Naposledy editováno 09.10.2019 16:36:54
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní dálkoplaz
Edit
Naposledy editováno 09.10.2019 17:47:47
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní dálkoplaz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní dálkoplaz
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní dálkoplaz
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní dálkoplaz
Kohlstein píše: Versys váží asi 3 tuny.
Navrhni lepší volbu vzhledem k ceně, výkonu, váze, pohodlí pro oba, nenáročnosti na provoz a užitné hodnotě.
GSX-R to asi nebude
Naposledy editováno 10.10.2019 09:15:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní dálkoplaz
Koudy01 píše: Navrhni lepší volbu vzhledem k ceně, výkonu, váze, pohodlí pro oba, nenáročnosti na provoz a užitné hodnotě.
GSX-R to asi nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní dálkoplaz
sabuleerf píše: No krom váhy nesplňuje ani zadaání do 1000 ...
Pak můžeš v této cenové relaci vyřadit i V-Stroma 1000. Bo novější jsou taky nad litry a to o celých 37ccm.
A pokud je Versys 1000 těžkej, můžeš vyřadit i o ne moc lehčí, ale za to vydechlý, míň pohodlý a víc problémový CBF1000, který ale teda ten objem splňuje.
Naposledy editováno 10.10.2019 14:44:21
1) Versys,žádnej trhač asfaltu,těžší,ale i ve dvou pohodlnej.
2) Tracer 900 GT,parádní motor,oproti Vers.méně pohodlný,ale lehčí.
3) BMW R1200RT LC, větší objem,nízko položené těžiště,nejpohodlnější,nejleší ochrana před větrem,kardan,ale v tvém rozpočtu jetá.
Já bych počkal na jarní Motosalon,kde si můžeš na všechny motocykly sednout a rozhodnout se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní dálkoplaz
Koudy01 píše: Navrhni lepší volbu vzhledem k ceně, výkonu, váze, pohodlí pro oba, nenáročnosti na provoz a užitné hodnotě.
GSX-R to asi nebude
Vítěz této kategorie je jenom jeden - výše zmiňovaný Tracer 900. Požadavek na nízkou váhu chápu, protože když se s tím musíš zápasit někde na dvorku, je každé kilo navíc hrozně poznat.
Ale popořadě
Honda - možná VFR800, ale ta taky není nejlehčí. NC750X je tak akorát pro singl cestovatele, ale proti současné VT600 Shadow by to mohla být bomba
Kawasaki - Versys 1000 je kráva, Versys 650 nemůžu doporučit (svoji zkušenost jsem popsal v profilu).
Suzuki - jenom V-Strom 1000, asi nejlehčí po Tracerovi a NC750X
Yamaha - Tracer 900
Triumph - Tiger 800, zvaný hnusák?
Brambora? Ani jedna. To spíš Multistrada 950.
Pokud budeš cestovat a navíc ve dvou, tak vlastně výkon nepotřebuješ. Potřebuješ se dopravit tam a zase zpátky. Nepojedeš, co to dá, nebudeš riskovat, pojedeš piánko a budeš se chtít kochat cestou. Potřebuješ bezporuchovou a jednoduchou motorku. V tom okamžiku je moji volbou NC750X. Není to divočák, ale zato je k neutahání. Spotřeba potěší, uveze hodně, sama váží těsně nad 200kg a v ceníku je za 200 tisíc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní dálkoplaz
Koudy01 píše: Pak můžeš v této cenové relaci vyřadit i V-Stroma 1000. Bo novější jsou taky nad litry a to o celých 37ccm.
A pokud je Versys 1000 těžkej, můžeš vyřadit i o ne moc lehčí, ale za to vydechlý, míň pohodlý a víc problémový CBF1000, který ale teda ten objem splňuje.
Co je na CBF 1000 problémovýho ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní dálkoplaz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní dálkoplaz
Koudy01 píše: FJRPEPA> altik, poddimenzovana baterka, spatny starty, ... Si pocti.
Já jen, že ji manželka má, kupovanou novou, nyní najeto 150 000 km , ale žádný zásadní problémy jsem nezaznamenal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní dálkoplaz
FJRPEPA píše: Já jen, že ji manželka má, kupovanou novou, nyní najeto 150 000 km , ale žádný zásadní problémy jsem nezaznamenal.
Buď rád a hýčkejte si ji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní dálkoplaz
Koudy01 píše: Buď rád a hýčkejte si ji.
Před měsícem ji prodala a koupila si tu samou, ale novou.