paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.7.2019 v 12:37 | Nahoru | #1

dejf. píše: mi nerikej, ze ti co vyjizdku zasahuje trakce. To jezdis takovou hul, nebo tam seres plyn na hulvata, ze ti to je jedno? Ja bych na to asi nemel koule vodevirat plyn vic, jenom kvuli tomu, ze vim, ze je tam asistent...
...to ze sem si ted rozbil hubu, kvuli plynu, je vec jina...nekomentovat, diky:D
Sic je pravda, ze driv sem trosku plynem laskoval na vyjezdu v pomalejch zatackach (treba v Bukovci) a bavilo me kdyz roadsmart lehce ujizdel. Ale to sem byl este Valentino tenkrat!:) A podle me by si toho ani trakce nevsimla, bylo to fakt decentne dycky.



Ta trakce je nastavená tak, že na vyšší stupně ti to zasahuje furt, já to mám stažený na jedničku (nejnižší). Ale tam to zasahuje taky furt, stačí vzít hrbol nebo kanáldekl a prostě cítíš jak ubere (takže třeba takovej průjezd Davlí s tebou krom "nahoru dolu" třepe taky "dopředu dozadu", fakt epesní zážitek). Čili spíš kombinace "sluníčkářsky" nastavený trakce, nefunkčního podvozku a turistickejch gum, bordelu na silnici a mojí spíš cílený zhovadilosti, když se nedostatek stylu snažím urvat plynem. Stejně jsem pomalej, assassin mi na teleti ujede s prstem v nose.

A jinak z laškování s asistentem mě vyléčila už E46, tam ta trakce kolikrát zaspala a dvakrát jsem skončil prdelí napřed, takže ne, děkuji

Naposledy editováno 02.07.2019 12:40:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.7.2019 v 13:10 | Nahoru | #2
FiZzeR> hmm, tak to bych necekal, ze je to tak citlivy. Myslel sem, ze ty nizsi stupne trakce povolej i lehci powerdrift...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.7.2019 v 23:56 | Nahoru | #3

FiZzeR píše: Ta trakce je nastavená tak, že na vyšší stupně ti to zasahuje furt, já to mám stažený na jedničku (nejnižší). Ale tam to zasahuje taky furt, stačí vzít hrbol nebo kanáldekl a prostě cítíš jak ubere (takže třeba takovej průjezd Davlí s tebou krom "nahoru dolu" třepe taky "dopředu dozadu", fakt epesní zážitek). Čili spíš kombinace "sluníčkářsky" nastavený trakce, nefunkčního podvozku a turistickejch gum, bordelu na silnici a mojí spíš cílený zhovadilosti, když se nedostatek stylu snažím urvat plynem. Stejně jsem pomalej, assassin mi na teleti ujede s prstem v nose.

A jinak z laškování s asistentem mě vyléčila už E46, tam ta trakce kolikrát zaspala a dvakrát jsem skončil prdelí napřed, takže ne, děkuji



Hele tak to mame stejnou strategii, blby je ze mame podobne slaby stroje a tudiz v dnešní dobe neurveme ani tuk. Zvlast kdyz lidi co umi jezdit maji motorku s reaktorem misto motoru (Attim treba) takze tam je to game over at tak nebo tak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist