kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Buď jen blbě hledám, nebo z Ducati zmizel SF V4... Žádná zmínka o něm. Jen prohlášení k té události...
Nejspíš dělaj tyjátr kvůli všem těm ripákům, přehazovačům mrtvol a roničům krokodýlích slz ze sociálních sítí.
Prostě se rozštíp, je to opravdu smutný to bez diskuze, ale patří to k tomu sportu a vybral si to sám. Denně zařve násobně víc lidí z mnohem smutnějších důvodů a/nebo nedobrovolně a žádný haló se kvůli tomu nedělá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: FiZzeR> souhlas. Jasně, pro Ducati a nový SF to není úplně dobrá situace, možná trochu vymýšlejí co s tím dál ...
Já bych naopak řekl, že to je pro SF velice dobrá situace, čas měl dobrej čili motorka zjevně funguje (maximálně se udělá nějaká spíše kosmetická změna co se týče podvozku, "aby lidi neřekli"), a až si fejsbůkáři přestanou drásat prsa do krve a upadne to v zapomnění (čili asi tak pozítří) budou tam bušit na dveře zástupy motorkářů s rancema peněz, že chtěj tu brutální bestii co sklepe i profíky ´
Se podívej zpátky kolik motorek mělo pověst vrahounů a jakej to vždycky nakonec byl šlágr... namátkou tele, gen1 zx10r atd
Naposledy editováno 02.07.2019 08:54:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: FiZzeR> ted je podle me trend jinde. Udelat co nejefektivnejsi bajk s user friendly rizenim. Prvoplanovy vrahouni sou diky asistentum a tlumicum rizeni, uz vymýcený. Podle me je to spis negativni reklama. Pac malokdo bude vedet detaily z pikes peak, jakoze vedl s velkym naskokem. Proste uz nemuzou napsat, ze sf v4 vyhral pikes peak a zbytek je jenom historie pro zainteresovany. Ale mohli by udelat nakou PP limitku:)
... a pověstí brutální bestie Na user friendly bajk nikoho nenalákáš, protože ten kdo po něm touží už si koupil NCčko
FiZzeR píše: Já bych naopak řekl, že to je pro SF velice dobrá situace, čas měl dobrej čili motorka zjevně funguje (maximálně se udělá nějaká spíše kosmetická změna co se týče podvozku, "aby lidi neřekli"), a až si fejsbůkáři přestanou drásat prsa do krve a upadne to v zapomnění (čili asi tak pozítří) budou tam bušit na dveře zástupy motorkářů s rancema peněz, že chtěj tu brutální bestii co sklepe i profíky ´
Se podívej zpátky kolik motorek mělo pověst vrahounů a jakej to vždycky nakonec byl šlágr... namátkou tele, gen1 zx10r atd
Tak nějak sem to myslel,akorát si to napsal na plnou hubu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ... a pověstí brutální bestie Na user friendly bajk nikoho nenalákáš, protože ten kdo po něm touží už si koupil NCčko
Navíc se super spotřebou...
Naposledy editováno 02.07.2019 10:05:02
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: asi už dosáhli vrcholu, motorka, kterou maj co ukočírovat i zkušení střelci, jen aby to nepřiškrtili
Do masový produkce tam stejně bude tři prdele berliček a asistentů. Když to vypneš u dnešní průměrný masovky, nakope ti prdel taky.
Já vypnout trakci u agusty, tak jsem rozbitej tak třikrát denně, ale ta je teda taky brutální jen kvůli totálně nahovno podvozku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Do masový produkce tam stejně bude tři prdele berliček a asistentů. Když to vypneš u dnešní průměrný masovky, nakope ti prdel taky.
Já vypnout trakci u agusty, tak jsem rozbitej tak třikrát denně, ale ta je teda taky brutální jen kvůli totálně nahovno podvozku
mi nerikej, ze ti co vyjizdku zasahuje trakce. To jezdis takovou hul, nebo tam seres plyn na hulvata, ze ti to je jedno? Ja bych na to asi nemel koule vodevirat plyn vic, jenom kvuli tomu, ze vim, ze je tam asistent...
...to ze sem si ted rozbil hubu, kvuli plynu, je vec jina...nekomentovat, diky:D
Sic je pravda, ze driv sem trosku plynem laskoval na vyjezdu v pomalejch zatackach (treba v Bukovci) a bavilo me kdyz roadsmart lehce ujizdel. Ale to sem byl este Valentino tenkrat!:) A podle me by si toho ani trakce nevsimla, bylo to fakt decentne dycky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Já bych naopak řekl, že to je pro SF velice dobrá situace, čas měl dobrej čili motorka zjevně funguje (maximálně se udělá nějaká spíše kosmetická změna co se týče podvozku, "aby lidi neřekli"), a až si fejsbůkáři přestanou drásat prsa do krve a upadne to v zapomnění (čili asi tak pozítří) budou tam bušit na dveře zástupy motorkářů s rancema peněz, že chtěj tu brutální bestii co sklepe i profíky ´
Se podívej zpátky kolik motorek mělo pověst vrahounů a jakej to vždycky nakonec byl šlágr... namátkou tele, gen1 zx10r atd
Já to myslel spíš z pohledu marketingu. Motorce to asi prodejně nijak neublíží, akorát nepůjde použít marketing typu čumte, máme novýho SFV4 a vyhráli jsme s ním Pikes Peak. A vo parník. Teď budou muset vymyslet něco jinýho a zmiňovat Pikes Peak bude obecně špatně, páč to vždycky povede k tomu incidentu a dnešní sluníčkářská atmoška tomu prostě nahrává, bohužel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ducati Streetfihter V4...... doporučují čtyři z pěti hrobníků
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: mi nerikej, ze ti co vyjizdku zasahuje trakce. To jezdis takovou hul, nebo tam seres plyn na hulvata, ze ti to je jedno? Ja bych na to asi nemel koule vodevirat plyn vic, jenom kvuli tomu, ze vim, ze je tam asistent...
...to ze sem si ted rozbil hubu, kvuli plynu, je vec jina...nekomentovat, diky:D
Sic je pravda, ze driv sem trosku plynem laskoval na vyjezdu v pomalejch zatackach (treba v Bukovci) a bavilo me kdyz roadsmart lehce ujizdel. Ale to sem byl este Valentino tenkrat!:) A podle me by si toho ani trakce nevsimla, bylo to fakt decentne dycky.
Ta trakce je nastavená tak, že na vyšší stupně ti to zasahuje furt, já to mám stažený na jedničku (nejnižší). Ale tam to zasahuje taky furt, stačí vzít hrbol nebo kanáldekl a prostě cítíš jak ubere (takže třeba takovej průjezd Davlí s tebou krom "nahoru dolu" třepe taky "dopředu dozadu", fakt epesní zážitek). Čili spíš kombinace "sluníčkářsky" nastavený trakce, nefunkčního podvozku a turistickejch gum, bordelu na silnici a mojí spíš cílený zhovadilosti, když se nedostatek stylu snažím urvat plynem. Stejně jsem pomalej, assassin mi na teleti ujede s prstem v nose.
A jinak z laškování s asistentem mě vyléčila už E46, tam ta trakce kolikrát zaspala a dvakrát jsem skončil prdelí napřed, takže ne, děkuji
Naposledy editováno 02.07.2019 12:40:39
strakon píše: asi už dosáhli vrcholu, motorka, kterou maj co ukočírovat i zkušení střelci, jen aby to nepřiškrtili
mohla to bejt jen chybka v blbým místě, nemuselo to mít ani nic přímo společnýho s výkonem - podle všeho to muselo bejt někde v posledním vracáku, pokud píšou "míň než čtvrt míle od cíle" a tam teda podle fotek stačí upadnout i v malý rychlosti a blbě narazit na šutr nebo svodidlo... Tím netvrdím, že nejel kudlu jak pohan, naopak kočíroval to do tý chvíle nepochybně jak pámbu, když měl ten náskok.
mapa hýr
E: tak koukám zpět tady do diskuze, že místo je vyřešený... no, blbej poslední hrbanec na trati
Naposledy editováno 02.07.2019 15:43:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: FiZzeR> hmm, tak to bych necekal, ze je to tak citlivy. Myslel sem, ze ty nizsi stupne trakce povolej i lehci powerdrift...
To umí Pani a ostatní opravdu sportovní motorky, Brutale to má, aby to zvládli všichni návštěvníci náplavky
dejf. píše: FiZzeR> hmm, tak to bych necekal, ze je to tak citlivy. Myslel sem, ze ty nizsi stupne trakce povolej i lehci powerdrift...
Ono to hlavně spíš místo kontroly trakce bude "automatický-ubírač-plynu-když-zadní-kolo-překročí-předdefinované-úhlové-zrychlení", takže asi tak. Ale chápu že s tímhle názvem by marketingové oddělení dostalo padáka
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ohledně TC... na Tuonu se už na 5ku jede jak na NCčku... Když mi to Špája půjčil dal tam schválně pětku na CT a já přijel nahoru s vyrazem jako... 'cože, tohle je ta bestie?'... Pak to cvaknul na jedničku a já přijel s bradou u kolen, protože to byl fakt mazec. Chci tím říct, že (podle mýho názoru) to na vyšší stupně prostě ubírá plyn preventivně, vůbec ne v návaznosti na prokluz...
Naposledy editováno 02.07.2019 14:07:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
No nedá mě to, ty a na Glockneru? To je ještě horší než Chorvatsko
Naposledy editováno 02.07.2019 14:31:47