![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
3 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Kucí a jak jste teda na tom s tou spotřebou oleje? To je snad jediná věc, která mě čím dál víc štve. Já snad dolívám po každé větší vyjížďce či každé druhé běžného rázu. Mám teda 990, ale to je myslím buřt. Jezdil jsem čtyři stejná SMTčka a všechny olej žraly, takže v tomhle bez stresu, je to tom, jak se tahá. Ale je fakt, že dříve jsem dolíval tak 2 či 3 decky, teď už jsem na půl litru na tisícovku. A to jsem přešel na 10w60, se kterou je ta spotřeba přece jen nižší...Taky mám za to, že se zapékají kroužky, jinak věřím, že to bude vevnitř cajk. Je ale fakt, že jezdím vzdušnější filtr, BMC. Teď být znovu v situaci nové mašiny, už bych do toho asi raději nešel, ale když už na to jezdím od cca 5 tis., tak už to měnit za papírák z5 nebudu. Včil mám najeto nějakých 53 tis. Zkoušel jsem před výměnou i nějaký ten výplach, tuším Winns se to jmenovalo, bo tak nějak. Tak co, řešit toho půl litránku na hustší olej a nebo nechat být? Ještě teda musím dodat, že jezdím fakt dost zostra. Jo a laďáky s mapou....
A ještě dotaz na spojku, kolik mám počítat, že vydrží resp. co čekat, že mě mimo běžný servis v těch nejbližších tis. km bude čekat?
Jinak teda téměř není vyjížďky, kdy by mi někdo neřekl, "Funglovka co?" To myslím, bez prdele a když jim řeknu, že kolik že toho má holka už za sebou a že projela víc než polovinu Evropy, tak nikdo nechápe. Ale samozřejmě, to je vizuální záležitost, já jsem hold fakt pečlivka, medvídek mýval a punťa….
Tož by mě zajímalo, jak jste na tom vy s tím olejem a dalším servisem zhruba v těchhle kilometrech???
Dík za odpovědi
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/47/505209_fef18482f25fd7661988e98eafc21de0.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/47/505210_9a881d1a74c4fe685de3f4a993ce310b.jpg)
spojka zatim slape bez problemu. obcas si pri zcela studenem motoru pri prvni rozjezdu skubne a kvikne, to ale byva nejcasteji pricpanym mazacim kanalkem od trysky ostriku spojky. az to ted zase slozim, vyzkousim to. nejezdim tezky off, obcas klasika sotoliny a pod. spotreba oleje je nejcasteji odvisla od brzdeni motorem. dalsi vec - je dobry udrzovat hladinu oleje max. do pulky rysky, zbytek velmi rychle (podle stylu jizdy samozrejme) vylita. pruziny maji ted vetsi rozmer z toho duvodu, ze jsem je pri te kontrole v 77k predpruzil.
Naposledy editováno 22.11.2019 19:03:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure | sira | 29 | 26.11.2019 v 21:47 kipo |