přemýšlím že si na jaro pořídím nějaké horské kolo, ale rozumim tomu jak koza petrželi, tak bych byl rád kdyby mi někdo poradil. chci to na každodenní dojíždění do práce (cca 5 km) a víkendový ježdění po lese a místních cyklostezkách. nejsem náročnej, takže mi stačí něco kolem 10 tkč (max 12 tkč), víc se mi investovat nechce, protože to stejně nevyužiju. klidně to může být doprodej starších ročníků, ale podmínka je že chci nový, žádný z druhý ruky. v okolí mělníku, litoměřic, roudnice popř prahy bych se na to jel osobně mrknout, kdyby někdo věděl kde se dá dobře pořídit... díky za info
Stev píše: nemako> a co ti vadi na baterce na ramu?
Jinak elektrokolo jako takovy je asi dobrej napad pro to co chces jezdit, ale dej bacha na dojezd. Podle toho co ctu budes schopnej ji vystavit na pul cesty a bez baterky to je nic moc. Ja vlastne ani nevim co to dokaze najet.
Přibližně 25 až 150 kiláků
Já jsem tlustý hovado který se dvacet let nehejbalo, takže mám dojezd v kopcích fakt kolem 30, kámoš kterej má metrákk ale hejbe se má dojezd dvojnásobnej. Holt na delší vejlety vozím nabiječku a navštěvuju hospody
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
Jezdit na E-biku bych se nestyděl,abych to musel maskovat,ale ten Canyon už designově dotahujou kola z autokelly.
Co sem tak koukal,tak peknej poměr cena/výkon je u Cube
Stev píše: nemako> a co ti vadi na baterce na ramu?
Jinak elektrokolo jako takovy je asi dobrej napad pro to co chces jezdit, ale dej bacha na dojezd. Podle toho co ctu budes schopnej ji vystavit na pul cesty a bez baterky to je nic moc. Ja vlastne ani nevim co to dokaze najet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
zmulin píše: Různý rozměry kol se zkousely už s 26kou vzadu asi před 20ti lety.Nikdy se to úplně nechytlo třeba i kuli duším.Buď to vyměníš za nějakou univerzaljebku,nebo vezes 2...
Jezdit na E-biku bych se nestyděl,abych to musel maskovat,ale ten Canyon už designově dotahujou kola z autokelly.
Co sem tak koukal,tak peknej poměr cena/výkon je u Cube
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
nemako píše: duše? to je ta gumová šprcka,která se dávala do kol v minulém století?
Jj,děsně praktická věc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Na silnicce klidně bezdusak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
Kazdej si chvali neco...cushcore, banger, panzer...asi si dam ententyky a neco zkusim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
mam teda v batohu s sebou lepeni i nahradni dusi .. pro jistotu. myslim ze by stacila i jedna pro dva rozmery kol, je gumova, na tu 29 ji nahtahnes a dojedes.
majitel firmy co pro ne delame jezdi duse, naky nemecky superlehky, je to fakt takova tenoucka sprcka, vyjde to lehci nez bezdusak ...
zmulin: oni tyhle "sjezdovy" plaste maji zesilene bocnice, neskubnes to tak snadno jako lehky plaste - na rychlebkach apod jedes bokama pneu o sutry a neprorizne se to...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
kokonhead píše: A teda nekdo zkusenosti s vlozkami do plastu?
Kazdej si chvali neco...cushcore, banger, panzer...asi si dam ententyky a neco zkusim...
viz vyse, ja s bezdusakama nemam problem
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
zmulin píše: assassin> Jasný,taky píšu zážitek z doby,kdy ještě 2.25 bylo brany jako hodně široký Drbnul při průjezdu ostrejma sutrama
jo to mi bylo jasny. bracha kdyz jezdil zavody tak mel na XC kolech taky kvuli hmotnosti plaste, co maj bocnice jako papir, na to se blbe podivas a je to prorizly - dneska je v mode jezdeni v technickym terenu se sutrama, tyhle enduro kola maji zesilene plaste uz v serii....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
kokonhead píše: assassin> ok, ted tam je bezduse, necham to byt a do baglu prihodim dusi...
prodava se i lepeni na bezdusaky - to lepidlo drzi i na plasti kterej je namatlanej mlikem. hodis kolo vzhuru nohama, schodis plast, mliko se drzi v pneumatice, nazujes plast - jen pak bejva problem s tim nahodit plast do patek. takze duse je dobra rezerva..... ja vozim oboje. mozna proto jsem to jeste neprorazil
jo a jeste jsou ted v mode knoty ktery tam narves zvenku - je na to i spesl aplikator a prej to funguje super.
Naposledy editováno 16.01.2020 10:34:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Wheel sizes
40% of the bikes come with 27.5? wheels
36% of the bikes use MX wheels (29? front, 27.5? rear)
24% of the bikes feature 29? wheels
ale v podstatě nejde jednoduše říst, že je to jen o kolech - ovlivňuje to i vše ostatní takže nakonec je to hlavně o osobním výběru, ale jinak tu MX kombinaci docela dost lidí chválí - užší a větší přední a širší pro lepší trakci vzadu
jinak to co jsi vybral je moc pěkné, ten haibike s TQ bych nebral kvůli spotřebě - už u 80 Nm nejvyšší stupně dopmoci v podstatě nepoužívám, 120 Nm flyonu nepotřebuju a spotřeba je o to větší
jinak integrovaná baterka je hezká, designově čistá, ale méně praktická než hrb
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
assassin píše: jo a jeste jsou ted v mode knoty ktery tam narves zvenku - je na to i spesl aplikator a prej to funguje super.
funguje to super. Mám s sebou v batohu pumpičku, 100 ml mlíka a tu opravnou sadu s knotem, a celkem se nebojím že bych někde zůstal stát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Honza-TA950 píše: nemako> s těma kolama je to vtipné - teď ve velkém testu to bylo rozložení:
Wheel sizes
40% of the bikes come with 27.5? wheels
36% of the bikes use MX wheels (29? front, 27.5? rear)
24% of the bikes feature 29? wheels
Statistika kecá, nejsou tam moje šestadvacítky!!!! Ačkoliv jsem to zatím nemusel použít, protože mléko vždy zafungovalo, tak vozím náhradní duši s tenkým dlouhým ventilkem, abych ji případně nasadil do bezdušáku. Nic pro gramaře, ale člověk tak nějak lépe spí, resp. jede.
třeba konkrétně u Leva, které je jinak pěkné kolo, je to úplně debilní - baterka je vyndavatelná vysunutím ve směru trubky dolů a právě před motorem je nejvíc bahna a navíc je tam idiotský konektor se záslepkou s kontaktem, kam když napadá špína a nemá kontakt tak to nejede
ale jinak je to samozřejmě designově čistější z dálky to neirituje protože to vypadá normálně, můžeš použít úchyt na flašku atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Honza-TA950 píše: jinak ještě u elektra je čím dál víc možných motorů a dle mého je to čím dál méně důležité - víc dělá rám, geometrie, zdvihy, provedení atd. jako u normálních kol než samotný motor - sice pořád mají každý trochu jiný projev, ale je to věc na kterou si rychle zvykneš
me se libi konstrukcne. ten motor ma vetsi kroutak diky tomu, ze ma vetsi prumer. takze z nej ty paramtery netahaj "velkyma proudama" - rekl bych ze krom toho, ze ma vetsi max kroutak tak bude pri stejnem kroutaku i uspornejsi a lip "regulovatelnej"
ale ma to samozreme i nevyhody, vyssi hmotnost a moment setrvacnosti.
jo a taky ma ten haibike vetsi baterku. standard je 500Wh .. ten YT ma asi 540Wh, haibike ma jeste asi o 100Wh vic...
ja bych pri rozhodovani haibike a YT vybral asi to YT. mam vyzkousenou jejich Capru a je super, takze si myslim, ze to elektrokolo by mi geometrii a funkci vyhovovalo taky. a ma elegantni design, ten haibike ma podle me designove prvky typu "design pro design" .. mozna to prodava, ale nic pro me
jinak super postrehy je videt, ze jezdite a nemas jen nacteny katalogy
Naposledy editováno 16.01.2020 12:03:41