Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Písy a válce jako obvykle v krásném stavu, stopy po honování jako u nových dílů.
Ale usazený karbon v sacích kanálech, to je síla, skoro to připomíná cvajtaktní motory.
Motorka byla ježděná starším pánem, asi by ji více prospěl pořádný střelec, který by ji dostal trochu do varu.
A dodnes si nejsem jistý z čeho ty úsady vlastně pocházejí, více či méně to najdu v každé velké Guzzi.
Nemá tady někdo tip na nějaký zázračný přípravek k odstranění karbonu? Jde to, ale kur-sky pomalu.
Já když jsem při dolévání oleje to dal na horní rysku tak pak šel olej trochu přepadem (tím plast. boxem) a častečně do airboxu a pak byly za...ný hrdla sání, ty jsem měl dole když jsem měnil celý "throttle body" do sacích kanálů pak bylo vidět jen částečně ale tohle jsem tam neměl...
V jakým stavu byly ty zdvihátka? A jaká je vlastně dneska situace, dá se to ještě od Guzzi získat když je serviska? Kdyžtak napiš PM nebo mail.
Moje vypadaly takto, najeto 19500Km:
A vačka:
No dole ve vaně jsem nenašel nic, tak to snad chytil filtr a klika je snad taky OK. Griso už má od tý doby najeto přes 20tKm
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Tento motor je Griso, tam jsou hlavy dole raz dva. Třeba první Stelvio, to je jiná šichta, nejdřív musíš sundat milion plastů a nádrž, a pak musíš vyšroubovat osm zalepených šteftů, protože jinak neprotáhneš hlavy okolo rámu.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1. motorka nemá centrální stojan a já mám jen obyčejnou garáž...stačí ji dát na zvedák( mohu dát zvedák pod vanu?) a nějak ...pak...zajistit přední a zadní vidlici?
2. z čeho ty disky jsou ( jestli lze vypalovat nebo jen lakovat)? Pokud "jen" lakovat, co musí z disků pryč před lakováním?
3. Na co si dát pozor, nad rámec , abych toho případně zk.rvil co nejméně...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
S lakováním co a jak asi spíš lakýra, Zatím nevím o nikom, kdo by tyto kola již lakoval, to poradíš asi ty pak nám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Když jsem neměl stojan, tak jsem kdysi pověsil motorku na kurty za stropní trám, prostě improvizace. Jinak pokud si uděláš nějaký zvedák/plotnu pod vanu, co tu už někdo řešil na Grisso tak taky bude fungovat. Váha se rozloží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Na tomhle videu je vidět to podepření jak jsem myslel:
Naposledy editováno 05.12.2019 10:52:56
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Zkusím nějaký autoklíče, ale vůbec nevím, jak to funguje. Jestli je to nějakej klasickej klíč co budou mít normálně, kterej se vyřeže a pak ho nakóduju nebo to je nějaká guzzi speciálka.
(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
https://ekeyblanks.com/zd30t5-si/
Takže sehnatelný by měl být. Jinak je potřeba znát uživatelský kód, nebo mít dva klíče a uživatelský kód si změnit. Když jsem si koupil Stelvio, tak bylo bez kódu a nastavil jsem si ho sám (po zapnutí zapalování svítila hláška "Insert user code."). Ten kód ti mimojiné zajistí, že kdyby motorka nerozpoznala klíč tak ho pomocí něj nastartuješ, tedy aspoň tak to stojí v manuálu.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
ee tak nezkusim, do ČR nejde, hledám dál
Naposledy editováno 09.12.2019 15:04:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 18.12.2019 16:02:30
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Zajímavá je ta položka Moto Guzzi Re-Mapping password na to jsem ještě nikde nenarazil k čemu to je...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ten Re-mapping password by mě taky zajímal k čemu je.
Jinak k těm klíčům, tady https://www.timextr...a-14p-aprilia-ducati jde koupit klíč a pak ještě transpondér k němu nejspíš tento: https://www.timextr...sponder-nova-23t5tk5 ale to ještě ověřím. Já se tam chci stavit jak budu mít cestu okolo a na místě by mi vyrobili - vybrousili ten klíč. Potom by ten klíč mohl vyjít i s prací třeba pod 500Kč. No a pak je to známá cesta pokud máš oba klíče nebo znáš kód či nebyl změněn z výchozích 00000 nebo prý někdy poslední čísla VIN tak si sám spáruješ další klíč, údajně to umí až čtyři klíče což jsem tedy nezkoušel. Jiná cesta je že se vyrobí klon existujícího klíče, ten ale pak nejde použít při párování kdy neznáš kód tam musíš mít dva klíče funkční ale jako záloha stačí.
To jen jako takový shrnutí, všechno to jde dohledat na netu.
No a asi to jde koupit i jinde kde dělají klíče (originál je Zadi)
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1) nutno zadat SERVISNÍ kód
2) najet do menu výměna klíčů
3) zadat UŽIVATELSKÝ kód
4) objeví se hláška vložte první klíč, ponecháte vložený a po chvíli se objeví výzva na druhý klíč a začne odpočet 20s. Vypnete zapalování, klíč vyjmete, displej zhasne, ale stále odpočítává
5) vložíte druhý klíč, zapnete zapalování, displej se rozsvítí a aktivuje druhý klíč. Následně vyzve k vložení 3. klíče a opět začne odpočet
6) dále stejné
Konec sekvence ukládání končí buď vložením 4. klíče nebo jako u mě vytažením 3. klíče a počkáním na odpočet 20s, kdy díky vyjmutému klíči elektronika po odpočtu "vypne" motorku
Při výměně popř. přidání dalších klíčů je nutno vždy programovat všechny klíče.
Aj jsem to na všechny klíče projel a to stelvio je fakt strojovna
A díky penousovi za servisní kódy. Úplně jsem si nemyslel, že to budu potřebovat. A pozn: serv. kód je napsán i v části manuálu, který se věnuje palubnímu počítači. Ale to jsem objevil až náhodou.
Naposledy editováno 20.12.2019 22:27:02
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Pokud by to mělo být za spínačkou, tak budeš muset protáhnout kablík od pojistek napravo pod kapotáží.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 | tomas21 | 42 | 10.5.2023 v 08:59 oldyno |