1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
Naposledy editováno 17.10.2019 11:53:24
1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
3 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
Kucí a jak jste teda na tom s tou spotřebou oleje? To je snad jediná věc, která mě čím dál víc štve. Já snad dolívám po každé větší vyjížďce či každé druhé běžného rázu. Mám teda 990, ale to je myslím buřt. Jezdil jsem čtyři stejná SMTčka a všechny olej žraly, takže v tomhle bez stresu, je to tom, jak se tahá. Ale je fakt, že dříve jsem dolíval tak 2 či 3 decky, teď už jsem na půl litru na tisícovku. A to jsem přešel na 10w60, se kterou je ta spotřeba přece jen nižší...Taky mám za to, že se zapékají kroužky, jinak věřím, že to bude vevnitř cajk. Je ale fakt, že jezdím vzdušnější filtr, BMC. Teď být znovu v situaci nové mašiny, už bych do toho asi raději nešel, ale když už na to jezdím od cca 5 tis., tak už to měnit za papírák z5 nebudu. Včil mám najeto nějakých 53 tis. Zkoušel jsem před výměnou i nějaký ten výplach, tuším Winns se to jmenovalo, bo tak nějak. Tak co, řešit toho půl litránku na hustší olej a nebo nechat být? Ještě teda musím dodat, že jezdím fakt dost zostra. Jo a laďáky s mapou....
A ještě dotaz na spojku, kolik mám počítat, že vydrží resp. co čekat, že mě mimo běžný servis v těch nejbližších tis. km bude čekat?
Jinak teda téměř není vyjížďky, kdy by mi někdo neřekl, "Funglovka co?" To myslím, bez prdele a když jim řeknu, že kolik že toho má holka už za sebou a že projela víc než polovinu Evropy, tak nikdo nechápe. Ale samozřejmě, to je vizuální záležitost, já jsem hold fakt pečlivka, medvídek mýval a punťa….
Tož by mě zajímalo, jak jste na tom vy s tím olejem a dalším servisem zhruba v těchhle kilometrech???
Dík za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC8 po 80-100 tkm
Pedl píše: Ten buben se asi poškodil při ráně do řadičky? A ten uštípnutý kousek jsi našel ve vaně? Jinak to vypadá dobře
Podle fotky to vypadá na únavu materiálu. Ta lesklejší část, na fotce je to nahoře, je postupně se rozšiřující trhlina, zbytek je křehký lom. Otázka je, proč se to stalo. Ta drážka vodí vidličku pro 5. a 6 rychlost, přesouvá to dvojkolo s ozubením pro 3. a 4. rychlost. K tomu namáhání stěny drážky docházelo při řazení šestky. Co mě mate, že ta únavová trhlina je na opačné straně, kde je jenom odlehčovací drážka, takže tam muselo být pulzující napětí v tlaku, a ne tahové napětí, kdy bych pro kalenou ocel očekával menší odolnost.
Nebyl tam quickshifter? Řadilo se se spojkou, nebo bez?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC8 po 80-100 tkm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC8 po 80-100 tkm
Edit - ten kontinuální odpor by se dal vysvětlit tou dojebanou kladkou na vidličce.
Naposledy editováno 19.10.2019 21:59:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC8 po 80-100 tkm
Vis co je divny, ze se to projevovalo dejme tomu od 40tisic, tak jak jsem popsal, ale pak to preslo a nic, zase to klidne tisic km radilo pekne. Obvykle se ten problem objevil kdyz si dlouho jel na jeden zatah. Dlouho myslim treba 100 km.
Pete-Biggy> spotřeba oleje je většinou na všech stejná, záleží jak jezdíš. Jak říkal <gugo> taky jezdím dálky a skoro nic nedoliju, pak se jedu projet trošku na prasáka a za 300km doleju přes decku. Dřív jsem hlavně jezdil Motorex a občas jsem měl kovový špony v oleji, pak jsem začal dávat Motul 300V 15W60 a všechno bylo super až na řazení (dost ztuha), tak jsem skončil u 300V 15W50 a prdím na to (měním po 5000tkm a objednávám 5litrů - vystačím si s tímhle množství do výměny)
Tož tak ještě raz dík za vaše zkušenosti
spojka zatim slape bez problemu. obcas si pri zcela studenem motoru pri prvni rozjezdu skubne a kvikne, to ale byva nejcasteji pricpanym mazacim kanalkem od trysky ostriku spojky. az to ted zase slozim, vyzkousim to. nejezdim tezky off, obcas klasika sotoliny a pod. spotreba oleje je nejcasteji odvisla od brzdeni motorem. dalsi vec - je dobry udrzovat hladinu oleje max. do pulky rysky, zbytek velmi rychle (podle stylu jizdy samozrejme) vylita. pruziny maji ted vetsi rozmer z toho duvodu, ze jsem je pri te kontrole v 77k predpruzil.
Naposledy editováno 22.11.2019 19:03:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure | sira | 29 | 26.11.2019 v 21:47 kipo |