jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 21.07.2019 13:44:09
GRASSEL píše: BlackSabbath> hele ja to gecko vcera projizdel a fakt to nejede, posbira se to az nad 10tis ale porad zadnej vohen. Spis jak sedumpade. Prijde mi to jakoby mel seklou mapu B. Jel jsem na K9 a tohle jede proste min.
Tak to chce pořešit a nejezdit na vydechlině. Dělá pak ostudu GSXR...
Naposledy editováno 21.07.2019 16:04:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše:
... Bubraku, delam cest masakru, tady Oxy mi bez dovoleni ukradnul motorku ale pel chvalu tak jsem mu to odpustil.
Hele já se na tebe za to taky nezlobim Páč musim říct, že jen jsem na tom tvym modrym masakru projel 2 zatáčky, okamžitě jsem byl nadšenej - jó, tohle je ideální okruhovka! Hravá, ovladatelná, jemňoučký řazení - netušim, esli je to celkovou stavbou a geometrií anebo zrovna ty jí máš tak perfektně nastavenou (předpětí zadku + popuštěný vidle -?)??... Fakt netuším, ale je naprosto boží! A Bubbo sorry, nevim proč, ale na tý tvojí jsem nic takovýho necítil, žádnou takovou lehkost - možná by sis ji měl podle Zbyňka poladit A kdyby ještě měla Grasselovka i přední brzdu a všechny ve vršku tak o 15-20 koní víc - mňam
... A teď je mi taky jasný, proč nás na ní kdysi všechny Noufír porážel To díky tý boží motorce - třeba má Martin volšový ruce a tahal nás za nos, kdoví?
Naposledy editováno 21.07.2019 23:07:46
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
motorove jede dobre, protoze jede porad 299+, tak v tom problem neni, nahaty R sem ted ridil vcera a je to agilnejsi protoze je jinak naladenej motor a jinak zprevodovany, taky to jede jen 260, zejo. kdybych zprevodoval Masakra aby jel jen 260 tak se Oxy neudrzis, to snad chapes...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Kdybych zprevodoval Masakra aby jel jen 260 tak se Oxy neudrzis, to snad chapes...
... Hele báwo R na těch 261 mi utne omezovač, přesně ve 12ti tisících - stačilo by kdyby byl až na 14.200 tis. jako RRo a jsi taky za třístovkou Ten motor je prostě silnější v celym průběhu - a to nový RRo s 217 koni na motoru a variabilnim časováním aby i spodek a střed tahal, to bude pecka největší
GRASSEL píše: dark-demon> tvl takze smykem do kazdyho vinglu to musel bejt velkej styl.
Dej to dokupy a dame opacko
No parkat sem do krizovatky nebo k semaforu doklouzal, nez mi doslo ze podrazovat a k tomu brzdit zadkem proste neni uplne nejlepsi vlnilo se to jak had
Si pis, zejtra na to Dewwil mrkne a snad to bude stacit jen dotahnout a pak masakr znova ozije.
Jizda to byla super, dlouho sem se tak pekne nesvez. Tempo akorat s rezervickou a hezky plynule
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: ... Hele báwo R na těch 261 mi utne omezovač, přesně ve 12ti tisících - stačilo by kdyby byl až na 14.200 tis. jako RRo a jsi taky za třístovkou Ten motor je prostě silnější v celym průběhu - a to nový RRo s 217 koni na motoru a variabilnim časováním aby i spodek a střed tahal, to bude pecka největší
nestacilo protoze to ma jen 160 koni, chapes je to jinak naladeny a jinak zprevodovany.
Bubrak-ZX10R píše: nestacilo protoze to ma jen 160 koni, chapes je to jinak naladeny a jinak zprevodovany.
Stačilo, páč jako každá brambora má na stolicích mnohem víc, vesměs všade 171 koní a nemysli, Ninja 04/05 mívala nová na brzdách real 172 až 175... např. na cílovce v Mostě se vzdycky dotáhnu na letošní Tuono V4 1100 Factory a až do konce jedem přesně vedle sebe... Zpřevodování mám seriový a už jsem ho popsal, zas tolik se neliší - mít omezovač jako Ninja, maximálka se bude blížit... Aerodynamika ano, ta by mne brzdila
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
a s tou maximalkou - ve 14200 by to bylo kolem 309, ale to mi jede v omezovaci Ninja na 5ku ! tak si vem jak je to jinak naprevodovany...
Bubrak-ZX10R píše: a s tou maximalkou - ve 14200 by to bylo kolem 309, ale to mi jede v omezovaci Ninja na 5ku ! tak si vem jak je to jinak naprevodovany...
Hehe to mi připomíná moji 750, kde jsem dal o zub menší pastorek a stejně mám teoretickou rychlost na šestku v omezovači (14.800) skoro 315... Z veelikýho kopce s veelikou vichřicí v zádech bych to mohl někdy snad i zažít!
... Hele ale fakt musíme porovnat tvůj a grázlovo stroj - velice by mne zajímalo, jsou-li odlišný, čím to je -? Třeba mají pravdu ženský a je to tou rozdílnou barvou -??
Naposledy editováno 22.07.2019 01:26:37
jinak v sobotu sem vylit pul metru do vzduchu na prejezdu zde https://mapy.cz/s/3w1uZ asi v kile, nastesti jsem predvidal a najel sem na nej v protismeru a to nasledny lehky esicko jsem ukociroval s gracii a bez tlumice, decka !!! byl to zas zazitek jako blazen! pac sem nedopadl uplne v ose
Naposledy editováno 22.07.2019 01:54:16
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Největší zálusk mám na KTM SD1290r (015-016), případně co dalšího hledat? Aprilku? Yamahu Mt10? BMW S1000r?
Vůbec nevím čím bych si asi nejvíc polepšil a co by mi udělal největší radost...jel jsem SD1290r (018) a bylo to jakože hodně luxusní svezní, ale co ty starší modely?
A když ne duka, tak cO? Hledám něco co by bylo přiští rok na začátku sezóny tak někde kolem 250tis max.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
E: jako, ze jsem linej hledat, jak se nyni cenove pohybuji...:)
Naposledy editováno 22.07.2019 07:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
PS: tímto zdravím sleepra :D
Naposledy editováno 22.07.2019 08:01:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
a měl bys funglovku, taková modla kluků vedle z italskýho vlákna. Mně osobně se to moc nelíbí, navíc to ani nemá radiální brzdy. Zase to asi nebude napěchovaný elektronikou a bude to ještě ryzí surová jízda ze starý školy, což ale může být pro někoho plus, pro někoho spíš mínus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 22.07.2019 08:07:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |