Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jinak asi klasika jako u 1 gen., ne? O zub mensi pastorek, vyfuk, uprava mezisvodu propojkama, cip nebo prehrati sw, atd... jinak je to brutal motorka uz tak....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon píše: oioi01> no, popravdě jsem od toho čekal trochu víc, zas tak brutální mi to nepřijde
7tis, heft nadoraz, v devíti další kvalt a opakovat (Brutální to není ani tak, ale takhle to funguje nejlíp)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Inac, mne sa vacsina veci podarila zehnat na ruznych anglickych fejsbukovych aprilia strankach, takze aj tam odporucam hledat. Pokat neni jazykova bariera samozrejme. Kazdu chvilu sa tam neco najde a kolikrat dobry kup.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 19.07.2019 11:17:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
toto sem nasel napr.
https://www.tipmoto....ka/268253-viper.html
alebo tady toto, to je podla mna, jesli mna zrak neklame, origo Aprilia Racing (mozno Titanium) vyfuk
https://www.tipmoto....ka/373177-vyfuk.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: krAlik33> jj, pilnik, vrtacka, par hodin driny a tak...
Ja mam doma to same, zalezi na nalade deti a zeny...
Staci o zub, o dva uz by se retez moc lamal...
V tomhle si dovolim nesouhlasit, jezdim 15z pastorek druhou sezonu a s retezem se nic resit nemusi Daval jsem to hlavne kvuli jezdeni po Brne, pomohlo to hodne, pridalo trochu dravosti... Kolega jezdi Millunu a funguje 16z a taky citil slusny rozdil. Ten 17z je fakt zbytecne dlouhej. Jinak se panove divam na tenhle thread, a takovej kralik do toho dobre sype Mam tam Vipera, supnu tam cip - borec tady na bazaru prodava za tacek, ma to smysl? Mam serii airbox a klasiku vzduchac. Kone nějak honit nehodlam
Ten cip budu za chvili zkouset, az zajedu retez. Tak pak hodim info. Mam to asi uplne stejne s moto, jen ladak...
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Na pul dne, pokecat, pojezdit...
Už jsem měnil komplet náplně,přední desky,ložisko v krku,odpáral jsem jsem přepážky v náfuku,zaslepil jsem podtlakový hadičky,upravil jsem stojan a začínám si hrát s přepákováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Spis bych sel do tech kovanych kol, ale ty bych ja asi taky stejne nepoznal....
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 20.07.2019 08:51:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |