
a každej solidní výrobce ji uvádí takže je poměrně "jednoduchý" si to dohledat
olej co používám já v moto má ve specifikaci 10W50 -Kinematická viskozita při 100°C: 20.00cSt
a např. ta samá řada olejů ale 10w60-Kinematická viskozita při 100°C: 23.0cSt



jj tohle jsem predpokladal. kdyby to druhe cislo nebylo pri stejne teplote, je zbytecny uvadet nejaky tridy, kdyz to nejde pak srovnavat...

ono teda teoreticky z toho druheho cisla jde odhadnout pri jak vysoke teplote olej bude jeste fungovat... teda slo. zda se ze se delaj oleje 0w30 co jdou trapit v zavodaku pri vysokejch teplotach...

ma to logiku, kdyz maj novy Mka motory postaveny na ridky oleje ala 0w30 ... ze tam na okruh lidi nebudou lejt 10w60

Naposledy editováno 16.01.2020 10:43:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:44 | Nahoru | #73893
assassin> Uplně se češtinsky nevyznam v tom co píšeš,ale pokud se nezměnilo značení,tak při příkladu třeba 10W50 je ta desítka (spodní číslo) záruka startovatelnosti-zjednodušeně hustota,aby se při určitý teplotě dostal olej všude včas a ta 50ka (horní číslo) max pracovní teplota při zachování dostatečný viskozity,takže přemýšlet nad tim,jestli moderní horní 30ka náhodou nemaže ve vedru líp,je píčovina maximalis podle mě,ale ať si vlastně leje každej co chce.To je mi fuk..

Ta felda je doufam 1.3,páč jestli vytáh z 1.6ky jenom 100Ps,tak žádnej zázrak.I když záleží asi zas na třídě a povolených úpravách

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:46 | Nahoru | #73894
assassin> … já neznám pojem racing olej, resp. nepsal jsem o něm.

kažždej olej má garanci čerpatelnosti (studenej start a protlačení kanálama) a garanci viskozity při jemu nastaveném tepelném maximu.
Výrobce ti garantuje viskozitu při minimu (jím zvoleným )… má to i při -10°C garantovaných XY Pa/sqcm a sttejně tak do 115°C ti výrobce garantuje XY Pa/sqcm …
ty hodnoty viskozity nejsou samože stejný, ale jsou garantovaný. Výrobce motorek si pak už jen vybere jestli mu to vyhovuje...

aspoň tak jsem to pochopil já

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:46 | Nahoru | #73895
assassin> ono to jde ruku v ruce - olej + (ne)přesnost výroby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:49 | Nahoru | #73896
assassin> Jestli do eMka (seš si jistej,jestli to není diesel..?)doporučujou 0W30,tak je to nějakej pomatenej longlife,páč to nemůže při opravdovym zatížení fungovat..
I když oni ty Báwa už dělaj asi trochu podladěný,když je na Rynku předjížděj SUVčka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:50 | Nahoru | #73897
zmulin> ono dneska je to trošku pomíchané tím používáním aditiv a přísad. myslím tím origo ne co si tam lidi lejou ještě extra. Moderní chemie prostě posunula tu hranici někam jinam

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:51 | Nahoru | #73898
Ohledně těch aut... tam se taky dá ledasco, jakože místo 0W30 třeba 5W30... a asi se hovno děje...ale něco třeba může trpět.
To jsme řešili tenkrát ohledně geneze 5válu Volvo... stará, druhá V70 měla psanej 5-10W40, druhou co jsem měl tam byl už 5W40 a v tom dnešním je 0W30... hydroštěly atd by to mohly poznat ve velkým mrazu asi

ale jako odlehčení... obávám se že s touhle proměnou počasí budeme i na zimu dávat do motorek 20W50 a na léto spíš 70

Naposledy editováno 16.01.2020 10:52:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:54 | Nahoru | #73899
Tifone> Hlavně, když je dobře navržený chlazení, tak máš s dnešní přesností jak to funguje a elektriky otvíranejma "termostatama" poměrně solidní schopnost udržet vše, včetně oleje teplotně pod kontrolou

obávám se , že teplotní stabilita Mka v plným zápřahu a SSa v běžným provozu budou dva zcela rozdílný příběhy.

Naposledy editováno 16.01.2020 10:56:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:55 | Nahoru | #73900
t_freedom> zase člověk ušetří za skipasy

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:58 | Nahoru | #73902

Tifone píše: t_freedom> zase člověk ušetří za skipasy



já mám od 2015 v píči koleno...a jsem rád že můžu bez problémů běhat a skákat... na lyžích jsem nebyl už asi 4roky...a kupodivu mi to zase tolik nechybí...a to jsem byl fakt milovník lyžování...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:58 | Nahoru | #73903
Tifone> letos jsem auta ani nemusel přezouvat na zimáky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:59 | Nahoru | #73904

t_freedom píše: Tifone> Hlavně, když je dobře navržený chlazení, tak máš s dnešní přesností jak to funguje a elektriky otvíranejma "termostatama" poměrně solidní schopnost udržet vše, včetně oleje teplotně pod konntrolou


jj vždyť jsem to tak nějak zhruba psal ,že dnešní možnosti v přesnosti výroby a tím jsem samo sebou myslel i technické(technologické) možnosti a vývoj materiálů to posunulo všechno někam jinam.
jen si vem ty možnosti různého povlakování kovů a nemyslím tím jen nářadí ,ale i běžné věci...................................

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:59 | Nahoru | #73905
strakon> nádhernej bajk… a černej co ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:00 | Nahoru | #73906

strakon píše: Tifone> letos jsem auta ani nemusel přezouvat na zimáky


zase si pošetříš letní ne?
se snažím na tom vždycky hledat to pozitivní

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:01 | Nahoru | #73907

Tifone píše: jj vždyť jsem to tak nějak zhruba psal ,že dnešní možnosti v přesnosti výroby a tím jsem samo sebou myslel i technické(technologické) možnosti a vývoj materiálů to posunulo všechno někam jinam.
jen si vem ty možnosti různého povlakování kovů a nemyslím tím jen nářadí ,ale i běžné věci...................................



a tím se oklikou vracíme k mé myšlence, že kdys s tímhle vědomím někdo udělá racing olej a další frajer ho vezme a s vědomím " čím víc rejcing, tím víc adidas" to naleje do SSa, jehož motor je konceppčně z 80' let.... no, je to na zamyšlení

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:02 | Nahoru | #73908
t_freedom> no, i po letech se mi pořád líbí

Naposledy editováno 16.01.2020 11:02:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:03 | Nahoru | #73909
Tifone> no jo, ale nebaví mě to přendavat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:03 | Nahoru | #73910

strakon píše: t_freedom> no, i po letech se mi pořád líbí



jako bez debaty je to bajk s koulema… a klidně bych se na něm nestyděl jezdit... třeba na tom Jaškovu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:04 | Nahoru | #73911
t_freedom> já taky ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:04 | Nahoru | #73912
zmulin> rekl bych ze to druhy cislo neudava max pracovni teplotu, ale viskozitu pri nejaky referencni pracovni teplote - cca 100C
m3/m4 ma predepsany 0w30/5w30 jakoze to stelvio ma na ringu lepsi cas nez m4?

freedom: jo ja mam taky u volva predepsanej 0W30 - nejedu na longlife interval, tak jsem chtel dat "normalni" olej a mechanik mi rekl, ze tam nemam davat nic jineho nez tu 0w30 - klidne s tim kratsim intervalem. ze prave je tam jinak udelana hlava a ze pri pokusu s olejema prituhnou hydraky a vydre to vacky - prej bezna zavada na tehle motorech. jak jsem nakoupil tak prodavam.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:09 | Nahoru | #73913

zmulin píše: assassin> Jestli do eMka (seš si jistej,jestli to není diesel..?)doporučujou 0W30,tak je to nějakej pomatenej longlife,páč to nemůže při opravdovym zatížení fungovat..
I když oni ty Báwa už dělaj asi trochu podladěný,když je na Rynku předjížděj SUVčka


Do bmw dyzlu je predepsan 5W30, v Alfe benzin je 0W30 ale jen urcite druhy, ktere maji prisadu pro zamezeni usazovani karbonu na ventilovych sedlech (primovstrik), ty oleje jiz vypadaji jako vodicka, clovek nechape jak to muze mazat a fungovat i kdyz se olej v tom dyzlu meni treba po 30000 km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:14 | Nahoru | #73914
strakon>

V tomhle stylu se mi líbí víc Falco.asi bych i ušetřil i za benzín teda,bo by se pravděpodobně víc sralo,ale to neva

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:14 | Nahoru | #73915

strakon píše: Tifone> no jo, ale nebaví mě to přendavat



aspoň ti nepřireznou šrouby

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:17 | Nahoru | #73916
assassin> Máš pravdu,sem chtěl bejt tak chytrej,že sem to sám trochu pomotal.Jj,Stelvio je před M4....vóóóóstudáááá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:18 | Nahoru | #73917
NP> A ještě furt máš u benzínu interval 30kkm,jako sem měl na Julče?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:20 | Nahoru | #73918
NP> ta long life technologie je podle mě jen marketingem vynucená cesta.

JAK MŮŽEME ZÁKAZNÍKOVI SNÍŽIT NEUSTÁLE SE ZVYŠUJÍCÍ NÁKLADY NA SERVIS VŠECH TĚCH PÍČOVIN ( co často ani nepotřebuje)
- prodloužíme interval (ale to nevydrží olej ?!?!?!?!!!!!, kterej se bude provozem zahušťovat)
- udělejte ho řidší ! ( a jak to bude mazat, co výdrž ???)
- prvních 160tkm to dá - pak nás to nezajímá
...jasně přeháním, ale podle mě to nebyl zájem motorářů...

a důkazem co dokáže long life strategie u aut, který si kupujou lidi co jezděj 3-7tkm ročně, v kombinaci s motory co na to nebyly konstruovaný je causa Renault 1,9 a 2,2 diesel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:20 | Nahoru | #73919

t_freedom píše: jako bez debaty je to bajk s koulema… a klidně bych se na něm nestyděl jezdit... třeba na tom Jaškovu



on to ma jasek dost v punku, ja na tom jel a geometrie a podvozek je dost tragedie. taky jsem s tim flaknul uz pri vyjizdeni ze vrat to me to funguje lip. Ale vykon a hmotnost ma jinde no...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 11:23 | Nahoru | #73920

strakon píše: Pěkný TeLecí www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000s/suzuki-tl-1000s-1511386.html



ty jo origo stav, dokonce bez ladaku, to uz se moc nevidi a navic 2001 .... jen bohuzel to bylo nepovedeny uz novy, dneska za 75tis sezenes motorky o tridu jinde....

u TL je potreba dost veci doladit, aby to zaclo fungovat aspon trosku podobne jako moderni motorka...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist