kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Tyvole nevim, asi fakt nějaká blbá karma, fyzikálně to totiž není možný
Na kolik te to uz celkem vyslo? To uz jsi mohl mit moje prakticky novy rro.. a to jsem jeste pred pridejem na vlastni naklady nechal udelat servis..
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Toť
Lazyfucker píše: Toz borci ten Dunne s tym novym SF na tom PP zostal, pica, ctvrt mile pred koncem
Toť
Tohle je obrovský neštěstí
Byl to velký sympaťák a úžasný talent.
Vím, že to k ničemu není, ale pokud by jeho jízdu dokončil, tak by vyhrál s obrovským náskokem a rekordem hory. Čas vítěze na apríli je 9:44 a on jel na čas kolem 9:20
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Něco tam psali o hrbolu na silnici. Že s tím měla většina jezdců problémy. Jestli tam taková nerovnost byla tak takovou bestii jako nový SF V4 je to rozhodí jak nic. Je to asi o dost agresivnější mašina než většina tam a tohle mužů být výsledek. Bude mít velký zrychlení a je o dost rychlejší než konkurence. Ale za jakou cenu....
No... anebo má napíču podvozek. Jedno z toho to bude
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Šuty píše: Včera se mi stala taková zvláštní věc na Gt. Jeli jsme s bandou na Vysočinu a kolem poledne v těch největších vedrech v jednom kopci se mi rozsvítila žlutá kontrolka a motorka přestala pálit.Nešla natočit.
Zaparkoval ji do stínu, preventivně vysunul a zasunul pojistky, včetně konektorů od CDI a po ochlazení normálně naskočila.
Stalo se vám to někdy? Může se elektrika nějak přehřát, nebo je to třeba něco jiného.Nikdy se mi to ještě nestalo,elektrika je včetně regulátoru původní.
Jo a ti všichni kámoši,kurvy jeli dál a mě tam nechali na cestě s nepojizdnou mototkou.Prý už se viděli u piva .
No ja mel minuly rok uplne stejny chovani. Nakonec to zlobilo cim dal casteji a uplne nakonec (po te co jsem prolez elektriku cely motorky) to chciplo po ceste na dovolenou a musel jsem pro vozik. V prubehu jsem si vsimnul, ze kdyz to nepali, tak sviti imobilizer. A bylo to ono. Kdyz se zahral na vic, nez tricet stupnu, tak nemakal a motorka nepalila. A kdyz jsem to resil, tak stejny chovani pry obcas delaji i ECU (to mam od borca z Lipuvky, co dokaze nektery italsky ECU opravovat). Pred vymenou jsem to vyzkousel tak, ze jsem dal namrazeny pytlik s hraskem na imobilizer a motorka za chvilku byla schopna startovat. Imo jsem vymenil (nutny novy, nenamontovany) a rok vsechno dobry. Tak se zkus mrknout, az to priste nepojede, co dela dioda imobilizeru. Ale obecne jsou tyhle teplotne zavisly chyby elektroniky na pytel a blbe se hledaji.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.sport.cz...e-zemrel.html#hp-sez
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Hmmm, další závodník...
https://www.sport.cz...e-zemrel.html#hp-sez
"... v obci Chuchvaly u Kolína... "... "ty se z tý černý kroniky jednou zblázníš..."
Naposledy editováno 01.07.2019 11:01:06