jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
Mimoto ... jakou dlouhou chvíly? Nemáš náhodou celou zimu jezdit a ne tady plkat?!
Přesně vole, všichni jste mrdalové
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: SLEEPER> Hele údajně říkal že to zjišťoval všude možně po servisech a nikdo to nezjistil když jsem to jel protáhnout tak to jelo jako 750 .... a maximálka byla nižší. Tahal jsem za to jak za gumovou kačenu a nic .... přišlo mi to, jakoby se tam něco posralo a měl tam třeba zapnutou mapu B, nebo tak něco
Mapy nebrat a Géčko už koukám vůbec ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Já mám třeba GSXR fakt rád ale zjistil jsem jednu věc, jak jsem si na GSXR odvyknul tak jsem si na tom připadal jak na nějakým VFR prostě takovej posez uplně nahovno, málo radikální a takovej prostě touring. Asi jak jsem si odvyknul na ten posez a jezdil poslední dobou jen na kawě nebo nakoplých bajkách tak fakt jsem si připadal jak debil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Bubrak-ZX10R>
Já mám třeba GSXR fakt rád ale zjistil jsem jednu věc, jak jsem si na GSXR odvyknul tak jsem si na tom připadal jak na nějakým VFR prostě takovej posez uplně nahovno, málo radikální a takovej prostě touring. Asi jak jsem si odvyknul na ten posez a jezdil poslední dobou jen na kawě nebo nakoplých bajkách tak fakt jsem si připadal jak debil.
asi tak ja bral K5/6 jako nejblizsi konkurenci k masakru, ale ten posez mi fakt vadi. kamos ma k5 (ten z tech brachu co tehda prijeli do Sedlcan a on hned pak odjel domu) a je spokojenej a neberu mu to, proste je to individualni (treba kdo ma kratky nohy a dlouhy trup a ruce tak tomu Gecko muze paradne sedet), ale ja bych kvuli tomu Gecko nechtel. ale porad lepsi Gecko oproti R1 nebo Hujde a Gecko sem mel jako prvniho japonce a byl sem uplne vedle a bylo to stary 750 SACS. ale Kawa je jeste malinko jinde jakoby v tom pojeti a nakonec i v tom co vydrzi a prokazalo se to i u tech novejsich masakru, tak neni uz duvod menit.
Naposledy editováno 30.11.2019 16:05:02
Přirovnal bych to k autům MPV .... uplně je nesnáším páč je to takovej posez "mezimrd" .... ani to a ani to ... jak na hajzlu
Ale je to divný protože jsem fakt dřív byl na gsxr zvyklej, ale teď jsem na žádný asi 3 roky nejel a mezitím jezdil na jiných a svojí desítce, no a teď se na tom cejtím prostě divně. Ale pořád je pro mě SUZA srdcovka
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Mne ten faros (1000rr) 1. generace prisel pocitove strasne stabilni v naklonech, v zatackach urcite lepsi jak k5/k6. Jen s nim teda nevyhrajete dlouhou mili na letisti.
Rocnik 2017+ v SP je udajne nejlepsi motorka pro agenturni hobiky, mluvi se o neskutecnym handlingu....
Jako taky bych radsi novou bramboru/rsv/pani, ale farose bych v zadny generaci nenazyval hujdou.
Hlavne je to motorka, ktera spolecne s r1 04 fungovala uz v serii a bez uprav.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1000rr prvni generace byl podvozkem dobrej ale kdyz si ji fakt polozil rval si kapoty jak byl tlustej a fakt to nejelo. Na motor jsem to drbal s K1 pak byl vzdycky kazdej nasranej jak je to mozny kdyz ma Honda 172 koni ale pak celej svet zjistil ze rozdil byl skoro 20koni
Hlavne Hondari jsou neskutecne agresivni komousi viz driv zde na foru
Vadi mi kolem Hondy a Yamahy ta komercni homo aura a privetivost, jinak nic .... No a ten novej model bude asi mazec, na to jsem fakt zvedavej protoze by to bylo po 900rr podruhy co by to tu ovladla
Naposledy editováno 30.11.2019 17:35:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
ale az/jestli prijde cas na obmenu zavodniho parku tak budu mit velkej boj mezi srdcem a rozumem ... jestli bude novejsi husqvarna (tzn bila ktm) nebo TM
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: oxygen> Noufír má zetko v bazaru a to nejedoucí géčko prodal, tak snad koupí zase desítku 1. generace jako chtěl
A prodal to jako litra nebo sestku? Kdyz to jelo podle nej tak na picu kazdopadne z vinglu to malovalo cary na asfalt uplne stejne jako masakry
Mimochodem, nebude tu kazat moudra clovek kterej dobrovolne chlasta vokurky ze zavarovacky
Bubrak> mimochodem Jiriku, vis o tom ze fizzer se snazi manipulovat lidi a zamenovat te s assasinem?
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
PS: zaměnit Bubbu s Assou nelze, hrocha s žirafou si taky nespleteš
ale jak sem ji byl project na vapku a na vysavac, tak oproti Corse C 1.2 je to zihadlo a do zatacek jak je to pribity a tuhy, to je labuzo, taky nepujde z domu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Bubrak-ZX10R> hele klidně, jsem pro každou píčovinu - jen aby nehrozily ty "vrstva sněhu, ledu, námrazy" bo mám StreetKu na letňákách... Ale aspoň snad někde u čongů seženu ty tři kulichy na památný selfíčka - ty jsou důležitý, bo bez nich půlka srandy
PS: zaměnit Bubbu s Assou nelze, hrocha s žirafou si taky nespleteš
ja ji mam taky na letnakach ale dam zimaky (mam druhou sadu kol) ale ted to taky asi nestiham, no uvidim
s tou zamenou sem to nejak nepochopil, jaksi nevim o co go
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Faros 08 uz tahle pekne, ale je pravda, ze tam byl problem s pistnimi krouzky, ale zase jsi nemusel menit olej, jak se porad doliva. 09 uz takova olejnicka nebyla...
Jako jo, kdybys ty motorky rocniku +/- 04 dal nejakymu Marquezovi, tak pravdepodobne zajede nejlip na te motorove nejsilnejsi, ale bezny agenturni rychlik, by asi gecko se zx10 na farosovi porazil. Minimalne proto, ze by jim zvadly brzdy. :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |